Haftalar geçtikçe Wonhoyla daha da yakınlaşmaya başladık. Sanırım bir şeyler hissediyorum. Daha onun hakkında bir şey bilmiyorum. Ama bu duyguyu bastıramıyorum. Gün geçtikçe ona daha da bağlanıyorum.
~~~~~~~~~~
Okul güzel gidiyordu. Arkadaşlarım da iyi birkaçı dışında. Sınıfta 3 kişiden oluşan kendilerini bu okulun lideri zanneden insan bozuntuları var. Benimle sürekli uğraşıyorlar. Garsonlugumla dalga geçiyorlar.
Birgün okul çıkışı garsonluk yaptığım cafeye geldiler. Art arda bir sürü sipariş verip arkamdan kahkaha atıyorlardı. En son kahveleri getirirken ayağıma çelme takip kahveleri düşürmeye sebep oldular. Bana sanki ben bilerek dökmüşüm gibi bağırıyorlardı. O sırada içeriye Wonho geldi.
- Yeter artık rahat bırakın şu kızı, diyerek kolumdan tutup çıkardı beni cafeden. Deniz kenarında bir banka götürdü. O an kalbim çıkacak gibiydi.
- Bundan sonra seni okula ben bırakıp alıyorum. Çalıştığın cafeye de ben getirip goturucem. Itiraz istemiyorum.
Sinirle.
- Ya sen benim neyim oluyorsun da işime karışıyorsun. Hallediyordum ben işte.
- Kendini azarlatarak mi hallediyorsun?
- ...
- Aishh sana bir şey söylemem lazım.
- Neymiş o?
- Ben seni seviyorum. Seni ilk gördüğüm an bir şeyler hissetmiştim zaten. Bence sen de beni seviyorsun. Gözlerine baktığım zaman gözlerini kaçırıp duruyorsun.
- Doğru ben de seni seviyorum ama benim bunlarla uğraşacak vaktim yok. Evde hasta annem var, derslerim ağır, eve para getirmem gerek. Hem daha seni tanı-.....
- Şşşttt . O son söylediğinin çözümü çok basit. Diğerlerine de birlikte çözüm buluruz. Öncelikle adım Wonho. 18 yaşındayım.CBX Şirketinin patronunun oğluyum. Annem beni 5 yaşındayken terk etti. Ve seni seviyorum. Başka bir şey?
-...
- O halde artık tam şuanda benim sevgilimsin.
Elimi tuttu. Eve kadar beraber yuruduk. Mutluluktan gebermek üzereydim. Eve gittiğimde Günes bu hallerimi farkedip sorguya çekti. Her şeyi anlattım. Ben o sırada utançtan olurken o orda kahkaha atıyordu. Tam o sırada telefonum çaldı.
- Alo!
- Cansu Hanim. Babanız yediği darbeler sonucu bir inşaat önünde ölü bulundu , dedi ve kapattı.
Şok olmuştum. Her ne kadar sevmesem de o benim babamdı. Çok tuhaf hissediyordum. Her gün ölmesi için dua ettiğim adam , babam, ölmüştü. Sevinmem gerekiyordu. Ama ben bir türlü sevinemiyordum.
Anneme nasıl söyleyecektim ki. O adamı kötüleyince bile ağlıyordu. Öldüğünü söylesem napardi kim bilir.
O kadar borcu vardı. Ne olacaktı o borçlara, bana kalmıştı yine. O adamın bütün pisliklerini ben kapatıyorum zaten....
Eveeeet yeni bölüm geldiiii. Yorumlarınızı bekliyorum. Oy vermeyi unutmayın... Kendinize iyi bakın. Sizleri seviyorum...❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ AŞK
Romanceİlk kitabım. Umarım beğenirsiniz. Hatalarımı mazur görün. Sizleri seviyorum... ❤❤❤