Sabah Defne uyanıp üzerine sade bir şeyler giyer.
Kahvaltıya iner.
Defne: Günaydın babacım.
Semih: Günaydın güzel kızım.
Defne: Nasıl gidiyor işlerin?
Semih: İyi. Her şey yolunda. Seninki nasıl gidiyor?
Defne: Şimdilik iyi. Çok güzel, minnoş, küçücük öğrencilerim var. Çok tatlılar baba ya.
Semih: Öğretmen kızım benim. Hadi kahvaltını et. Sonra da gideriz.
Defne: Tamam baba.*****
Ömer hala uyuyordu.
Efe: AMCAAA HADİ UYANNN. Okula geç kalıcam ama.
Ömer: Tamam paşam. Git kahvaltını et geliyorum bende.
Efe: Hala uyuyorsun ama.
Ömer: Tamam durdum hadi, hadi.Ömer hazırlanıp aşağıya iner.
Ömer: Günaydın herkese.
Ahmet: Günaydın oğlum.
Leyla: Günaydın yengem.
Pamir: Sanada günaydın paşa. Bu kadar uyulur mu lan?
Ömer: Offf Pamir. Efe, yemeyini yediysen hadi gidelim.
Efe: Az kaldı amca.
Ahmet: Sen neden yemiyorsun?
Ömer: Bir şeyler atıştırırım ben şirkete geçerken. Gidicekmisin sen bu gün?
Ahmet: Evet. İş görüşmemiz var bu gün.
Ömer: Tamam baba. Hadi paşam.
Efe: Geldiiim amca.Ömer Efeyi arabaya bindirip kemerini takar. Okula taraf yol alırlar.
*****
Defne ve Semih kendi arabalarına binip işlerine giderler.
Defne arabasından havalı bir şekilde iner. Ömer arabayı park ettikten sonra Efenin kapısını açar. Efe öğretmenini görüp bağırır:
Efe: ÖĞRETMENİMMM.
Ömer: Ne bağırıyorsun oğlum ayıp oluyor ama.
Defne arkasını döküp bakar. Efeyi görünce durur.Efeyle Ömer Defnenin yanına giderler.
Efe: Merhaba öğretmenim.
Defne: Merhaba tatlım. Nasılsın?
Efe: İyiyim öğretmenim.
Defne: Sizede merhaba beyefendi.
Ömer: A pardon. Merhaba hanımefendi. (Uzun süre Defneye bakar.)
Efe: Öhö öhö öğretmenim, bu amcam Ömer. Amca, bu da öğretmenim Defne.
Ömer: Ihım isminiz Defne demek. Güzelll. Tanıştığımıza memnun oldum Defne hanım.
Defne: Ben pek memnun olmadım.
Efe: Ooo.
Defne: Hadi Efecim çantanı al gidelim. Seninle sınıfta konuşucaz daha.
Ömer: Baya sinirliyiz bakıyorum.
Efe: Tamam öğretmenim. Sinirlenmeyin.Defne Efenin elinden tutaraq sınıfa doğru ilerlerler.
Efe: Öğretmenim amcam aslında iyi biri. Hiç böyle yapmazdı ama qaliba sizden hoşlandı.
Defne: Efe konuştuğun laflar yaşına uyğun bir şey değil. Şimdi git akıllı akıllı otur. Yoksa kovucam sınıftan seni. Velin gelene kadar da sınıfa almıycam seni.
Diğer çocuklar gülmeye başlarlar.
Efe: Özür dilerim öğretmenim.😑
Defne: Efe ...
Efe: Sorun değil.😞Ömer bir şeyler atıştırıp şirkete geçer. Birazdan "Gold shoes" şirketiyle toplantıları vardır. Babasıda geldiyi için toplantı odasına geçerler. Az sonra şirket sahibleri de gelir.
Ahmet: Hoşgeldiniz. Ahmet ben. Bu da oğlum Ömer.
Ömer: Hoşgeldiniz efendim.
Semih: Hoşbulduk hoşbulduk. Ben de Semih. Bazı sebepler yüzünden tek katılmak zorunda kaldım. Kızımda şirkete ortak aslında ama işe gidip geldiği için gelemedi.
Ahmet: Sorun değil Semih bey buyurun geçin. Ne istersiniz?
Semih: Bir sade kahvenizi içerim.
Ahmet: Derya,kızım bize iki sade ve orta şekerli kahve lütfen.
Derya: Tamam efendim.Uzun konuşmalardan sonra ortaklık belgelerini imzalarlar.
Semih: Hadi bana müsaade artık. Malum işimiz çok.
Ahmet: Müsaade senin tabi. İnşallah bir gün gelirsiniz bize kaynaşırız falan. Kızınızı getirmeyi de unutmayın.
Semih: Geliriz geliriz. Hadi hoşçakalın.
Ömer: Hoşçakalın.Semih gider.
Ömer: Oh be sonunda bitti. Çok sıkılmıştım.
Ahmet: Bir şey olmuş sana hadi anlat oğlum.
Ömer: Duyğularım kesinleşsin o zaman anlatırım baba.
Ahmet: OOO deli Ömer aşık olmuş galiba.
Ömer: Baba şu deli lafını ortalıkta falan söyleme. Duyan deli zann eder. Neyse ben kaçar hadi eyvallah.
Ahmet: Nereye?
Ömer: Efeyi okuldan alıcam.
Ahmet: Hııım anladımmm senin karın ağrını.
Ömer: 🙂Ömer okulun kapısının ağzında durup Efeyi beklemeye başlar. Biraz sonra Efe asık suratla okuldan çıkıp amcasına taraf gelir.
Ömer: Aslanım noldu sana?
Efe: Hiiç. Hadi amca gidelim.
Ömer: Efeee.
Efe: Ben biraz saçmaladım. Ama özürde diledim. Öğretmenimde kızdı bana ters davrandı,tüm çocuklar güldüler bana. Çok büyük rezil oldum amca. Karizmam bozuldu.
Ömer: Karizmanı yesinler senin. Gel bakalım amcaya.Ömer Efeyi arabaya bindirip kapıyı kapatır. Arabasına taraf giden Defneyi görür:
Ömer: Hoop öğretmen hanım. Nereye?
Defne: Delimisin ya? Ödüm koptu. Ne var?
Ömer: Efeye neden bağırdın?
Defne: Ne bu samimiyet?
Ömer: SORUMA CEVAP VER!
Defne: BAĞIRMA BANA.Efeye falan da bağırmadım. Haddini fazlasıyla aştı. Bende haddini bildirdim. Daha çocuk o. Doğru terbiye edin.
Ömer: Biraz önce senin dediyin gibi. Daha çocuk o. Ne dediyini kendisi de anlamıyor. Kaldı ki,terbiyesine gayette yerinde terbiyesi.
Defne: Kendini beğenmiş ukala.
Ömer: DOĞRU KONUŞ!
Defne: DOĞRU KONUŞMAZSAM NAPARSIN?
Ömer: ...... .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kocam
FanfictionDİKKAT! +18 içerir.Yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler OKUMASIN!