Dogovorili smo se da uđemo odvojeno u učionicu da ne bi posumnjali da smo zajedno. Prvi sam ja ušao. Nedugo zatim i on.
Kada se čas završio otišli smo do kabineta maternjeg jezika da ostavimo torbe. Svi su bili izašli osim mene i njega.
On je otišao do vrata i zaključao.
Prilazio mi je dok mu je licem titrao perverzni smiješak. Sjedeo sam na klupi. Prišao mi je i smjestio se između mojih nogu. Stavio je ruke na moje bokove i privukao me uz njegovo tijelo. On je bio u trenerkama tako da sam osjetio njegovo uzbuđenje u gaćama. Stavio sam ruke na njegove obraze i polako spustio usne na njegove. Od sitnih poljubaca na početku došlo je do pohotnog gutanja jedan drugog. Moje su butine bile oko njegovih kukova. Sve se više naginjao na mene tako da smo u jednom trenutku završili ležeći, ja na klupi on preko mene. Dok me je ljubio podigao mi je noge na njegova ramene i sve više se trljao uz mene. Jasno sam mogao raspoznati njegovu tvrdu muškost na mojoj guzi. Sve je se jače nabijao na mene. Paralelno me je i strastveno ljubio. Sada se pretvorio u životinju koja je željela samo jedno, zadovoljstvo.
U tom trenutku je ušla jedna drugarica ali je mi nijesmo vidjeli. Izvadila je telefon i slikala nas. Kada smo čuli zvuk fotografisanja Luka je brzo skočio sa mene.
-Sanja! Sanja! -Dozivao ju je.Sustigao ju je u hodniku i dovukao ju je u učionicu.
-Sanja molim te izbriši je. - Počeo je Luka.
-Neću, nema šanse.
-Daj Sanja molimo te. -Stao sam ispred nje i bukvalo je molio.
-Šta želiš zauzvrat? -Pitao ju je Luka.
-Poljubite se opet.
-Daj molim te. Ako si htjela šta da vidiš vidjela si. -Dodao je Luka.
-Ili to ili šaljem na grupni cjele škole.
-Okej, okej. Evo.Luka me je grubo uhvatio za vrat i povukao ka sebi.
-Polako Luka jebo te slomit ćeš mu vrat. Moraš polako da ga ljubiš.
-Uredu. -Dodao je mrzovoljno.Za to vrijeme ja sam otrčao do vrata da vidim ima li koga.
Stao sam ispred njega. Gledali smo se u oči. Stavio mi je ruke na obraze i malo ih štipao. Zatim me je polako povukao ka sebi i počeo lagano ljubiti. To je bio najljepši poljubac koji sam ikada dobio. Bio je nježan a opet me je toliko želio.
Odvojio se od mene. Sanja je bila iznenađena.
-Zašto mi nijeste rekli.
-A šta si očekivala. Da se deremo gimnazijom. Mi smo u vezi, mi smo zajedno.
Dodao je Luka sarkastično.
-Ne, ne. Mislim meni je to skroz okej. Ja sam bisex.
Ja i Luka smo je pogledali zbunjeno. Tako lako nam je priznala.
-Hoćeš li sada da izbrišeš fotografiju? -Pitao sam zabrinuto.
-Naravno.Pred nama je otključala telefon i izbrisala fotografiju. Zagrlio sam je i poljubio je u obraz. Zagrlio sam Luku i stavio mu glavu na grudi. Tako mi je drago što ga imam i što je moj a još više što sam potpuno njegov.
-A kako si uspjela da uđeš? -Pitao ju je Luka dok je obavijao svoje ruke oko mene.
-Imala sam rezervni ključ.
-A jebo te.
-Danijele voliš li ga? -Pitanje koje je postavila Sanja me je razočaralo, razočaralo ponovo u sebe.
-Ne znam. -Rekao sam tiho...
YOU ARE READING
Šutnja
RomanceMože se reći da je priča autobiografska uz to da su određeni djelovi izmijenjeni i izmišljeni. Posvećena je prvoj muškoj osobi koju sam zavolio. Ovo je Gay priča, nadam se da će te uživati. U priči će možda biti djelova nenamijenjih za djecu, stoga...