Hatırlatma:
İşte bu, hayalim...
5 DAKİKA SONRA
Jimin içeri girdi diyicem ama resmen daldı!
Jimin: hey ufaklık yemek vakti aşağı
- bana ufaklık deme!
Jimin: aşağı!
- geliyorum!
Aşağı gene o uzun koridordan indim, ve birini gördüm elimdeki bardağı ona tutuşturup.
- bunu mutfağa götür, hemen geleceğimi söyle
+ Tabi!
Dedikten sonra tekrar yukarı çıktım ve telefonumu aldım, geri aşağı indim!
YEMEK MASASI
Rm: küçük hanım!
- evet
Rm: biz tanıştık ama sizinle tanışmadık
- aaa, doğru yorgun olduğum icin, unuttum o zaman tanışalım, lider bey
- adım, Min Ji! Anlamını sormayın, birşeyleri anlatmaktan ve anlamaktan hoslanmam, sorulara yanıt vermeyide sevmem, ayrıca sesim guzeldir, belki inanmayacaksınız ama ben yazarım, şuana kadar 4 kıtabim çıktı, biliyor muydunuz? hayır çünkü okumuyordunuz! Simdj, aynı soru size, beni nasıl tanımazsın? Hahaha, şaka yapıyorum her insan bilmek zorunda degil, saygı duyarım ben anlatacağım bu kadar!
Rm: demek min ji tanıştığıma çok memnun oldum
Min ji: bende öyle
Tavşan gene atladı yani jungkook
Jungkook: annen, baban nerde?
Min ji: sorulara cevap vermeyi sevmem demiştim!
Jungkook: neden? Alt tarafı annen baban nerde dedim!
Min ji: size afiyet olsun! Ben doydum ve lütfen gelmeyin!
Rm: min ji dur!
Elimle sus işareti yaparak durdurdum ve yürümeye devam ettim! Odama!
Jungkook: ne dedim şimdi ben ya, herkesde bende patlıyor yeter be!
Rm: sana susmanı söylemişti
*Sessizlik**
YAZAR ANLATIMI
Herkes, yemegini yer ve toplamak için birinin gönüllü olması gerekir, bu yüzden bütün grup taş kağıt makas oynarlar kaybeden jungkook olur, ve bulaşıklar, masa ona aittir bu sırada min ji mutfağa girer!
MİN Jİ AĞIZINDA
Min ji: herkes otursun ben yaparım!
Jungkook: hayır, kaybeden benim yardim edicem!
Min ji: tamam!
Jungkook: hala bana kızgın mısın?
Min ji: soruları cevaplamayı sevmem demiştim, ayrıca tamam affettim
Jungkook: benn.. kusura bakma öküzlük ettim!
Min ji: sorun değil! Sonuç olarak erkeksin yani bu normal birşey, böyle olman herneyse boşver, devam edelim.
Jungkook: peki, saol!
Tavşan ile bulaşıkları yikadik ve ellerimiz, bedenimjz yorulmuş bir şekilde koltuğa attık kendimizi. Taki gene o jimin yaratığı gelene kadar!
Jimin: heyy!
(Min Jung ikisi aynanda)
Min Jung: ne varrrrr!!!Jimin: iki dakika da insan gibi konuşun ya, min ji seni biri ile tanistırıcam!
Min ji: kimm??
Jimin: j hope!
Min ji: hmm, sonunda grubun diğer üyesinide görebileceğimiz güzel!
J hope: merhaba!
Min ji: merhaba
J hope: naber min ji! Anlaşılan jimin ile anlaşamamışsın!
Min ji: aynen öyle.. ama.... Sen çok tanıdık geliyorsun sen... Senin...????
Arkadaşlar sizce j hope u nerden tanıyor olabilir lütfen, düşünceleriniz belirtin ayrıca, nasıl olmuş yazın vote ve yorumlarinizi unutmayın sizi seviyorum 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler +18~
FanfictionMerhaba army cim. Ve army olmayan kişicim bu yazıda sana da yer verdim oku. Öncelikle neden hala burayı okuyup kitaba geçmediğini merak ediyorum (army) ama madem okuyorsun bir kaç birseyden bahsedeyim bu hikaye Kore deki bana göre en ünlü en harika...