Günler geçtikçe kendimi daha çok yalnız hissediyordum. Artık hiçbir şey yemiyordum. Acımı unutmak için gece gündüz ders çalışıyordum. Sınavlar olmuştu. Hepsi çok iyiydi ama ben buna bile sevinemiyordum.
Odamdan sadece okula gitmek için çıkıyordum.
Okula giderken yolda sallana sallana yürüyordum. Birden gözüm karardı. Yere düştüm. Etrafıma insanlar toplandı. Sonrasını hatırlamıyorum.
Uyandığımda hastanedeydim. Wonho telaşlı bir şekilde bana bakıyordu. Hemen doktoru çağırdı. Doktor geldi. Kontrol etti ve;
- Cansu Hanım çok yorulmuş. Vücudunun besine ihtiyacı var. Kendini çok fazla yormasın.
- Peki doktor bey ben Cansuya bakarım.
~~~~~~~~~
Wonho peşimden ayrılmıyordu. Sürekli " yemeğini yedin mi, aç mısın " gibi sorular soruyordu.
- Yere artık Wonho. Yiyorum yemeğimi. Endişelenme.
- Napiiim... Seviyorum seni. Sana bir şey olcak diye ödüm kopuyo.
- Ben de seni seviyorum. Ayrıca bir şey olmucak merak etme.
( 5 AY SONRA)
Her şey gayet normaldi. Wonho beni hayata döndürdü. Gün geçtikçe ona daha da çok baglaniyordum. Aklımdan bir türlü çıkmıyordu. Sürekli onunla vakit geçirmek istiyorum.
(WONHO NUN AĞZINDAN)
Gün geçtikçe ona karşı olan hislerim tamamen değişiyordu. Aynı zamanda vicdan azabı duyuyordum. Ama bunu ona yapmak zorundayım. Yoksa Min Joon kardeşime zarar vericek. Cansu ona ne yapmış olabilir ki Min Joon ve köpekleri ona bu kadar kötü davranıyor?
Geçen sene de böyleydi. O köpekler geçen sene de kendilerine kurban seçmişlerdi. L kız bu kadar baskıya dayanamayıp intihar etti. Aynı şeylerin Cansuya da olmasını istemiyorum. Ve olmasına izin vermem.
Cansuyu lunaparka gitmeye ikna ettim. Hayattan onun sayesinde zevk alıyordum. Min Joon ve köpekleri beni hayattan bezdirdi. Ikisinden de vazgecmicem.
Her buluştuğumuzda gözlerinin içi o kadar güzel gülüyordu ki bu gülüş için her gün ölebilirim.
Lunaparka gittiğimizde önce çarpışan arabalara bindik. Sonra da dönme dolaba bindik. Yüksekten korkuyormuş bana söylemedi. Dönme dolap en yükseğe çıktığında bana sarıldı.
O bana saf niyetlerle yaklaşıyordu. Ama ben ona yalanlarla yaklaşıyordum.
Ama artık onu kandırmıyorum. Cansuyu artık gerçekten çok seviyorum...Merhaba canlar... Yeni bölüm birazcık geç gelmiş olabilir. Kusura bakmayın. Oy vermeyi unutmayın. Kendinize iyi bakın. Sizleri çook seviyorum... ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ AŞK
Romanceİlk kitabım. Umarım beğenirsiniz. Hatalarımı mazur görün. Sizleri seviyorum... ❤❤❤