Bugün okula gitmeyecektim. Çünkü çok önemli dersler yoktu. O yüzden Wonho ya mesaj attım. Görüşmek istediğimi söyledim.
(Mesaj; "Seninle acilen konuşmamız gerek. Hemen kafede buluşalım.)
(1SAAT SONRA)
Buluştuğumuzda telaşlı gözlerle bana bakıyordu.
-Cansu... Bir sorun mu var?
-Sana bir şey söylemem gerek hazır mısın?
-Dinliyorum...
-Voleybol takımına alındım...
-Çok sevindim... Bir dakika sen voleybol mu oynuyorsun. Neden bana söylemedin?
-Uzun zamandır oynamadığım için söylemek istemedim. Sana bir de kötü bir haberim var.
-Aisshhh.. Gene ne oldu?
-1 hafta sonra maçımız var ve ben hergün antrenmana gitmek zorundayım.
-Yaaa ama yaaa... Seni göremeyecek miyim?
-Ooof saçmalama Wonho. Ne alakası var? Sadece biraz yorulucam o kadar. Yani beni görebilirsin.
-Hmm peki. Kendini fazla yorma ama. Yemek yemeği unutma. Güneş'i tembihlemem gerek. Sana iyi baksın.
-Aisshh... Peki BABACIM.
- :)))))) (MEMNUN)
_____________
Antrenmanlar çok yorucu geçiyordu. Süremiz azaldıkça daha çok antrenman yapmaya başladık. Ama So Young ile daha çok yakınlaşma fırsatı bulduk. Kendimizi çok geliştirdik. Takım olarak mükemmeldik artık. Ama bu asla koçumuza yeterli gelmiyordu. Sürekli daha fazlasını istiyordu. E biz de yapıyorduk.
_____________
Maç günü gelmişti. Formalarımızı giydik. Spor salonuna geldik. Sanki bütün Güney Kore oradaydı. Ama o yoktu. Wonho gelmemişti. Maçın başlamasına dakikalar kalmıştı. Yerlerimize geçtik. Karşı takıma başarılar diledik. Maç başladı. İlk sayı bizle başladı.
____________
Maçı kaybetmeye başlıyorduk. Moralim iyice bozuldu. Wonho da gelmemişti. Servis atma sırası bendeydi. Tam atacakken;
-Hadi Cansu yapabilirsin...
Ses Wonho'nundu.
Servisi attım sayı bizdeydi. Moralim Wonho'nun gelmesiyle düzelmişti. Takımın da moralini düzelttim. Ve geriden gelip kazandık.
____________
Wonho'yu azarlıcaktım. Nerelerdeydi. Gelmeseydi ölmüştü. Aissshhhh bu çocuk...
Bu bölüm birazcık klişe gibi oldu ama ben gene de sevdim. Yorum yazmayı unutmayın. Bir isteğiniz falan varsa yorum olarak yazabilirsiniz. Kendinize iyi bakın. Sizleri çoooooooookk seviyorum... <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ AŞK
Romanceİlk kitabım. Umarım beğenirsiniz. Hatalarımı mazur görün. Sizleri seviyorum... ❤❤❤