Lucas és én tehetetlenül ültünk a földön.
-Nem emlékszik ránk.-mondtam.
-Mit tegyünk?
Csak néztünk ki a fejünkből de nem volt ötletünk sem. Azt se tudtuk, hogy a többieknek, hogy mondjuk el.
-Valamit nem tudunk tenni?
-Lucas, nem mehetsz vissza, ha arra gondolsz. Megint ránk hívná az őröket. Valahogy úgy kéne bejutni, hogy se kamera ne lásson minket sem más.
-Mint valami rablási terv.
-Nem rablási, hanem bejutási.
-Még jobban kedvellek. Akkor van ötleted?
-Van. De elsőbb vásárolnunk kell. Gyere.
Elmentünk a plázába, szerencsére a kórház mellett volt. Vettünk pár ruhát, vagyis amit sosem láttak rajtunk illetve parókát.
-Biztos vagy ebben?
-Igen.
Majd az álruhákba bementünk. Oppa éppen aludt. A kezeit kikötöttük nagyon óvatosan, és aztán hirtelen felkelt.
-Mit csinálnak?!
"Véletlenül leszedte rólam a parókát Jaehyun"
-Bo Na, megőröltél?-kérdezte oppa.
-Nem emlékszel r...várj mint mondtál?
-Mire nem emlékszem?
-Jaehyun..
-Tényleg emlékszel ránk?
-Lucas? Hogy a francba néztek ti ki? És miért vagyok kikötve?
-Hát....az történt, hogy mikor be engedtek minket látogatóba te nem emlékeztél ránk, ordibáltál velünk és...ránk hívtad a biztonságiakat.
-Komolyan?
-Igen..
-Nem hiszem el..
-Nővér, megtudnánk nézni a szoba felvételeit?
-Persze.
Megmutattunk oppának.
-És kajak...tényleg nem emlékeztem semmire?
-Nem.
Végül délután kiengedték Jaehyunt, ha legközelebb hasonló eset lesz akkor nem fogják egy hamar ki engedni őt a kórházból.
A fiúk otthon már nagyon várták őt. Körbeugrálták és mondták, hogy legközelebb ne ijessze meg őket ennyire és hirtelen.
De végül is minden ment úgy ahogy eddig is. Mondjuk a fiúknak koncertre kellett menniük, vagyis csak a Dream maradt itthon, de abból is Mark és Haechan hiányoztak. Így velük voltam. De nagyon élveztem. Először társasoztunk. Jeno, Jaemin, Jisung, voltak egy csapat, ők voltak a J group, én pedig Renjunnal és Chenlével voltam. Legjobb felosztások esküszöm. Nagyon sokat nevettem. De nem csak a társas játékon. Volt felelsz vagy mersz is.
Az egyiknél Jeno a merszet választotta, Chenle nagyon cuki, azt mondta, hogy menjen és puszilja meg Yoona unniet. Persze ő félve ment mi meg végig nevettünk. Aranyosan csinálta amúgy.
-Yoona nuna..-kezdte félve Jeno.
-Oh, szia. Mit szeretnél?
-Hát izé...felelsz vagy merszet játszunk és...-majd gyorsan megpuszilta és vissza indult hozzánk.
Az SNSD tagok cukin elkezdtek nevetni és mosolyogni. Édes volt.
De ezt Chenle vissza kapta Jenotől mikor neki volt merés. Csak neki Krystal kezét kellett megpuszilnia. Ugyanúgy indult neki mint Jeno, de ő végig mondta a feladatát. Csak úgy cselekedett.
Nekem is volt ám merés...Jisung nagyon jót adott nekem.. Menjek el a Suju dormjához és...öleljek meg mindenkit. Hát köszönöm szépen nagyon jó volt pláne, hogy volt aki majd megfojtott engem. De élveztem.
Még sose voltam így velük egy teljes napot, de remélem máskor is lehetek majd. Nagyon jó volt. A nap végén elvittek mozizni is. Utána gyorsan beültünk egy kávézóba, ami ugye a céghez tartozott.
Végül este 10 fele megjöttek a többiek. Lucas azonnal lerohant engem, mondta, hogy nagyon hiányoztam neki. Persze ő is nekem.
Majd ők is leültek inni velünk. De abból ugyebár berúgás lett. A fél NCT teljesen bebaszott. Csoda, hogy feltudtuk őket vinni az ágyukba. De akit nem tudtunk a sajátjába tenni azokat egymás mellé tettük. Vagyis ahol pl hárman aludtak oda 6 tagot vittünk be. Lucas is sikeresen berúgott.
Őt én vittem a szobájába mert amúgy hisztizett ha a többiek nyúltak hozzá.
Majd mikor óvatosan letettem, és elindultam az ajtó felé arra lettem figyelmes, hogy valaki megfogja a csuklóm és vissza húz. Lucas vissza húzott az ágyra.
-Aludj velem.-mondta.
Biztos voltam benne, hogy az alkohol miatt mondja de nem tudtam megmozdulni, a szívem nagyon hevesen vert és a víz csurgott rólam.
-Most mit csináljak?-kérdeztem halkan.