Sve što sam želio

1K 27 0
                                    

Veza sa Lukom je brzo napredovala pa je od druženja na pauzama prešlo na izlaske u grad i odlazaka jedan drugog kod kuće. Za nas je znalo tek nekolicina najbližih prijatelja. Bili smo srećni...

Jednog dana kod mene kući je bio Luka. Sve je bilo savršeno. Dao sam mu telefon da gleda. U Grindru je gledao likove i sprdali smo se. Gledao je po porukama. U jednom je trenutku stigla fotografija od nepoznatog lika. U opisu je pisalo da ima 17 godina i da je iz Budve.

On je bio na slici od vrata naniže, go.
-Želim tvoje malo dupe ponovo.

Kadanje Luka to pročitao pogled mu se fiksirao za tu poruku. Samo je gledao u nju.

-O čemu ti pričaš?-Napisao je Luka.
-Šta je bilo mala droljice, ne sjećaš se ljeta. Bilo je tako toplo i vlažno.

Luka je samo skočio iz kreveta. Bio je potresen i ljut.

-Šta bi ovo trebalo da znači Dani?
-Vjeruj mi nije onako kako se čini.-Pokušao sam da budem što smireniji u nadi da ću i njega smiriti.
-Jebo te Dani sve što sam htio bilo je da me ne lažeš.
-Nijesam te ni lagao. Vjeruj Luka nije kako se čini.
-Mislim da je sasvim jasno. Sve što sam htio je da ti vjerujem i vjerovao sam ti. Trebao si da mi kažeš to.
-Ništa se nije desilo. Vjeruj mi.-Ustao sam sa kreveta i uhvatio ga rukama za obraze. Htio sam da mu pokažem da je to nebitna stvar i da se ništa nije ni dogodilo.

Makao je moje ruke sa njega.

-Mi smo ovdje završili.
-Luka molim te. Daj da ti objasnim. Samo smo se našli na plaži...
-Oho znači na plaži, nije te bilo stid pred ljudima a? Jesi li vrištao i molio ga da bude grublji.
-Luka pretjeruješ. Ništa se nije dogodilo.
-Bilo je toplo i vlažno-Citirao je poruku.- Gadiš mi se Dani.
-Luka molim te.

Okrenuo se da ide ali sam ga ja okrenuo ka sebi.

-Daj da ti objasnim molim te. Nije kao što izgleda.
-Šta da mi objasniš još nešto da slažeš a?
-Nije se ništa desilo vjeruj mi. Na plaži je krenuo da me ljubi i da me pipa. Stavio je ruke na moje dupe na tome se i završilo molim te vjeruj mi.
-Ne mogu Dani.
-Molim te.
-Žao mi je.

-Izašao je iz moje sobe i kuće. Ja sam se zaključao i pokušavao da se smirim. Molio sam se bogu da shvati kako je sve to bilo nebitno i da ništa od toga što on misli nije istina.

Narednih nekoliko dana on me je izbjegavao. Boljelo me je. To što mi ne vjeruje i to što je sve završeno na tako glup način.

-Kao nagradu za najbolje odjeljenje u školi direktor je odlučio da plati organizaciju ekskurzije ovom odjeljenju tri dana u grčkoj.

Počela je razredna čas ovim riječima. Cijelo odjeljenje se uzbudilo i svi su čekali dalja objašnjenja.

-Koliko se plaća profesorka?-Pitao je neko
-Imate dvije mogućnosti. Ako se odlučite u hotelu biti će 100 eura a ako budete htjeli da kampujemo uz to da imamo hranu u hotelu biće besplatno uz to što bi smo ostali nedelju dana.

Cjelo odjeljenje je bilo uzbuđeno i razgovaralo o tome šta žele. Složili smo se da će mo da idemo i da će mo biti pod šatorima...

ŠutnjaWhere stories live. Discover now