18.BÖLÜM

55 8 0
                                    

Güneş, mesajı okuduktan sonra numarayı aldı ve Cansu'nun telefonundan mesajı sildi. Odasına girdiğinde Dong Hyun da ordaydı.
Dong Hyun;
- S-senin ne işin var burada?
- Hiç.. öylesine. Şimdi soru sorma sırası bende. Sen bizden ne saklıyorsun?
- Ne saklıcam ya? Her zamanki gibi Cansu'yu kontrol ettim.
- Buna inanmamı beklemiyorsun heralde. Şimdi ne sakladığını anlat bakalım.
- Ya! Hem ayrıca sana ne? Ben senin gözünde hicbir çıktı olmayan sıradan insanın teki değil miydim?
- Ne çabuk unuttun? Beni önemsiyormuş gibi yapmayı bırak ve çık odadan lütfen.
Dong Hyun daha da yakınlaşarak;
- Sadece dikkatli ol! Min Joon ve adamları tahmin edebileceğinden daha tehlikeliler. Onlardan uzak dur!
~~~~~~~
Güneş, sabahın erken saatlerinde eve gitmişti. Eve gider gitmez üstünü değiştirdi. Sonra da iş bulmaya başladı. Kararlıydı. Cansu'nun borcunu ödeyecekti.
~~~~~~~~
Birkaç haftada atılır günde 3-4 işte birden çalışıyordu. Cansu taburcu olmuştu. Evlerinde Wonho, Dong Hyun hep birlikte kalıyorlardı. Wonho So Hyun'u babasının yanına göndermişti.
     Güneş, her sabah erkenden kalkıp akşam eve geç saatlerde geliyordu. Arada bir Wonho hep beraber bir şeyler yapmak istediği zaman dikkat cekmemek için kabul ediyordu. Ama sürekli gittikleri yerde uyuyakaliyordu. Bu Din Hyun'u meraklandiriyordu.
     Güneş, paranın bir kısmını bulmuştu. Min Joon'a " Ben Güneş, (......) kafede buluşmamız lazım. Yalnız gel... " diye mesaj attıktan sonra hazırlanıp yanına parayı da alıp kafeye gitti.
   Dong Hyun, Güneş'in hareketlerindeki tuhaflığı sezerek onu takip etti.
~~~~~~~
Kafede Güneş, parayı Min Joon'a uzatırken;
- Min Joon, Cansu'yu rahat bırak. Parayı sana ben vericem. İlla bir şey söyleyeceksen, mesaj atacaksan bana söyle. Cansu'yu rahat bırak lütfen.
- Peki..... Nasıl istersen.
   Dong Hyun ikisinin el sıkıştığını görünce donakaldı. Bunu  hesabını çok kötü soracaktı.

Selam. Yeni bölümü bilerek geç yazdım. Çünkü okunma sayısı gercekten hiç değişmiyordu. Bu yüzden bölümleri 2 güne bir değil de daha uzun aralıklarla yayınlamayı düşündüm. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri çoooooooook seviyorum. Kendinize iyi bakın... ❤❤❤ 사랑해요

ŞEYTANİ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin