Özel Hikâye 16. Bölüm" Üç seçenek!"

1K 47 17
                                    

*sessizlik*

YAZAR

Jimin ölmüştü! Yada biz öyle biliyoruz, min ji den 1 hafta boyunca haber alınamadı ama j hope da ortada yoktu! Elimizde iki seçenek vardı ya min ji de öldü ve j hope kaçtı! Yada j hope hala min ji yi esir tutuyordu! Bu sırada polislerin bilekten kesilmiş el için araştırmaları devam ediyordu otopsi sonuçlarınin yakinda çıkacağını duyan rm yola çıkmıştı bile ama bu sırada BTS in günleri gittikçe kötüleşiyor, elimizde yine iki seçenek var! Ya bighit BTS bu problemi sonucunda idol hayatlarına son verecekti! Yada bunlara rağmen, magazine haber vermeden bu işi ortadan kaldıracaklardı! Her seçenek onlara bir kapı açacaktı fakat bu kapının iyi veya kötü olduğunu kimse bilmeyecekti! Değil mi j hope?

J hope: noluyor?

- selam j hope!

J hope: kimsin?

- ben senin yazarınım! Sana bunların hepsini yaptıran benim! Hahaha

J hope: jimin! O ne oldu?

Yazar: ne mi oldu? Bence onu kendine sor! Ne kadar yapacağın kararları ben versemde onu öldüren de sensin!

J hope: öldürmek mi? Ne saçmalıyorsun!

Yazar: ahh j hope! Büyümedin mi? Büyü artık sen bir idolsün! Fakat bir idol asla grup arkadaşını öldürmezdi değil mi? Pardon hahahaha

J hope: neden bunları yaptırıyorsun?

Yazar: çünkü, bu benim kitabım ve sende bu hikâyede cinayet işliyorsun çünkü, ben öyle istiyorum! Min ji nin sonunu bilmek ister misin?

J hope: evet!

Yazar: ahh olamaz ne yazık ki! Yapamam

J hope: neden?

Yazar: onun sonunu sen belirleyeceksin! Tam 3 seçenek veriyorum sana birini seç ve kendi hayatını min ji nin hayatını ve grubunun hayatını belirle herşey şuan senin elinde iyi şanslar!

SEÇENEKLER

1-  şu andan itibaren kendin için yaşa!

2-  Min ji nin yaşamı ve BTS in kurtuluşu olmak için jimin den vazgeç!

3-  yada kedini onlar için feda et ama asla geri gelme! Sonsuzadek!

Yazar: evet j hope! Önünde 3 seçenek var ve hepsi snaa başka kapılar açacak peki senin için gerçekten başarılı olacağına inandığın seçenek hangisi! Dikkatli ol! İyi düşün! Detaylara dikkat et! İyi şanslar! Diğer bölümde görüşmek üzere j hope...

Evet arkadaşlar bölüm sonu vote ve yorumlarinizi unutmayın birde nasıl olmuş yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler bu arada fark ederseniz olaylar iyice karşıtı bu yüzden sizinde iyi düşünmeniz lazım sizce j hope hangi seçeneği seçecek! Dikkat edin! İyi şanslar!

~Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler +18~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin