jimin 9. Bölüm " köşede bir yerde ben varım!"

4.3K 102 16
                                    

HATIRLATMA

-kimsiniz?

Jimin duyduğu kelime ile (adın) in kollarında Dona kalmıştı bir süre sonra kalktı ve (adın) e doğru döndü ve

-se- sen ciddi olmazsın?

Doktor a döner ve

- doktor bey doğru değil bu değil mi? Herşeyi hatırlıyor değil mi?

Doktor
   Maalesef efendim (adın) hanım da kısa süreliğine hafıza kaybı olmuştur ne zaman düzelir hiç bir fikrimiz yok sizin şu an tek yapmanız gereken şey ona geçmişi hatırlatmak ancak o şekilde daha hızlı düzelir eğer bunj da başarabilirseniz....

-nasıl ya olamaz imkansız şuan (adın) beni unutmaz benim tek varlığım o benim ilk aşkım bu olamaz kabul etmiyorum (adın) e birşey olmaz olamaz ben inanıyorum düzelecek ve düzelmesi için elimden gelenin de fazlasını yapıcam

Der ve (Adın) e geri sarılır o sırada senin onların konuştuklarından kafan karışır ve onlara tuhaf tuhaf bakarsın jimin sana geri sarıldığında ise

-ya anlamıyor musunuz? Sizi tanımıyorum sarılmayın bana lütfen!

-anlamıyorum beni nasıl tanımazsın ama şuan yapacağım şey den sonra birşeyler hissetmen lazım (adın) ben biliyorum hafızanı kaybetsen bile köşede bir yerde ben varım!

Der ve sen daha cevap vermeden dudaklarına yapışır sen ilk başlarda şok olursun daha sonra tanımadığın için çırpınırsın kurtulmak için ama fayda etmez bir süre sonra sende kendini serbest bırakırsın ve devam edersiniz jimin seni o kadar güzel nazik öpüyor ki sen ister istemez ona karşı kendini bırakıyorsun onun tatlı kiraz tadındaki dudakları öpüş şeklindeki Masumluğu ve içtenliği herşeyi kanıtlıyordu senin birden başın dönmeye başladı hafızan zorlanmaya başladı burnundan bir an da kan geldi o an jimin senden ayrıldı ve ışık hızında doktor u çağırdı doktor içeri gelene kadar sen zorlanıyordun birşey olacaktı ama ne! !!

Evet arkadaşlar bu bölümde bitti diğer bölüm de görüşmek üzere bir de yani yazacağım suga nın kitabı ile ilgili istediğiniz bir konu var mı varsa yorumlarda kesinlikle yazın...

Örnek olarak "garson bir kız ve suga" bunun gibi yani bu ikilinin arasında geçsin diyorsanız yorum da belirtin konu bu olmayacak sadece örnek verdim yorumları bekliyorum sizi de seviyorum vote leri de unutmayın!!!...

~Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler +18~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin