Miért?

160 11 4
                                    

Mikor SM papa kijelentette, hogy ma kezdhetek nem tudtam, hogy mit gondoljak.

- De...elnézést és mi lesz a 25 napommal? Vagyis a maradékkal ami még hátra van. 

- Ah igaz, neked még az is hátra van. Azt úgy tudnád megoldani akkor, hogy részidőben dolgoznál a cég alatt, aztán mikor véget ér utána végleg itt maradnál. Mit szólsz ehhez?

- Um..kifejtené?.komolyan nem értettem.

- Lényeg, a fiúkkal leszel de közben itt is fogsz dolgozni pl amikor szükség lesz rád, jössz, lefotóznak és mész, és mikor lejár a 25 nap hivatalosan debütálsz a cég alatt.

- Rendben. Köszönöm.-meghajoltam és kimentem.

Én komolyan modell vagyok vagyis leszek? Azt, hogy? És itt lehetek...ez alatt a cég alatt...esküszöm, hogy álmodom. Valaki öntsön a fejemre hideg vizet, hogy nem álmodom. (Néztem felfele, a szerződést magamhoz szorítottam és mosolyogtam, erre valaki jeges vizet öntött rám).

-ÁÁH geci ez baszott hideg.-hátra fordultam.- Oppa, mit csinálsz?

-Azt mondtad, hogy valaki öntsön a fejedre hideg vizet, hogy nem álmodod. Meghallottam, megláttam azt a vödröt, pont tele volt jéggel, engedtem rá egy kis vizet és...a többit tudod.-válaszolta nekem Jaehyun.

-De nem gondoltam szó szerint! 

-Upszi. Na de minek örülsz annyira és mi az a kezedben?

-A szerződésem, hogy debütálok modellként.

-Wow, ez csúcs, gratulálok. Mi lenne ha elmennénk megünnepelni?

-Benne vagyok.

Az ünneplés egy közeli kis kertben volt, vagyis...ilyen piknikező helyen. És persze, hogy bal oldalamon Mark, a jobb oldalamon Jaemin és szembe Lucas voltak. Máshogy nem is lehetett volna megoldani. 

-Na bontsunk pezsgőt.-felelte Taeyong.

-Majd én.- szólalt meg Lucas.

-Uh, majd a férfi.-Doyoung rá.

-Neki egyedül a hangja férfias.-vitatkozott Jisung.

A pezsgő furcsa ízű volt, de csak azért mert már lejárt és a fiúk nem vették észre. Hát...gratulálok hozzá. 

"Órákkal később"

Kezdett besötétedni és fura alakok járkáltak. Megvoltam kicsit rémülve, hiába a fiúkkal voltam. Aztán lassan kezdtünk el pakolni, de ugye egységenként mentek haza, és az utolsó egység a 127 maradt. Velük mentem haza, vagyis csak mentem volna. De ők mikor elvitték a szemetet (had ne mondjam hány zsákkal) azok a fura alakok közel jöttek én meg felálltam és próbáltam utánuk futni, de azok az alakok elkezdtek követni. Találtam egy bokrot ahova eltudtam rejtőzni de nagyon féltem, hogy rám fognak találni előbb vagy utóbb. Elkezdtem lassan könnyezni, a kezeim a szám előtt voltak, hogy ne halljanak meg. Hallottam mikor a fiúk a nevemet ordibálják de nem mertem előjönni még akkor sem mert előttem pár méterre volt 2 alak. Erre majdnem fel sikítottam mert valaki hátulról megfogott, magához húzott, és a kezét a számra tette, majd súgni kezdett valamit.

-Én vagyok az Bo Na, Mark. Ne félj itt vagyok. 

Elkezdtem sírni és nagyon örültem, hogy rám talált.

-Kövess engem.-fogta meg a kezem és óvatosan kivitt. -Jól vagy?-kezeivel próbálta felemelni a fejem mikor már attól a 2 különös alaktól messze voltunk. Én felnéztem rá vizes szemeimmel és megöleltem őt.

-Nagyon féltem, azt hittem nem fogtok megtalálni, de mikor megláttam őket azonnal futni kezdtem.

-Ne félj itt vagyok.-húzta magához Mark Bo Nát.-  Gyere menjünk a srácokhoz.

Mark vissza vitt a srácokhoz és ők nagyon aggódtak miattam. Olyan érzésem volt mikor Min Giéket szívattuk meg, csak akkor Lucas jött utánam és nem idegenek. Ez úttal jobban féltem. Féltem, hogy elrabolnak és attól is, hogy nem látom többet a fiúkat.

Haza fele is még bennem volt a félelem. De megvoltam nyugodva mert a fiúk mellettem voltak.

Mikor haza értünk mondták, hogy menjek aludni, mert szükségem van rá. Mentem én, csak nem tudtam, közben Mark rám írt.

"-Alszol?

-Nem, nem tudok...kicsit még félek.

-Várj"

Nem írt vissza, hogy miért várjak, de utána rájöttem. Kopogtak az ajtómon, és Mark volt az.

-Nem alszol? A többiek már rég alszanak.-kérdeztem tőle.

-Tudni akartam, hogy vagy. De ahogy látom nem túl jól. Szeretnéd, hogy itt aludjak?

-Micsoda?-hevesen vert a szívem ettől a kérdéstől. 

-Ha az megnyugvást okoz, hogy van melletted valaki, akkor talán eltudsz majd aludni. Régen én is így csináltam, mindig áthívtam valakit.

-Megtennéd?-kérdeztem rá.

-Persze.-majd felfeküdt mellém.- Tedd csak rám nyugodtan a fejed.

Rá tettem a fejem és átkaroltam. Tényleg megnyugodtam, ő pedig elkezdte simogatni a fejem és a hátam. Jó volt, hogy volt mellettem valaki. 

Nem tudom mikor aludtam el, de mikor felkeltem még Mark akkor is ott volt. És csak annyit hallottam, hogy valaki azt mondja " Vajon történt is valami extra az éjszaka," Erre kinyitottam gyorsan a szemem és felültem. A fiúk ott álltak az ajtóba.

-Áh jó reggelt, jól aludtatok?-kérdezték.

-Nem tudtam aludni este és Mark átjött.

-Áh...szóval nem történt semmi extra? Hm..csalódtam.-felelte Johnny.

-Tessék??!-Mark is felébredt.

25 nap az NCT-vel.Where stories live. Discover now