9. BÖLÜM

93 14 7
                                    

Gene bir Pazartesi sabahı alarmın sınır bozucu sesiyle uyandım. Saat 5.30 du.  Bugün voleybol takımı için seçmeler vardı. Voleybol benim için bir tutkuydu. Uzun zamandır elime top almadığım için erkenden kalkıp biraz alıştırma yapıcaktım.
    Elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltımı yaptım. Güneşe gideceğini haber verdikten sonra tam annemin odasına gidecektim ki annemin artık yanımda olmadığı aklıma geldi.  Dışarı çıktım. Spor salonuna giderken müzik dinledim. Salona geldiğimde bir kız vardı. O da alıştırma yapıyordu. Yanına gittim.
-Merhaba! Kolay gelsin!
Yüzümü döndü.
- Merhaba saol... Aaaa biz seninle aynı sınıftayız. Cansu. Değil mi.
(Bir an tanımakta zorlandım. E tabi sınıfta kimseyle ilgilenmeyip müzik dinledigim için o kızı hatırlayamadım. )
- Kusura bakma yaaa. Siniftakilerle pek iyi anlayamadigim için kimse umrumda değildi.
- Sorun değil. Adim So Young. Ben de diğerleriyle iyi anlaşamam. Sen de mi voleybolcusun?
- Evet uzun zamandır oynamadigim için biraz çalışmaya geldim.
- Hadi gel birlikte antrenman yapalım. Pozisyonun ne?
- Smaçörüm. Sen?
- Bu ne şans ben de pasörüm. Hadi yine iyisin güzel pas atarım.
    2 saat boyunca deli gibi antrenman yaptık. Çok iyi bir kıza benziyor. En azından aynı kişilerden  nefret ediyoruz. 
~~~~~~~~
     Hazırlanıp okula geldik. Hoca iki takım oluşturdu. So Young ve ben aynı takımda ve istediğimiz pozisyonlardaydık. Maç bitti. Hoca sürekli bize bakıyordu.
    En heyecanlı kısıma gelmiştik. 12 kişi dizildik.  Hocanın 6 kişi secmesi gerekiyordu. 4 kişiyi seçti. Ikimiz birbirimize sarılmış bir şekilde heyecanla bekliyorduk.
- Cansu ve So Young! takımdasınız. Çalışmalara devam. Diğerleri... Siz de kendinizi geliştirmeye bakın. Takımdakiler! Beni takip edin konusacaklarim var.
   Biz daha kendimize gelememişken bir anda hocanın odasında bulduk kendimizi.
- Kızlar 1 hafta sonra (......) üniversitesi ile maçımız var...
- ( Hep bir ağızdan) Bu kadar erken mi?
- Evet. Geç kaldık. 1 hafta boyunca her gün okul çıkışında spor salonuna geliceksiniz.  Antrenmanlar biraz ağır olucak. Kendini hazır hissetmeyen varsa şimdiden söylesin..
- (......)
- Tamam o zaman dağılın. Bugün izinlisiniz. Ama yarın saat 5 te burada olun. 1 dakika geç geleni takımdan atarim. Oto akşamlar....
     Hepimiz şok olmuştuk. Evlere dağıldık. Eve gider gitmez Güneşin boynuna atladım.
- Uğur bocegim benim... Takıma alındım. Artık daha sık voleybol oynayabilirim....
- Cidden mi? Yaaaa.... Çok sevindim tatlı şeeeeey... Ama bence bu güzel haberi Wonho ya da anlatmalısın değil mi tatlışcım...
- Aaahh evet unuttum. Ama ona yüz yuzeyken anlatmak istiyorum.  Sana bugün ne oldu anlatiyim. Hazır mısın?
.......
~~~~~~~~~
Güneş beni soluksuz dinledi. Gece yarışına kadar konuştuk. Yorgunluktan ölmeme rağmen dayanmışım. Ama bir yerden sonra artık ikimiz de uyuyuvermisiz...

Bu bölüm aşırı fazla hoşuma gitti. Umarım siz de begenirsiniz. Hoşunuza gitmeyen yerleri ya da aşırı hoşunuza giden yerleri 😁 yoruma yazarsanız bir sonraki bölümleri onlara dikkat ederek yazmaya çalışırım. Sizleri gerçekten cooooooook seviyorum. Kendinize iyi bakın. ❤❤❤

ŞEYTANİ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin