Defne: Fesatlaşma. Hadi çabuk ye yemeyini havuza inelim.
Ömer: Tamam.Yemeklerini yedikten sonra Defne ve Ömer üzerindekileri değişirler. Defne mayo, Ömer de kısa şort giyer.
Giyindikten sonra açık havuza inerler. Boş şezlong bulup uzanırlar.
Defne: Hava güzelmiş.
Ömer: Evet. Hadi gel havuza girelim.
Defne: Yok ya böyle iyi. Sen gir.
Ömer: Seni yalnız bırakmam. Meymenetsiz biri gelir. Seninle tanış olmaya kalkar falan. Hiç uğraşamam.
Defne: Of Ömer. Burda da mı ya?
Ömer: Ne burda da mı?
Defne: Ömer şu kıskançlıkların hiç bitmiycek mi senin?
Ömer: Seven adam kıskanır kızım. Hadi gel denize gidelim. Burda çok adam var. Daralmaya başlıycaz birazdan.
Defne: Tamam gidelim.Deniz tarafa giderler. Defne şezlonga oturur.
Ömer: Hadi gel girelim ya. Böyle boş boş oturucakmısın?
Defne: Hayır. İstemiyorum.
Ömer: Neden? Ama sen dedin havuza inelim. Orda da girmedin.
Defne: Ya kızımız boğulursa Ömer? Nolucak o zaman?
Ömer: 😂😂😂 Ya kıyamam ben sana. Sen ondan girmiyorsun. 😂😂😂
Defne: Ne mal mal gülüyorsun?
Ömer Defneyi kucağına alır. Denize girer.
Defne: Hayır Ömeeer. YAPMA YAPMA.
Defneyi denize sokar.
Defne: Deli misin Ömer sen?
Ömer: Korkma güzelim bir şey olmaz kızımıza. 😂
Defne: Bak hala gülüyor ya. Ben şezlongda uzanıcam. Sen kal tek başına burda.
Ömer: İyi sen bilirsin. Sonra görüşürüz. 😂
Defne: Sinirlerim bozuldu ya.Gidip şezlonga uzanır. Ömer de denizde yüzüyordu. Defnenin yanındakı şezlonga biri uzanır.
X: Merhaba Defne. Nasılsın?
Defne: CEM? Senin ne işin var burda?
Cem: Tatile geldim. Tebrik ederim. Hamileymişsin.
Defne: Teşekkürler. Gider misin artık? Bak kocam görürse çok kötü olur senin için.
Cem: Görsün ya nolucak. Tanışırız hem. Bakalım benim Defneme kim sahip olmuş.
Defne: Nerden senin Defnen oluyormuşum? Çabuk git. Ömer geliyor. Cem giit.
Ömer: Noluyor burda? Sen kimsin lan?
Cem: Defnenin sev...
Defne: Üniversiteden arkadaşım.
Cem: Yoo. Sevgilisiyim ben. Sen nesi oluyorsun?
Ömer: D-Defne bu ne saçmalıyor?
Defne: Eski sevgilim Ömer. Yalan söylüyor. Ya sen bir defolup gitsene Cem.
Cem: Seni bulmuşum. Bir daha bırakmam.
Ömer: Ne saçmalıyorsun lan sen. (Çenesine yumruk atar.)
Defne: ÖMER sakin ol lütfen. Hadi gel gidelim.
Ömer: BIRAK BENİ.
Cem: Bağırma lan Defneme.
Ömer: DEFNEM NE LAN DEFNEM NE?
Ceme kafa göz dalar. Her kes etrafa toplaşmıştı.
Defne: ÖMER YETER. REZİL OLDUK. HADİ GEL GİDİYORUZ. (Ömeri kolundan tutup çeker.)
Ömer: BU BURDA BİTMEDİ!
Cem: YÜRÜ GİT LAN.
Ömer: BİTTİN OĞLUM SEN.Defne kolundan çekiştirerek ortamdan uzaklaştırır.
Defne: Ömer...
Ömer: Defne SUS.
Ömer bir yere oturup sakinleşmeye çalışıyordu.Ömer: Sevgilimisiniz siz? Doğru mu söylüyordu o? YA ÇILDIRICAM.
