Hát ilyen nincs XD

257 11 2
                                    

4.nap


Ma pihenős nap van. Olyan 9 óra lehet. De semmi kedvem kikelni az ágyból. Olyan jó meleg és kényelmes. Azon gondolkozom vajon ők mit csinálnak ha itthon vannak?? Mindegy. Lehet lassan kikelek és megyek enni valamit.
Kiszálltam az ágyból és kimentem. Nagy meglepetésemre mindenki fent volt.
-Jó reggelt. Korán fent vagytok.-feleltem nekik.
-Mivel már mindenki éhes lett így gondoltunk össze dobunk minden féle kaját reggelire, illetve a játékhoz is le kéne menni valamit venni.-mondta Jaehyun.
-Játék? Milyen játék?-lehet, hogy nagyon reggel volt nekem de ezek mit akarnak vajon játszani? Nem értem.
-Majd megtudod. Hidd el, vicces lesz. Na de elsőbb reggelizzünk.
Leültünk enni. Ma Jaemin és Lucas között ültem. Khm. Lucas....na ja, kicsit voltak furcsa érzéseim de szerintem csak a hála a tegnapi napért.
-Én végeztem.-válaszolta Winwin.-Lemenjek addig a boltba?
-Pls. Tudod melyik kell.-Jaehyun már nagyon készült a játékra.
-Igen. Na akkor mindjárt jövök.
Winwin lement a boltba és a reggelit is lassan mindenki befejezte.
-Lee Bo Na. Elmosogatnál majd ma te?
-Persze.

Mikor mindenki végzett a reggelivel gyorsan bementek a szobájukba. Én addig elmosogattam. Mikor már majdnem végeztem Winwin toppant be.
-Megjöttem!
Mindenki rögtön kijött a szobából.
Mondjuk nem volt itt az összes az NCT csak Jeno, Jisung, Chenle, Taeyong,  Jaehyun, Lucas, Yuta, Jaemin és Mark. A többieket Siwon elvitte valami helyszínre.
-Na akkor....mi is ez a játék?
-Akkor. Ez olyasmi mint a cukrok amiknek különböző ízük van mint pl alma, hányás, rágó stb. Na ez hasonló ahoz, de ezek ételek mini változatban, és vannak bennük olyanok amiktől...hát.....gyorsan wcre is kell menni.-próbálta elmagyaráni Mark.
-Ah értem. És akkor nekünk vagyis aki eszi annak kell kitalálnia, hogy milyen ízű, igaz?
-Igen.-mindenki válaszolt.
-Kezdhetem?-úgy tűnt Chenle arcán, hogy ő szereti ezt. Egy lila színű valamit vett.-Ájjj de rossz.-olyan arca lett Chenlének mintha citromot evett volna.-Olyan az íze mint a savanyú uborkának.-Taeyong nézi a lapot.
-Ez az volt.-válaszolta.-Következő?!
-Na jó, játszunk.-felelte Jeno. Ő egy ilyen csirke formájút vett be de meg nem mondom, hogy csirke volt e.-Eper!!
-Helyes.-mondta ismét Taeyong.
-A következő lehetek?-félve jelentkeztem.
Egy világos kék bab formát kaptam be. Mikor szét rágtam bekönnyeztem.
-Aaah geci.-könnyeztem.-Ez csípős paprika biztos vagyok benne. Ah de csíp!!-álltam fel rohantam a csaphoz.-Sokkal jobb.
-Rossz volt nagyon?-kérdezte tőlem Jaemin.
-Nem csak kurvára csípett.-általában én gyengébbet eszek ebből de akkor is bajok lesznek a gyomromban. Remélem ennyitől nem lesz az.
-A következő én leszek.-Lucas vett be a szájába egy fehér színű rudat.-Mi ez? Kimchi? Kimchi íze van.
-Aha. Az.
-Gya...tök jók vagytok ebben srácok.-le voltam tőlük döbbenve..

Még 1 órán keresztül ezt játszottuk aztán ebéd idő volt. Vagyis a mi esetünkben 1 órakkor volt kaja.
Csilis bab volt. Na basszus. Ezek után biztos wc lesz a vége...
Miközben ültünk az asztalnál valaki hasa nagyon hangos volt...hangosabb mint nekem mikor órán ülünk, full kuss van és a hasam megszólal...na kb ez is ilyen hangos volt. Csak most nem az enyém.

Ebéd után csendes pihi vette kezdetét.
Vagyis csak 20 percig.
A játék és a bab kicsit meghajtott pár embert...bele értve engem is.
Mivel csak egy wc volt így...nem volt könnyű. Nem csak a wc bűzlött hanem a hall is, mivel volt aki nem bírta tartani és egy JÓ pár gázfelhőt elengedtünk. Ja csak ebbe az volt a rossz, hogy akiknek nem volt semmi bajuk vagyis Jeno, Jisung, és Yutának ők úgy nevettek rajtunk és sajna mi is nevettünk de ezzel csak magunknak ártottunk mert a nevetéstől ismét fingani kezdtünk. Vártuk mikor lesz már szabad a wc. Rendesen harc volt érte. Taeyong csak 10 percig volt bent. Mikor kijött én berohantam.
Hát basszus...büdösebb volt ott mint a hallban. Ablak hiába nyitva volt ha nem használt.
-Bo Na! Siess már!-Jaemin dübörögtette az ajtót.
-Még csak most ültem le! Várj egy kicsit!
-Ide fogok az ajtóba pottyantani a végén!
Még bent voltam csak azon gondolkoztam, hogy Taeyong, hogy a bánatba tudott ilyen büdöset fosni.
Végül 5 perc múlva kimentem. Az egész ház bűzlött a fos szagtól.

1 óra múlva lecsendesültek a dolgok, mármint a hasunkban. A kajára rá se bírtunk nézni mert akkor ismét mindenki wc. A hallban feküdt mindenki mint akik valami vellnesből jöttek volna ki.
-Mondjátok, hogy holnap nem fogunk itthon maradni.-reménykedtem, hogy még egy ilyen nem lesz.
-Nem. Holnap a parkba megyünk majd.
-Szuper.

25 nap az NCT-vel.Where stories live. Discover now