Chapter nine

2K 57 28
                                    

Finn: Cześć

Melissa: hej¿

Finn: Możemy porozmawiać?

Melissa: o czym?

Finn: Tak ogólnie

Melissa: no dobra...

Finn: Czemu jesteś taka niemiła?

Melissa: taka już jestem 🤷🏿

Finn: Masz czas się teraz spotkać?

Melissa: no dobra, ale po co?

Finn: Za 20 minut w Starbucksie na Countary street

Po przeczytaniu wiadomości zaczęłam się szykować. Ubrałam zwykłą żółtą koszulkę i białe spodnie z dziurami. Nie wiedziałam tylko, dlaczego mamy się tam spotkać, przecież nie przepadamy zbytnio za sobą. A ta impreza nic nie zmieniła. Nadal myślę, że Finn to idiota.

Założyłam vansy i zakluczyłam drzwi. Oby było tam do niego warto. Szłam szybkim krokiem do umówionego miejsca. Za szyby widziałam jak Finn już czeka.

Przekraczając próg lokalu, uświafomiłam sobie, co ja tutaj właściwe robię i dlaczego się zgodziłam na propozycję loczka. Co się stanie to się nie od stanie  więc muszę tu zostać.

– Cześć– odezwałam się pierwsza, bo ten ciągle był zapatrzony w telefon, jakby z niecierpliwością oczewikał na wiadomość.

– O Melissa przyszłaś, siadaj.

– A więc? Po co mnie tu zabrałeś?

– Chciałem cię lepiej poznać.

– W szkole jesteś dla mnie niemiły, wyzywasz mnie i dokuczasz mi, a teraz chcesz mnie poznać? Sory, ale nie– wstałam i wyszłam z pomieszczenia, ale chłopak wybiegł za mną.

– Zaczekaj– przybiegł do mnie i złapał mnie za ręce– Wiem to dziwnie wygląda, dokuczałem ci, bo myślałem, że jesteś jak inne laski, ale po imprezie coś się zmieniło. Polubiłem cię i to bardzo. Daj mi szanse, proszę.

Nie wiedziałam co powiedzieć. Ciągle myślę o tym jak przez niego płakałam nocami, bo mnie ośmieszał w miejscach publicznych albo żartował ze mnie. W takich sytuacjach zachowuje zimną krew i nie pozwalam, by emocje przejęły kontrolę nade mną.

– Możemy spróbować.

*****

Wróciłam! Uznałam, że muszę skończyć tę książkę. Nie lubię opowiadań bez zakończenia, dlatego wzięłam się za pisanie. Całq książka ma 11 rozdziałów, dlatego dodam zaraz pozostałe i myślę, że nie zabijecie mnie za końcówkę. 🙄

Pracuję nad nowymi książkami. Obie opowiadają oczywiście o Finnie.

Pierwsza jest o apokalipsie zombie. Nie widziałam takiego połączenia, Finna i zombie, więc będzie coś nowego.

Druga opowiada o zmarłej dziewczynie Finna, która popełniła samobójstwo. Przyjaciele chłopaka będą pomagać mu zrozumieć, dlaczego jego dziewczyna  skończyła z życiem. Sam Finn obwinia się o to.

Myślę, że to pierwsze opowiadanie opublikuje w wakacje. Chcę napisać wszystkie rozdziały i codziennie dodawać jeden, dlatego musicie trochę poczekać, ale myślę, że warto! ♥ A drugie nie mam pojęcia kiedy.

True Love? /Finn Wolfhard ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz