A szakításnak ára van

198 10 2
                                    

-He de várj már...és ha még is láttál volna valamit..?

-Ne már! Ilyen perverznek nézel engem?

-Hát..-szólalt meg mindenki.

-Most komolyan... nem vagyok én Johhny.

-Hékás!!!

Habár Lucassal tényleg érdekes kapcsolatunk van nagyon szeretjük egymást. Mondjuk...én sokszor el gondolkozok rajta, hogy vajon nincs más lány rajtam kívül neki? Mikor először hittem azt, hogy megcsal akkor csak tévedtem, de mi van ha mégis meg fog egyszer ez történni? Bele gondolnom is rossz...mármint abba, hogy Lucas rossz fiú legyen, a gondolatától is libabőrös lesz a hátam. De úgy döntöttem, hogy kémkedni fogok azért utána, mert elég sokszor igen csak fura tud lenni. És mivel nem nagyon ismerem még őt ilyen téren kitudja, hogy be éri-e egy lánnyal vagy neki több kell...

Másnap így is tettem. El kezdtem őt követni, de nem találtam nagyon semmi gyanúsat... Ám bement egy kávézóba, ami igen csak el van rejtve, én pl még sose láttam pedig suliból mindig azon a járda részen megyek el. Sose gondoltam volna, hogy az egy kávézó..ha tudtam volna akkor oda fele illetve haza fele mindig ittam volna egy jó kávét. 

Lucas még fél óra múlva se jött ki.  Mikor már 1 órája bent volt láttam, hogy nyílik az ajtó, egy szép, jó alakú, röviden gyönyörű lány jött ki, biztosan modell lehetett. Miközben jött ki hátra nézett, és mí meglepő Lucas jött ki utána és együtt elindultak a billiárd tér felé. Persze követtem őket és be indult a féltékenységem. Úgy rejtőztem mint a filmekben. Volt, hogy egy idős bácsi mellé is leültem.

-Kér újságot?-szólt hozzám a bácsika.

-Örömmel elfogadom.

-A barátja után kémked?

-Mi? Honnan tudja?-tartottam magam előtt az újságot közben a szemem végig oldalra nézett, csoda, hogy ki nem esett.

-Sok lány féltékeny a barátjára ha más lánnyal van.

-Igaza van...na köszöntem az újságot.-majd tovább mentem.

A fáktól, a kukákig és babakocsikig mindenhol lebuktam nehogy észre vegyen. 

Mikor már késő délután volt Lucas a lányt elkísérte, de azt hittem haza fogja, erre láttam, hogy együtt mennek be az SM céghez. A bokorban rejtőztem, és mikor ezt láttam a földre estem és megfagytam. Ki ez a lány? És miért van Lucasszal? Az életem előttem pergett le..

Végül fél óra múlva én is bementem és láttam azt a lányt a liftnél. Nem volt ismerős nekem. Felmentem a negyedikre mert ott vannak a modellek és a barátnőmtől Lee Young Bintől kérdezősködtem.

-Unnie, tudnál nekem segíteni?

-Persze, miben kéne?

-Láttam ma egy lányt, Lucasszal volt kint, magas, szőkés hajú és nagyon szép lány. Nem tudod ki lehet az?

-Hm...gondolok valakire de inkább mutatok róla képet, hogy én is és te is biztosak legyünk.

-Rendben.

-Szóval...-keresgette unnie a képeket.-Meg is van. Ő lenne az?

-Igen, őt láttam ma. Ki ő?

-A neve Lenny, Thaiföldről küldték ide modellnek, és ahogy látod...felvették. Nagyjából 2 hónapja van itt.

-Még milyen infó van róla?

-Hát...teljes neve Tgsu..inkább nem olvasom fel és nem tudom ki ejteni Lenny, 1999.március 3.-án született, 174 cm, Bangkokban született, van egy öccse és...2018 óta van a cég alatt. Nincs több infóm róla.

-És...nem tudod miért volt ma vele Lucas?

-Azt nem, de azt tudom, hogy nem ez volt az első alkalom, hogy együtt voltak mint.

-Mi, micsoda?

-Nem mondom azt, hogy megcsal mert azt nem hinném, de azt tudom, hogy amióta Lenny itt van azóta ismerik egymást.

-Értem, rohannom kell, köszönök mindent unnie.

-Vigyázz magadra.

Rohantam a dormhoz, most már biztos voltam benne.  De mi van ha mégis tévednék? Mindegy, ezt meg kell magyaráznia Lucasnak.

-Bo Na, haza értél?-kérdezte Lucas.

-Nem, csak díszből vagyok itt.

-Mi bajod van?

A többiek csak úgy néztek minket. Mivel...kicsit ordibáltunk.

-Kérdeztem valamit..mi bajod van?

- Nekem ugyan semmi...csak tudod..

-Mi? Mit tudod? Mit tudodózol?

-Tudod...mindig attól féltem, hogy elveszítelek, hogy megcsalsz majd...már az első csóknál féltem, mert ha van első, lesz utolsó is. És az utolsó ma reggel volt. Ennyit akartam.

-Várj..te most szakítasz velem?

-Ha nekem van egy barátom, szerelmem, akit szeretek, akkor nem csalom meg. Vagy ha ki járkál más lányokkal szól nekem vagy bemutatom, de te nem ezt csináltad... Leszarom, hogy 2 hónapja van ez az egész, leszarom ha nem is megcsalás de ha lenne annyi vér a pucádban, hogy ezeket elmondanád esküszöm boldog lennék, és nem féltékeny vagy ideges. Vagy nem sírnék egész nap vagy akkor amikor senki nem lát. Nem tettetném azt, hogy nincs baj, mert akkor nem lenne de így...csalódtam benned. És ma nem is szeretnélek látni.-sírva bevonultam a szobámban.

-Lucas..mi történt kettőtök közt?

-Mark! Szerinted én tudom?? Milyen megcsalásról beszél?? Esküszöm néha elegem van ebből...állandóan veszekszünk..

-Várjatok!-szólalt fel Ten.-Nem azt mondta, hogy 2 hónapja vagy egy lánnyal?

-De igen, és?

-Az Lenny akkor !! 

-Lehet, ma is vele voltam kint.

-Akkor meg? Miért nem mondtad?

-Nem tudom de srácok...ez most így jó, mindkettőnknek. Kell egy kis szünet neki is és nekem is. 

-Akkor ti most szakítottatok?

-Vagy igen, vagy szünetet tartunk. Majd kiderül ha készen állunk rá. De egyenlőre...szerintem az első verzió van érvényben.-majd Lucas felállt is kiment az ajtón.

Egész éjjel nem jött haza és ezzel a tagok csak reggel szembesültek. Mikor Bo Na is felkelt, leült az asztalhoz a többiekhez de néma csend volt. Egyszer csak megszólalt a telefon.

-Haló?-szólalt bele a telefonba Jisung.

-Nem tudom jó számot hívtam-e de az NCT-s Lucas hozzá tartozóit keresem. A Szöuli VIP kórházból hívom, Dr Park vagyok az osztály vezető.

-Jó számot hívott.

"A többiek oda figyeltek"

-Ez megnyugvás, azért hívom mert Lucasnak az éjjel nagyon súlyos balesete lett, kocsi alá került, és a tesztek alapján volt benne alkohol is. Az állapota nagyon súlyos lett és most jelenleg a műtőben van.

-Úristen...-Jisung a szájához kapott.

-Ha megtennék, jó lenne ha bejönnének és hoznának pár ruhát neki. És szeretnék kérdezni majd pár dolgot is.

-Persze, azonnal megyünk Dr. Park, köszönöm, hogy hívott. Viszhall.

-Mi történt?

-Lucas súlyos balesetet szenvedett és most van a műtőben, azt kérte az orvos, hogy menjünk be a VIP kórházba.

Ahogy ezt meghallottam rohantam a fürdőbe, fogat mostam, felöltöztem és cipőt húztam. Mire vártok még??? Hívjak taxit??



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 14, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

25 nap az NCT-vel.Where stories live. Discover now