Még valami?

176 13 2
                                    

A csók után némaság volt, Lee Bo Na lefagyott, mert megijedt. Végül fél percbe se telt kirohant a teremből egészen fel a szobájába.

-Lucas!-szólalt fel Taeyong. Lucas közben a szájához ért.

-Nem tudom mi történt, ez...hirtelen jött.-látszott kicsit Lucason, hogy jó volt neki ez a csók.

Még Taeyong beszélgetett vele, Mark és Jaemin felmentek megnézni, hogy mi van Bo Na-val. Az ajtója előtt állva kis sírás hallatszott ki. Nem mertek bekopogni ezért hagyták.

3 óra lehetett, Bo Na semmit sem aludt. De nagyon félt. Mivel vihar volt és nagyon hangosan dörgött. Bo Na nagyon fél a dörgéstől, JÓ sokszor képes sikítani és sírni is tőle. De nagyon kellett WC-znie így sajna kiment. Pont dörgött egy hatalmasat ő pedig le ment a földre. 

Az egyik szoba ajtó kinyílt, Lucas ajtaja. Mikor megkérdezte Bo Na-tól, hogy mi a baj, elkezdett válaszolni de nem tudta befejezni. Ugyanis épp volt egy nagy fény ami nagy dörgést is jelent. De Lucasnak gyorsan vágott az agya, így mikor meglátta a fényt gyorsan ráborult Bo Na-ra. Bo Na szíve hevesen kezdett verni, nem a félelemtől, hanem, még maga sem tudta mitől. De teljesen elfelejtkezett a csókról ami pár órával ezelőtt történt. Lucas bement Bo Na szobájába mivel a többi tag mély álomban volt. Vagyis kellőképpen lehetett hallani, hogy alszanak.

-Amúgy te miért nem alszol?-kérdezte Bo Na.

-Hm..-fogta a lábait az ágyon ülve Lucas.- Doyoung és Kun szerintem versenyzik, hogy melyikőjük horkol hangosabban.

" Bo Na felnevetett"

-Ne már.

-Esküszöm. Az én ágyam ugye középen van és bal oldalamon Doyoung, a jobbon pedig Kun, és ha Doyoung fele fordultam, akkor horkantott egy nagyot, ha Kun fele akkor pedig ő. Mikor meg felfele próbáltam akkor meg felváltva. Mondom na jó...Máskor is szoktak horkolni. De nem ennyire. Ezt szerintem egész Szöul meghallotta.

-Ne szivas már.

-Esküszöm.-tette össze a kezeit Lucas.

Majd végig beszélték az egész hajnalt. Semmit sem aludtak, de ahhoz képest jól voltak. Még reggelit is csináltak a többieknek. A hajnal folyamán megbeszélték a csók dolgot is. És arra a döntésre jutottak, hogy felejtsék el. Megtörtént de ennyi volt. 

A reggeli után Jaemin magához hívta Bo Na-t, vagyis a szobájába. 

-Mi volt az este?

-Um....Mire gondolsz Jaemin?

-Az este!! A csók meg, hogy kint voltatok a viharban.

-Azt honnan tudod? 

-Lucasszal egyszerre nyitottuk ki az ajtót, de ő közelebb volt hozzád így ő ért oda hamarabb.- lombozódott le Jaemin feje.

-Oh. Ne haragudj.

" Bo Na megölelte Jaemint"

-Semmi baj, amúgy..én is félek a viharoktól. Csak nem mutatom ki, illetve 90%-ban átalszom.

-Bár én lennék így vele.

Mikor mindenki végzett mindennel elmentek egy karaoke bárba. Csoda, hogy befértek kb 20-an a szobába, ráadásul sok kaját is rendeltek. Nagy evők az NCT tagok, közben kb 20 perce se, hogy reggeliztek, na nem baj.

Mikor már szinte mindenki énekelt, megkérték Bo Na-t, hogy énekeljen ő is. Chunghátol a Why don't u know-t énekelte. A fiúk álla le esett. Nemtudták, hogy tud énekelni. De ez semmi, még rappelni is tud, kicsit jobban mint énekelni. De a legtöbb dal amit énekeltek az Disney mese volt pl Az oroszlán király, A kis hableány, Herkules, Aladdin és még sok más. Látszik, hogy még mind gyerekek valamilyen szinten. Az asztalok tele voltak minden fajta édességgel is. Tiszta gyerekek.

De a hangulatot egy telefon közbe zavarta. Az NCT managere volt, hogy azonnal menjenek be a céghez mert papa beszélni szeretne velük. 

A fiúk gyorsan kifizették a dolgokat és rohantak vissza Bo Na-val együtt.

 Nem tudták mire számítsanak, féltek bemenni az ajtón de muszáj volt. Addig Bo Na az ajtó előtt várta meg őket. Mikor a fiúk kijöttek a szobából nagyon szar kedvük volt.

-Na mi volt?-kérdezte Bo Na.

-Mondod vagy mondjam én?-kérdezte Yuta Taeyongtól.

-Mondjad.-felelte.

-Azt mondta SM papa,hogy pár napra el kell hagynod a céget és haza menned addig.

-Tessék? Miért?

-Mert sok koncertről le vagyunk maradva és úgy szerveztük ezt a játékot, hogy minden marad a régi vagyis ha mennünk kell, akkor, mennünk kell. De elfelejtkeztünk róla. Haza kell menned...

-Hát ezt nem hiszem el.-majd megfordult Lee Bo Na és elment.

-Lee Bo Na!.-ordítottak utána a fiúk, végül Jaemin nem gondolkozott, hanem elment utána. Este nem sikerült, de most fog.

25 nap az NCT-vel.Where stories live. Discover now