Bölüm'20

4.1K 132 45
                                    

Ömer: Noldu Defne?
Arabayı durdurur.
Defne: Erik gördüm erik. Çok fena canım çekti. Tuza batırıp löpür löpür yemek istiyor canım. Gözümün önünde uçuşuyor erikle tuz.
Ömer: Off sen anlatırken benimde yanaklarım baya ağırlaştı. Hadi gel alalım.

Arabadan inip 1 kilo erik alırlar. Eve geldiklerinde Defne mutfağa gidip hemen erikleri yıkar, tuzu götürüp salona geçer. Ömerin yanına oturur ve eriyi tuza batırıp iştahla yemeye başlar. Ömerin ağzı sulanmaya başlar ve tabağı kendi önüne çekip birlikte yemeye başlarlar.
Ömer: Valla bunu aşermekde haklısın. Bende olsam aşerirdim. Çok lezzetli yaa.
Defne: İyi ki erkekler hamile olmuyor. Yoksa işimiz vardı senle. Benden çok yiyorsun ya.
Ömer: Çok güzel. Napayım?

Ömer: Tamam yeter artık Defne. Miden kaldırmaz sonra kusarsın falan. Bu günde çok yoruldun zaten hadi gel uyuyalım.
Defne: Tamam canım. Sen çık bende bunları mutfağa bırakıp geliyorum.
Ömer: Tamam.

Tabağı mutfağa koyup yukarı, odaya çıkar. Pijamalarını giyip yatağa yatar. Ömer Defneyi bacakları arasına alır, sıkıca kucaklar ve kafasını göğsüne koymasını sağlar. Ömer Defneyi iyice kendine bastırır.
Defne: Ayh boğuluyorum Ömer. Napıyorsun?
Ömer: Hiiiç, uzanıyorum sen?
Defne: Onu sormadım ben. Bırakır mısın boğuluyorum. Bebeğimiz boğulucak bak.

Ömer kollarını biraz gevşetir.
Ömer: Oldu mu şimdi?
Defne: Ha, evet.
Ömer: Eee napıyor benim güzel kızım.
Defne: Keyfi yerinde galiba. Baya hareketli.
Ömer: Oy benim prensesim. Yerim ben seni. (Karnını okşar.)
Defne: Duymaz şimdi o seni. Uyuyor.
Ömer: Off çabuk geçse zaman. Bir an önce kızımızı kucağıma almak istiyorum. Neyse bizde uyuyalım.
Defne: Evet bende.😍 İyi geceler.
Ömer karısının gözlerine uzun süre baktıktan sonra dudağına küçük bir öpücük kondurur.
Ömer: Sizede.

Bir birlerine sarılarak uyurlar. Sabah olur. Defne az maz sancısı olduğu için erken uyanıp odada sağa sola yürüyordu.
Ömer: Günaydın canım. Bir şey mi oldu? Neden erken uyandın sen?
Defne: Sancım vardıda biraz. Ama şimdi geçti. Hadi gel kahvaltıya inelim.
Ömer: Sen in. Ben bir elimi yüzümü yskıyıp geliyorum.
Defne: Tamam.

☆☆☆Kahvaltı☆☆☆
Defne: Aşkım...
Ömer: Efendim.
Defne: Bu gece babamları çağıralım mı yemeye? Çok özledim onları.
Ömer: Olur. Hem bebek haberinide veririz.
Defne: Evet. Çok sevincekler.
Ömer: Şimdi benim şirkete gitmem lazım. Katalog çekimlerimiz var. Yemeye kadar gelirim ben.
Defne: Bende seninle geliyorum. Hem yemekleride Fatma abla yapıyor. Hamileyim diye bir şeye elimi sürmeye izin vermiyor.
Ömer: En iyisi evde uslu uslu otur sen. Şirkete gelmene gerek yok.
Defne: Off bak küserim benide senle götürmezsen.
Ömer: Off tamam. Git giyin gel. Şirkette de gözümün önünden ayrılmıycaksın. Anlaşıldı mı?
Defne: E-Evet.

