Arkadaşlar öncelikle jimini daha çok seviyorsunuz galiba çünkü jimin görülmesi daha fazla bu yüzden bugün jimin in sumutunu yapıcam iyi okumalar... birde junkook un bölümden daha fazla +18 olucak rahatsız olurum derseniz okumayın benden söylemesi...
Günlerden yine pazartesi bugünden nefret ediyorsun herkes'in ettiği gibi fakat kalkıp okula gitmen gerek hemen yataktan kalktım banyoya gittin elini yüzünü yıkadın işlerini hallettin ve annen seni kahvaltıya çağırdı ve indin Kahvaltı yaptın.. servisinin gelmesine 20 dakika vardı hemen çantanıda hazırladın ve çıktın servisi bekliyorsun 10 dakikası kaldı.. ve sonunda servis geldi bugün biraz farklıydın daha da sexy ve daha da güzelsin çünkü servisinde bir grup var orda bir çocuk vardı adı jimin cok yakışıklıydı hergün farklı saç renkleri vardı tarzdı ve çok tatlıydı buda seni senden almıştı o yüzden bugün çok güzel olmalıydın çünkü onu etkilemen lazımdı bunuda ancak bu şekilde yapabilirim dedin ve üzerine bunları giyindin
(cidden çok güzelsin)😂
Ve servis geldi bindin herkes sana bakıyordu sen okulun güzelsindir 2. Sırada sın çünkü 1. Olan kız hile yaparak 1. Olmuştur yani normalde sen 1. Ama o kız yüzünden 2. Oldun(pislik kız😂) servise te senden hoşlanan çocuklar vsrdır sana nerdeyse hergün 15, 20 tane aşk mektubu gelir (bak ama en az 15 ,20 tane gelir😉) ama sen hepsini geri çevirmişsindir çünkü senin çok hoşlandığın çocuk vardır jimin.. servisine bindin jimin seni gördü ve tepkisi şudurO kadar sexy ki dayanamıyor...
JİMİN IN AĞIZINDAN
(Adın)'i servise geldiğim günden beri izlerim galiba ona aşık olmuştum çünkü çok kıskanıyordum ama gidipte açılamıyordum ne yapacağım bilmiyorum bugün daha da sexy olmuştu ahh hadi ama giyinme şöyle herkes sana bakıyor katil edicek bu kız beni ahğ yalnız fena azmıştım o etek ne öyle birde göbeği açık inanamıyorum yaa şu servis bir okula geçsin inelim sen o zamn görürsün bayan sexy evet artık ona bayan sexy diyicem çünkü aşırı sexysin sakin ol küçük jimin şuanda olmaz Sende biliyorsun sakin ol sakın azma ahğ elimde değil sen bekle bayan sexy bunu ödiyeceksin!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler +18~
FanfictionMerhaba army cim. Ve army olmayan kişicim bu yazıda sana da yer verdim oku. Öncelikle neden hala burayı okuyup kitaba geçmediğini merak ediyorum (army) ama madem okuyorsun bir kaç birseyden bahsedeyim bu hikaye Kore deki bana göre en ünlü en harika...