Yazar: ahh j hope! Çok safsin seni yaratan benim! Ben asla ölmem
J hope: ama sen!!!!!
Yazar: elvedaaa!!!! Ve jimin şimdi sıra sende
Jimin: ne gibi?
Yazar: merak etme seni öldürmiycem!! Evet başlayalım mı? Artık!
Jimin: ama olaylar çok karıştı! Ve j hope o öldü!
Yazar: biliyorum! En baştan başliycaz ama j hope olmadan! J hope un olduğu bütün anıları silicem beyninizden ve işlem tamam! Hahahaha
Jimin: buna hakkın yok! Yapamazsın! O bizim bir parçamız! BTS in, min ji nin , benim, herkesin parçası! O olmazsa hicbirsey olmaz!
Yazar: olur! Sen merak etme! Olucak, zorunda!
Jimin: buna izin vermiycem!
Yazar: o biraz zor jimin! Her seferinde size hatirlatmaktan bıktım! Ben yazarım ve ben ne dersem o olur! Şimdi sana göstereyim nasıl oluyormuş!
YAZARIN AĞIZINDAN
J hope un ölümü jimin ve herkesi fazlasıyla üzmüştü! Ne kadar jimin onun ölümünü kabullenmesede o artık yoktu! Bu yüzden ana kahraman jimin ve min ji ydi! Neden mutlu olamiyorlardi, neden onlarda hayatlarını yaşamıyorlardi, neden? Jimin ağlayan gözleri ile eve gitmeye başladı! Yollar fazlasıyla karanlık ve issizdi, onun küçük kalbi ne kadar bunu kaldiramasada, elinden birşey gelmiyordu! Jimin yavaş adımlarla eve yolunu tutarken yerdeki bir kağıt dikkatini çekti! Kağıtta şöyle yazıyordu!
KAĞIT
Bugün fazlasıyla yoruldun! Biliyorum! Ama elimden birşey gelmez sana yardım etmek istiyorum! Ama önce beni burdan çıkar! Bu karanlıktan!
DEVAM
Jimin etrafına baktı ama kimseler yoktu! Bir an için bir ses duyarım diye karanlığın sessizliğini dinledi! Ama yinede bir ses yoktu! Issızdı her yer fazlasıyla! Jimin Dalan gözleri ile bir kanıt ararken telefonuna gelen mesajla korktu! Mesaj Rm den gelmişti!
Rm: jimin! Nerelerdesiniz! J hope ve sen hemen geri dönün! J hope! Onun başı dertte! Eğer mesajımı aldıysan lütfen bana dön!
Jimin kâğıtta yazan saçmalığı bir kenara atıp hızlı adımlarla eve gitmeye başladı! Ama o da bilmiyordi nerde olduğunu ki eve gitmek için yolu bilsin! Acınası bir halde dizlerinin üstüne çökerek şöyle dedi!
Jimin: neden bunu bana yapıyorsun? Tanrım bne ne yaptım? Tek istediğim mutlu bir hayattı! Ama şuan karanlık, çıkmaz sokakları olan bir hayat! Neden?
Jimin, ağlamaktan gözleri iyice şişmişti! Ve önünü göremez hala gelmişti! Yazıktı ona! Yazık!
SON
Yazar: evet jimin! Etrafına bak ve ne gördüğünü söyle!
Jimin: neden ormandayim? Ve neden ağlıyorum? Ne yaptın?
Yazar: ben birşey yapmadım ki! Sadece hikayemi yazmaya devam ettim! Ve emin ol devamı gelicek! İyi şanslar canım!
Evet arkadaşlar bölüm sonu vote ve yorumlarinizi unutmayın birde nasıl olmuş yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 😍 uzun bir süre oldu biliyorum bölüm atmadım! O yüzden çok özür dilerim sorunlarım olduğu için iyi değildim! Tekrardan teşekkürler ve sizi çok seviyorum okuyucularım armylerim!!!💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler +18~
أدب الهواةMerhaba army cim. Ve army olmayan kişicim bu yazıda sana da yer verdim oku. Öncelikle neden hala burayı okuyup kitaba geçmediğini merak ediyorum (army) ama madem okuyorsun bir kaç birseyden bahsedeyim bu hikaye Kore deki bana göre en ünlü en harika...