Mark közeledtével egyre hevesebben vert a szívem, csoda, hogy nem hallotta meg.
-Maradj így..
Ez után a mondata után én lehunytam a szemem, várva mi fog történni.
-Kész is.-felelte Mark.
-M..m..micsoda?-kérdeztem tőle.
-Egy bogár volt rajtad és próbáltam óvatosan leszedni, hogy nehogy megcsípjen vagy valami.
-Áh...hehe.-kezdtem el kínosan nevetni.
-Azt hitted, hogy netán...megcsó-
-Áh dehogyis, hogy hihetném azt hehe...-kezeimet rázogatva magyaráztam.-Azt hiszem, hogy én most...-majd megpuszilt az arcomon Mark.
-Hm?-nézett rám.
-Én most...megyek és még csúszom egyet..-körbeforogva kerestem valakit végül találtam.-Jaehyun oppa!.-és elmentem full merev lábakkal felé mint valami robot.
Végül is a nap jó volt de Markot próbáltam kerülni, de akárhányszor csak rá néztem akkor ő is nézett és el nem fordult volna. Ki tudja mit gondolt rólam. Az étteremben végig ezekre gondoltam miközben ettem. De mi volt az a puszi? Kedvelne? Vagy csak azért adta mert azt hittem, hogy ő...áh. Ebbe még bele gondolni is ciki. Uh..
-Um...mit csinálsz?-kérdezte tőlem WinWin.
-Hm?
-Um..-mutatott az ujjával a tányéromra.
-Áh, basszus...mit csináltam..-ami volt a tányéromon étel azt mind szétgórtam és még a föld is tele volt vele.-Feltakarítom majd.
-Nagyon elkalandoztál a gondolataidban, igaz?
-Ja..úgy látszik túlságosan bele merültem.
-Értem, és min kalandoztál el ennyire?
-Most mondjam el neki? Mondjam el, hogy konkrétan 3 fiú jár az eszembe? Ráadásul mind itt van és 1 asztalnál ülnek? Kicsit se nézne hülyének WinWin.-mormogtam magamban.-Csak...,hogy milyen jó volt a mai nap.
-Hm, hát igen, tényleg jó volt.
Az étkezést lassan befejeztük és mentünk vissza a céghez. Vagyis én mehettem összepakolni. A fiúk látták rajtam, hogy szomorú vagyok, vagyis mikor haza értünk nem is mosolyogtam. Bementem a szobámba és elkezdtem pakolni. Majd kopogtak az ajtómon. A srácok voltak azok.
-Mit kerestek a szobámban?
-Te mit csinálsz?-kérdezte Lucas.
-Pakolok.
-Miért?
-Mi miért? Mert el kell mennem.
-Áh.-csaptak a fejükre a fiúk.
-Mi az?
-Elfelejtettük mondani. Aigoo de buták vagyunk.
-Micsodát?
-Azt mondtuk, hogy turnékra kell menni stb de...nem egyedül megyünk. Hanem te is jössz velünk.
-Micsoda?-mosolyogtam fel.
-Jaemin! Elfelejtetted mondani?
-Ezek szerint...
"Jaemin feje hozzá"

-Azt mondták, hogy erről egy szót se szóljak...nehogy rám kenjétek.-mondta magában Jaemin.
-Akkor maradhatok?
-Persze.
Mikor a fiúk ezt közölték velem nagyon boldog lettem. De mondták, hogy nem lesz könnyű, fáradt leszek nagyon. De ez kit érdekelt. Mert, hogy engem nem az is biztos. Velük lehettem és ez számított csak.
"Másnap"
Ma fotózásuk lesz a fiúknak és én is elkísérem őket, hogy tudjam, hogy a turnékon is miket kellesz segítenem. De ezek a pasik nem csak a vízben jók, hanem a vásznon is. Amikor nem mosolyognak...aww...azzal kinyírnak engem. De így, hogy bele gondolok mi lesz ha letelik a 25 nap? Mi fog történni akkor?
-Hé te!-szólalt meg a fotós.
-Én?
-Igen. Vedd fel azt a ruhát és gyere ide.
Felvettem azt a ruhát majd oda állított a fiúkhoz a képekre. Úgy éreztem magam mint valami modell. Jó móka volt. És mikor vissza néztem a képeket...szuper volt.
A fotózás után a fiúk szóltak nekem, hogy SM papa szeretne beszélni velem. Na földhöz fagytam. Mit akarhat mondani nekem? De felmentem hozzá.
-Hivatott?
-Igen. Ülj le nyugodtan. Láttam a mai képeket és..meg kell, hogy mondjam...ígéretesek.
-Hm? Tessék? Nem igazán értem.
-Máshogy fogalmazok.-dőlt előre az asztalon kezeit összekulcsolta.-Jók a képek és te is jól pózolsz rajtuk. Megvan az alakod és a stílusod és arra gondoltam, hogy dolgozhatnál a cég alatt mint modell.
-Én? De...
-Adok 1 napot, hogy át gondold. Holnap gyere vissza a válasszal. Most távozhatsz.
Felálltam, meghajoltam és kimentem. A dormig úgy mentem, mint aki nincs magánál.
-Na mi volt Bo Na? Miért hívott?
-Látta a képeket amik nem rég készültek és..
-És?
-Azt kérdezte, hogy nem lennék-e modell a cég alatt. Adott 1 napot, hogy gondolkodjak.
-Komolyan? Itt maradhatsz a cég alatt? Ez..azt jelenti, hogy szinte mindennap találkozni fogunk.
-Ez igaz de...így nem fogok veletek menni turnékra illetve még a maradék nappal sem tudom, hogy mi lesz. Meg, ez hirtelen ért. Sose gondoltam volna, hogy modell lehet belőlem.
-Én mit mondjak?-kérdezte Taeyong.-Mikor nekem mondták, hogy Korea 3 nagy cége közül az egyiknél fogok lenni én a Nike, Adidas meg ilyen márkákra gondoltam. És a többiek? Van aki úgy került ide, hogy az utcán táncolt, valaki itt dolgozott és láttak benne tehetséget és gyakornok lett. Szinte mindenki különböző utakon jött ide, sose gondolva, hogy híres lesz. Hidd el, jó modell leszel ha itt debütálsz, és kitudja, lehet más is lesz belőled.
-Gondoljátok?
-100%.-felelték a srácok.
-Akkor megyek és most megmondom SM papának.
Örömmel rohantam az irodába, majd bekopogtam az ajtón.
-Szeretnék itt dolgozni mint modell.
-Oh tényleg? Gyorsan válaszoltál, miközben 1 napot adtam.
-Áh..és az baj?
-Nem, ez annyit jelent, hogy gyors felfogású vagy, ami kell ide. Akkor tessék itt a szerződésed, írd alá és akkor már mától kezdhetsz is.
-Rendben. Tessék?