(WONHO'NUN AĞZINDAN)
Gözlerimi yavaşça araladım. Karşımdaki sandalyede kardeşim So Hyun oturuyordu. Her yeri kan içindeydi.
- So Hyun... iyi misin birtanem? Canım çok acıyor mu?
O sırada Min Joon ve köpekleri geldi. Elinde silah vardı. Min Joon
- Günaydın uyuyan güzel... Beklemekten ağaç olduk burada. Az kalsın eğlenceyi sensiz yapıcaktık. Kardeşin doğru durmadı. Aishhh... aynı sen.. O yüzden birazcık hırpaladık. Kusura bakmadın değil mi?
- Min Joon. Seni geberticem. Bu kızın canının yandığı her saniyeyi sana en acı şekilde yasaticam.
- Şşşştttt. Yorma kendini. Aaaa sana bir sürprizim daha var. So Young. Getir misafirimizi....
(Cansuyu getirir.)
- Cansu... Min Joon yeter artık. Ne istiyosun benden. Sevdiklerinden.
- Mmmm bir düşünüyüm. Sizden nefret ediyorum. Sadece bu.( Cansuyu Wonhonun karşısına oturttu. Silahını Cansunun yüzüme dokunduruyor. Ama bu sırada Cansu baygın. )
- Min Joon. Çek o silahı Cansunun yüzünden. Eğer onun saçının bir teline zarar gelirse öldürürüm seni.
( Min Joon silahına mermi doldurdu. Tam tetiği çekecekti ki) Ding Hyun;
- Min Joon abartmıyor musun? Sadece korkutacaktık. Silah da nerden çıktı.
- Sen karışma Dong Hyun. Bu kızın babası benim kardeşimi öldürdü. Ben de önce bu kızı sonra da teker teker bütün sevdiklerini geberticem.
( Bu sırada Cansu uyanır. )
- Nooluyo. Nerdeyim ben... Wonho! İyi misin...
- İyiyim Cansu. Ohh şükürler olsun. Yaşıyorsun. Min Joon;
- Wonho. Anlaşmayı bozdun dostum.
(Silahının arka kısmıyla Cansunun boynuna vurdu. Cansu hareketsiz bir şekilde yere yığıldı. )
- Cansuuu... Hayır...
- Şimdi sıra So Hyun hanımefendide.
~~~~~~
So Hyuna doğru yürürken birden polis sirenleri duyuldu...Benim minnak okurlarım bu bölümü de kısa tuttum. Ama gerçekten bomba bölümler geliyor. Ama biraz geç gelicek çünkü sınavlarım var. Az kaldı. Bölümlere boğucam sizi. Sizleri seviyorum. Kendinizi iyi bakın... ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ AŞK
Romanceİlk kitabım. Umarım beğenirsiniz. Hatalarımı mazur görün. Sizleri seviyorum... ❤❤❤