Min ji: jimin ben seni sevi- Jimin dikkat et!
J hope: seni ona veremem!
Jimin beni üstüme doğru gelip yere yatırdı, kendisine zarar gelirken bile beni düşündü, ama j hope!
Min ji: j hope! DUR!
J HOPE'UN AĞIZINDAN
Seni ona birakmam, bırakamam sen benimsin min ji! Çünkü sen, sen benim ilk aşkımsın! Ve seni jimine asla vermem!
Seni gördüğüm anki o şaşkınlıkla dediğini yaptım seni asla bizimle olacağını beklemiyordum! Ama sen beni tanımadın, küçükken geçirdiğimiz günleri, yaptığımız yaramazlıkları, yediğimiz yemekleri, içtiğimiz suyu herseyine kadar hatırlıyorum! Ama sen beni tanımadın asla da tanımayacaksın çünkü seni alıp gidicem uzaklara!
DEPO
Min ji: dur! Lütfen yapma
J hope: min ji! Beni neden anlamıyorsun, neden bana güvenmiyorsun, son kez diyorum ben seni ondan koruyacağım!
J hope, jimin in boğazından tuttu ve ters bir takla ile yere yatırıp kalktı ben ise sadece izliyordum herşey o kadar hızlı oldu ki, j hope kolumdan tutarak beni çekiştiriyordu, elimden hiçbir şey gelmiyor!
Min ji: nereye?
J hope: uzaklara!
Jimin: yapma! Onu benden alma!
Rm: jimin dur! Gitme bırak gitsinler!
Jimin: sen ne dediğinin farkında misin? Rm! Ne demek gitsinler ya onu alıp götürüyor ve sen bırak gitsinler diyorsun! Farkında misin?
Rm: ben diyorsam bir bildigim varda diyorum! Beni dinle
Suga: sakin olun artık ben biliyorum nereye gittiklerini!
V: nerden biliyorsun!
Suga: duydum! J hope mırıldanıyordu, duyduğuma göre min ji, j hope un çocukluk aşkıymış! Vede min ji yi jiminden korumak istiyor, ayrıca küçükken çok yakınlaşmış, ama min ji onu hatırlamıyor! Biliyorsunuz, j hope bir şeye önem verirse bu iş ölüme bile gidebilir!
V: ne! İlk aşkımı! Min ji mi? Ciddi misin?
Suga: evet ciddiyim!
Rm: şimdi anlaşıldı, j hope un neden öyle olduğu!
Jimin: ne yani ben napicam ki min ji ye!
Suga: seni aptal! Hatırlamıyor musun? Geçen ki olayı!
Jimin: hangi olay!
Suga: senin ve onun..........
Evet arkadaşlar bölüm sonu vote ve yorumlarinizi unutmayın birde nasıl olmuş yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler +18~
FanficMerhaba army cim. Ve army olmayan kişicim bu yazıda sana da yer verdim oku. Öncelikle neden hala burayı okuyup kitaba geçmediğini merak ediyorum (army) ama madem okuyorsun bir kaç birseyden bahsedeyim bu hikaye Kore deki bana göre en ünlü en harika...