Ne pratim časove tako da sam ili buljio u njega ili sam bio zamišljen. Prokleta gimnazija i osam časova. Na pauzi nakon šestog čas svi su bili iscrpljeni, Luka se žalio da ga bole ramena i da je ukočen.
Imao sam užasan grč u stomaku ali sam odlučio da uradim to. On je ležao sa glavom na stolu i zatvorenim očima. Stao sam iza njegovih leđa i krenuo ga masirati. On se opustio i uživao. Masirao sam ga desetak minuta i on je samo uživao sa zatvorenim očima.
-Auu jebote. Ovdje, ovdje.- Luka mi je ruku i pomjerio je na njegove sljepoočnice. Još sam ga masirao nekoliko minuta.
-Šta vi to radite?- Prišla nam je Nina ( Djevojka iz odjeljenja za koju sam kasnije saznao da je bila u osnovnoj strašno zacupana u Luku )
Luka se tek tada okrenuo i vidio da ga ja masiram. Kako je to bio awkard moment.
-Ti si me masirao cjelo vrijeme? - Pitao me je sa oni osmjehom koji kaže ( Dobro si to odradio, aj ponovo )
-Yap.- Bio sam jako posramljen i mislim da sam crvenio.
-Aj nastavi.Ja sam u trenu propao u zemlju i imao vrtoglavicu.
-Ne, ne. Ja ću da te masiram.- Ubacila se Nina. Na neki način mi je bilo drago a sa druge mi je bilo užasno krivo.
Krenula ga je masirati on se cjelo vrijeme savijao i vidjelo se da mu uopšte ne prija.
-Au jebote, aj pusti njega. Ne razumijem djevojka a tako gruba. On to radi mnogo bolje.-Uzeo je moje ruke i stavio na svoja ramena.
Iskreno likovao sam u sebi jer sam mu bio bolji od nje. Dok sam ga masirao on je imao onaj spokojni izraz lica. Ušla je profesorka i ja sam otišao na mjesto.
Išao sam kući sa slušalicama u ušima i bukvalno letio. Išao sam ispred svog društva jer nekako mi je bilo dosadno i neprijatno sa njima.
Žao mi je što je ovaj dio bio toliko kratak ali drugi će biti bolji.😍❤❤
YOU ARE READING
Šutnja
RomanceMože se reći da je priča autobiografska uz to da su određeni djelovi izmijenjeni i izmišljeni. Posvećena je prvoj muškoj osobi koju sam zavolio. Ovo je Gay priča, nadam se da će te uživati. U priči će možda biti djelova nenamijenjih za djecu, stoga...