Defne: Ya Ömer saçmalama. Sadece eski sevgilimdi. Adı üstünde eski. Hem ben seni seviyorum. Senin çocuğunu taşıyorum. Nasıl böyle bir şey düşünürsün sen?
Ömer: Peki neden ayrıldınız?
Defne: Aldatdı beni.Ömer hızlı adımlarla otele taraf gidiyordu. Defne de peşinden koşuyordu. Ayakları bir birine dolaşır ve yere düşer.
Defne: AHH. ÖMEER YARDIM ET.
Ömer: DEFNE?
Hemen Defnenin yanına koşar.
Defne: AHH ÖMER YARDIM ET LÜTFEN, LÜTFEN.
Ömer: Ah Defne ah. Sana kim dedi peşimden koş diye?
Defne: Dizim çok kötü acıyor.
Ömer: Bakiyim. (Dizi kanıyordu.) Kanatmışsın dizini. Oteldeki doktorlara söyleriz pansuman yaparlar, olup biter. Hadi gel. (Kucağına alır.)Otele geldiklerinde ilk yardım odasına giderler. Doktor Defneye pansuman yapar.
Doktor: Endişelenicek bir şey yok. Ayağına çok basmasın. Geçmiş olsun.
Ömer: Teşekkürler.Defneyi kucağına alıp, odaya çıkar. Yatağa yatırır.
Ömer: Acıyor mu dizin?
Defne: Nç.
Ömer: İyi.
Defne: Hala kızgın mısın bana?
Ömer: Daha fazla bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Uyu dinlen sende.
Defne: Tamam.😞Ömer koltukta oturup telefonda bir şeyler izliyordu. Defne de uyumaya çalışıyordu.
Defne: Ömer...
Ömer: Hı?
Defne: Telefonumu uzatır mısın şurdan?
Ömer: Al.
Defne telefonu alıp instagramına girer. Biraz telefonda oyalandıktan sonra uyur. Ömer de adamlarını arayıp bir kaç kişinin Bodruma gelmesini söyler. İşleri hallettikten sonra koltukta uyur. 1 kaç saat sonra Defne uyanır. Su içmek için ayağa kalkar. Defnenin inleme sesine Ömer de uyanır.
Ömer: Noluyor?
Defne: Hiç. 😞 Demek koltukta uyuycak kadar kızgınsın bana.
Ömer: Neden ayaktasın sen?
Defne: Su içmek için kalktım.
Ömer: Bir şeye ihtiyacın var mı?
Defne: Şey...
Ömer: Söyle hadi.
Defne: Karpuz ala bilirmisin? İnstagramda görmüştüm az önce. Söyleyemedim sanada. 😞
Ömer: Of ya. Ben seninle napıcam?
Defne: Karpuz alıcan.
Ömer: Tamam. Ben aşağıdan alıp geliyorum. Otur sen burda.
Defne: Tamam. 😏Kısa sürede Ömer karpuz alıp gelir.
Ömer: Al ye.
Defne: Teşekkür ederim.
Defne karpuzu iştahla yer.
Defne: Ömer bir şey daha isteye bilirmiyim?
Ömer: İste.
Defne: 1 dakikalığına yanıma gele bilirmisin?
Ömer Defnenin yanına oturur. Anlamsız bakışlarla Defneye bakar. Defne Ömerin dudağına yapışır ve dudağını ısırır. Ömer Defneyi yavaşça yatağa uzandırır. Kendiside Defnenin üzerine çıkar. Soluksuzca öpüşürler.
Defne: Barıştık mı?
Ömer: Nç. 🔥
Defne: Ya ama ...
Bu defa Ömer Defneyi öper. 💏Yoğun istek üzerine Yb geldi. Yine ateşli bir bölümle karşınızdayım. 😁 İstek sahneleriniz varsa söyleyin arkadaşlar. Tabi vuslatdan başka.🔥😃 Bu bölüme ve bundan önceki bölüme 70 vote gelirse YB gelicek. YB'de görüşürüzzz. 💕🖐🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kocam
FanfictionDİKKAT! +18 içerir.Yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler OKUMASIN!