Defne: Hadi gidelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Defne: Hadi gidelim.
Ömer: Bakıyorumda yavaş yavaş kıvama geliyorsun sen. Güzel.😉
Defne: Anlamadım?
Ömer: Giysilerini diyorum. Yavaş yavaş düzeliyor. Ama karnın bilinmeye başlayınca böyle dar giyinsen bozuşuruz.
Defne: Ne yani? Beğenmiycekmisin beni? (Ağlamaya başlar.) Tabi ya kendine yeni ince sevgili falan bulursun sen şimdi. Ben şişman olucam ya. 😭
Ömer: Ben öyle mi dedim Defne? Of ya. Şu hormonlarını sikeyim Defne.
Defne: Hı? Ne dedin sen?😭
Ömer: Defne hadi güzel karım hadi sevgilim geliceksense gel gidelim geç kalıyoruz ama.
Defne: Tamam. Geldim.😢

Sonunda şirkete gele bilmişlerdi. Ama şirket karmakarışıktı. Model ve kameraman bir birlerine girmiştiler.
Ömer: NOLUYOR YA BURDA? BU NE KORAY?
Koray: Vöhh vöhh. Ömüş ben bu kızı beğenmedim ve kovdum.
Model: Ne haliniz varsa görün. (Gider.)
Ömer: İYİ HALT ETTİN KORAY. NERDEN BULUCAZ ŞİMDİ? YARINA YETİŞTİRMEMİZ LAZIM.
Koray: Ayh hayatım bağırma bana. Bağıramazsın sen bana. Ben koskaca Koray SARGINIM hayatım.
Ömer: MODEL BUL KORAY MODEL.
Koray: Ayh hayatım bu kuru kız kim?
Defne: Ben mi?
Koray: Ha.
Ömer: KARIM DEFNE İPLİKÇİ. İYİ DİNLEYİN BENİ, BİRİNİZ ONUN CANINI SIKARSA, ACIMAM DİREK KOVARIM.

Defne Ömerin arkasında süt dökmüş kedi yavrusu gibi saklanıyordu.

Ömer: Hadi Defne.

Çiftimiz Ömerin odasına girer. Çok geçmeden Koray odaya dalar.
Koray: BULDUM RESMEN BEN BULDUM AYOL HIHIHIM.
Ömer: Ne buldun Koray?
Koray: Model hayatım.
Ömer: Hani nerde?
Koray: Tam karşında.
Ömer: Kimseyi görmüyorum ben Koray.
Koray: Kör müsün sen? Koskaca kuru kızı görmüyomusun?
Defne: Kuru kız değil, Defne.
Koray: Kuru kızsın sen hayatım. Hadi gel gidelim.
Ömer: Hooop Koray nereye götürüyorsun karımı?
Koray: Çekime.
Defne: Ayh ben gelemem.
Ömer: Ben izin verdim mi Koray? HAYIR.
Koray: Vöhh altı üstü bir çekim hayatım. Nolucak yani? Yemiycez karını. Merak etme.
Ömer: Olmaz.
Defne: Bende istemiyorum zaten. Hamileyim ya şişman falan çıkarım şimdi.
Koray: Sen sus ku.. NEE? JUNİOR ÖMER Mİ GELİYOR? HIHIHIM.
Ömer: Defne, Defne. Yaktın başımızı.
Defne: Neden ki?
Ömer: Tüm şirkete söyliycek şimdi.

Koray hemen dışarı koşar, Ömerle Defnede arkasından koşar. Koray "JUNİOR ÖMÜŞ GELİYOOOR" diye bağırır. Şirketdekiler hem şok olmuş hem de mutlu olmuştular.

Şirketdekiler: Tebrik ederiz.
DefÖm: Teşekkürler. 💕🖑
Koray: Hatta yeni modelimiz de Defne. Öyle değil mi Ömüş?
Ömer: Koray bittin sen bittin. 😠😠😠


Sınır - 70 vote.😎

Deli KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin