Meraba arkadaşlar suga bölümü hikaye gibi olucak yani çok bölüm gelecek öyle diyim iyi okumalar...
Günlerden salı bugün ilk iş günün uzun bir aradan sonra işe girmiştin aslında zenginsin hep marka giyiniyorsun fakat baban ikinci eşini aldığı için o kadının dediklerini yapmak zorundasındır yoksa bütün mal varlığını elinden alıcak ve seni kapıya koyacaktır...
Annen öleli daha 5 ay olmuştur fakat baban hemen evlenmiştir bu yüzden bu bütün sıkıntıları çekiyorsundur..
Sabah kalktın işlerini halletmek için banyoya girdin işlerini hallettik sonra üzerini giyindin ve çantanıda alıp aşağı indin kahvaltı hazırdı o kadın baş köşede oturuyordu baban yanınızda olduğu için çok iyimiş gibi davranıyordu
Kadın
Aa! Kalktın mı? Kızım gel otur kahvaltı yap
Adın
Evet kalktım! Günaydın babacığım
Kadın
Bugün ilk iş günün sana o kadar çalışma diyorum ama beni dinlemiyorsun illa da çalışıcam diyosun
Adın
Evet! Birileri yü- yani size yük olmamak için annecimŞu kadına annecim demeyi hiç istemiyordum ama mecbur diyordum. Neymiş ben sana çalışma diyormuşum olla da çalışocam falan filan salak kadın senin yüzünden çalışıyorum ahh bir babam duysa sana neler yaparda hatrı olduğu için dua etsen geri zekalı..
30 DAKİKA SONRA
Ben çıkıyorum!!!
Dedim ve çıktım hemen bighit entertainment e gittim ( nasıl yazılıyor bilmiyorum yazmaya çalıştım işte) başkanla görüştüm ve benim yapacağım işleri söyledi bir ev var orayı temizleyeceksin ama dikkatli ol sakın düzeni bozma hatta belki tanıyorsundur bts den suga nın evi o yüzden çok dikkatli olmalısın ne derse yap tamam mı??
Bende tamam şeklinde kafamı salladım fakat bu kişi suga ydı ve ben onun çok büyük hayranıydım şimdi ben gerçekten sevdiğim adamın evinde olucaktım ne kadar iş içinde olsa hiç önemli değildi sabırsızlıkla bekliyordum gitmeyi... Çünkü suga ya cidden aşıktım onun o tatlılığı onun o seksiliği onun o tarzı kısaca herşeyi beni hayata bağlamıştı beni boktan olan hayatıma renk katmıştı bu yüzden onu çok seviyordum fakat zengin olmama rağmen onunla görüşemezdim buda beni üzüyor du ama artık onu istediğim zaman görebilirdim çünkü evinde olucaktım hemde 7/24 çok şanslıydım bugün başıma gelen en güzel şeydi seni seviyorum şansım...
ERTESİ GÜN
Bugün suga nın evini temizliye gidecektin çok heyecanlıydın çok güzel bir şekilde hazırlandın herşeyi yaptın en güzel ve en pahalı kozmetikleri kullandın ve üzerine bunları giyindin...
Tamam temizliğe gidiyor olabilirsin iyi giyinmen lazım bu yüzden bunları giyindin çantanıda alıp çıktın..
Ve gelmiştin evin anahtarları sendeydi hemen içeri girdin ve etrafı gezmeye başladın baya büyüktü bizim ki kadar olmasada dedin acaba evdemi ydi sanmıyorum erken çıktığını söylemişti o yüzden rahat bir şekilde etrafa baktın ve bir odaya geçtin üstünü değiştirecektin temizlik yaparken bunları giyemezdin sadece dışarı çıktığında tanındığın için iyi görünmen gerek e birde suga içindi ama o evde değil o yüzden rahatça üstünü çıkarmaya başladın tshırt ünü çıkardın ve ardından şortunu bir kenera koydun ceketini zaten girişe asmıştın.. sütyenini düzeltmen gerekiyordu bu yüzden birazcık açtın daha doğrusu açmaya çalıştın Kancaları arkada olduğu için yapamıyordun fakat bir anda arkanda bir el hisettmiştin ve anında döndün bu suga ydı..
Suga
Yardım ediyordum fakat ben bu kıyafetten hoşlanmadım birde bu sütyeni pek sevmedim bir daha kine daha güzel olsun şimdi üstünü giyin ve aşağı gel kahvaltıyı hazırla çok acıktım...
Adın
Ne! Nasıl ama sen git-
Suga
AŞAĞIDA BEKLİYORUMİnanmıyorum olamaz ama gitmemişmiydi evde değildi Hayır yaa offf!!! Kafayı yiyicem bir dakika az önce bana ne dedi o sütyenini beğenmedim bir daha kine daha güzel mi olsun dedi ahh cidden varya sanane benim sütyenimden yaa... hemen üstünü değiştirdin ve aşağı indin seni bekliyordu çok acıkmış olmalı...
Adın
Özür dilerim demin ki olay için ben evde olduğunu bilmiyordum
Suga
Sorun değil ama çok açım artık kahvaltımı yapsak
Adın
Tabii hemen hazırlıyorumHemen kahvaltıyı hazırladın masadan birşey almak için arkanı döndün ve bir anda suga ile burun buruna gelmiştin bildiğin burunlarınız birbirinize değiyordu sen yutkunmaya başladın fakat onun tam arkamda ne işi var diye düşünürken birden sana daha da yaklaştı veeeee!!!
Evet arkadaşlar çok kötüyüm demi en güzel yerinde kestim ama bu bölüm bu kadar eyer bu bölüm 20 görülme gelirse yeni bölüm de gelir ama bunun yanında vote ve yorum da önemli lütfen vote ve yorumu unutmayın sizi seviyorum diğer bölümde görüşürüz 😉 bayyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler +18~
FanfictionMerhaba army cim. Ve army olmayan kişicim bu yazıda sana da yer verdim oku. Öncelikle neden hala burayı okuyup kitaba geçmediğini merak ediyorum (army) ama madem okuyorsun bir kaç birseyden bahsedeyim bu hikaye Kore deki bana göre en ünlü en harika...