1.kapitol

826 31 2
                                    

Profil

p.j.min:

Jmenuji se Park JiMin a je mi 23 let. Bydlím sám v Soulu, kde pracuji v malé kavárně. Jinak jsem obyčejný kluk, který se trochu zajímá o tanec a zpěv, ale ani jedno neumí. Miluju hudbu, tanec a psy, i když doma žádného mít nemohu. Miluju modrou barvu a hrozně rád si barvím vlasy (ne není to divné ani trochu).

m.y.gi:

Strašně jsem se nudil a tak jsem procházel FB.Narazil jsem i na NamJoonův a tam jsem si v přátelích všiml jeho. Byl hrozně roztomilý s těmi růžovými vlasy a ta jeho pootevřená pusa z těch plných rtů působila zároveň tak sexy. Koukal jsem na jeho profil tak dlouho, až mi to nedalo a napsal jsem NamJoonovi. Byl to můj nejlepší kamarád a tak jsem doufal, že mi o něm něco poví. Ale i kdyby ne, stejně jsem byl rozhodnutý mu napsat.

k.n.joon a m.y.gi

m.y.gi: Ahoj! Potřebuju od tebe pomoc!!

k.n.joon: No co potřebuješ?

m.y.gi: kdo je ten kluk co ho máš v přátelích? Myslím, že se jmenuje Park JiMin?

k.n.joon: Co je s ním?

m.y.gi: kdo to je? Řekni mi o něm něco!!

k.n.joon: Proč?

m.y.gi: ale no tak Joone, prostě bych ho chtěl poznat, buď kámoš

k.n.joon: No je to Jinův nejlepší kamarád, takže o něm taky moc nevím. Notak třeba je mu 23, úžasně tančí a ještě lépe zpívá, na svojí výšku je docela drobný

k.n.joon: ještě něco bys chtěl vědět?

m.y.gi: notak mi řekni, co ještě víš?

k.n.joon: Třeba má mladšího bráchu, jo a taky chodil na stejnou školu, potom co jsi z ní odešel. No a pracuje v kavárně vedle našeho studia.

m.y.gi: vážně? Díky Joonie!! Pa

Bože on byl tak sladký i podle toho co mi napsal NamJoon. Normálně jsem se s cizími lidmi moc nesnažil navazovat kontakt. Spíše mi psali oni a to jen proto, že někde získali můj kontakt a snažili se jen proto, že věděli, kdo jsem. Já jsem nikomu moc nepsal. Nechtěl jsem, aby někdo moc věděl, pak se podle toho chovali a já jsem tu přetvářku nenáviděl. Jediný, kdo se nikdy nepřetvařoval, byl NamJoon. Tak ale on to studio vlastnil napůl se mnou. Neměl důvod mi závidět. Spíše naopak. Já jsem byl možná známější skladatel, ale on rozhodně lepší a známější jako rapper. Navíc on vždy dokázal k mému textu dodat tu správnou hudbu. A taky mě podržet. Neměl jsem nikdy důvod mu nevěřit, nebo si myslet, že mě využívá. Takže jsem mu věřil i to, že JiMin je hrozně milý a že vůbec není špatný nápad, abychom se poznali.

Přejete si napsat zprávu uživateli p.j.min?

Ano

p.j.min a m.y.gi

m.y.gi: ahoj kotě :*

p.j.min: Ahoj?

p.j.min: My se známe?

m.y.gi: neznáme kotě :*

m.y.gi: řekl mi o tobě kamarád, když jsem viděl tu tvojí sexy fotečku

p.j.min: Jaký kamarád?

p.j.min: Jakou fotečku?

p.j.min: Co to meleš?

Dlouhá cesta // m.y.gi/p.j.minKde žijí příběhy. Začni objevovat