Ömer: DEFNE, DEFNE AÇ GÖZLERİNİ. TELEFONUM NERDE YAAAA. DELİRİCEM. DEFNEEEEE.
Defne numara yapıyordu, dayanamayıp gülmeye başlar.
Ömer: Noluyor ya?
Defne: Ç-Çok mu k-korktun? 😂(Gülmekten konuşamaz.)
Ömer: Demek numara yapıyordun ha? Hem de bana?
Defne kafasını onaylarcasına aşağı yukarı eder. Hala gülüyordu.
Ömer: Defne bak hakkaten sinirlerimi zıplattın. Gülme yoksa kötü olur. Gülme!!!
Defne: Tamam. 😂
Ömer: DEFNE!!!
Defne: Yaa neden bağırıyorsun? Altı üstü bir şaka. Nolu...Ömer Defneyi kendine çekerek sert bir şekilde öpmeye başlar. Defne de karşılık verir. Uzun süre öpüşürler. Ömer Defnenin dudağını ısırır.
Defne: Hayvan. Napıyorsun sen? 😡
Ömer: Seviyorum.
Defne: Böyle sevmek mi olur? Hayvan.
Ömer: E yaptığın şakanın bir karşılığı olmalıydı, di mi?
Defne: Evet, ama böyle değil. Acıdı ya dudağım.
Ömer: Gel öpeyim. Geçer.
Defne: Hıh istemez.
Ömer: Gel buraya, gel.
Ömer yatağa uzanır, Defneyi de yanına çeker.Defne: Ömer.
Ömer: Hı?
Defne: Hadi gel film izleyelim.
Ömer: Bu saatte?
Defne: Of olsun. Zaten uykumuz kaçtı.
Ömer: Tamam. Hadi inelim. Mısırları sen patlatıcaksın, filmi de ben koyucam. Anlaşıldı mı?
Defne: Tamam, tamam.Aşağı inerler. Defne mutfağa gidip mısır patlatır. Ömer de salonda filmi koyar ve karısının gelmesini bekler. Filmin sonuna yakın Defne uykuya dalar. Ömer televizyonu söndürür. Defneyi kucağına alıp, yukarı çıkar. Yatağa yatırıp, üstünü örter. Kendiside yanına yatar.
☆☆☆1 hafta sonra☆☆☆
Sabah erkenden, saat 04:40'ta Defne uyanır. Ömeri de uyandırmaya başlar.
Defne: Ömer hadi uyan.
Ömer: Of Defne. Uyu daha kontrole gitmeye çok var.
Defne: Ya uyan. Ben çok heyecanlıyım.
Ömer: Uyanıp napıcaz?
Defne: Gidicez.
Ömer: Allah aşkına bu saatte doktor mu bulunur? Anca nöbetçi doktorlar vardır.
Defne: Of Ömer of.😳
Ömer: Defne...
Defne: --------
Ömer: Küstün mü?
Defne: --------
Ömer: Konuşmayacak mısın benle?
Defne yine bir şey söylemez. Ömer de uykuya dalar. Defne de sıkıldığı için mutfağa inip atıştırmak için bir şeyler alır, televizyonu açar ve koltuğa uzanıp izlemeye başlar. Hem yiyor, hem de izliyordu. Öylece koltukta uyuyup kalır. Sonunda sabah olur. Ömer uyanıp Defneyi aramaya başlar. En son salonda her tarafa yemek kırıntıları dökülmüş, uykulu vaziyette bulur.
Ömer: Of Defne of. Hadi uyan şimdi de geç kalıcaz.
Saa: Iııı.
Ömer: Defne, hadi güzelim uyan.
Defne: Hiii saat kaç?
Ömer: 08:30. Kontrole gitmek için 1 buçuk saat kaldı. Hadi kalk hazırlan. Etrafıda pisletmişsin. Fatma ablaya sözleriz toplar.
Defne: Ben hazırlanayım o zaman. Ay ben senle konuşmuyordum di mi?
Ömer: Hıhı.Defne yukarı çıkar. Dolaptan kendine giymek için bir şeyler alır.
Üzerini giyer, saçını hafif dalgalı yapar, sade bir makyaj yapıp aşağı iner.
Ömer: Hazırmısın? Gidelim mi?
Defne: Hıhı.
Ömer: Ama yapma böyle. Gel buraya.
Ömer Defneyi kendine çeker ve öper. Sonra sarılırlar.
Ömer: Şimdi gide biliriz.Çiftimiz hastaneye gelir. Kapıyı çalıp içeri girerler.
Sinem: Hoşgeldiniiiiz.
Görüşürler.
DefÖm: Hoşbulduk.
Sinem: Heyecanlı mısınız?
Ömer: Defne kadar olmasam da evet.
Defne: Ya ne yapayım? İlk çocuğum.
Sinem: Ya kıyamam ben size. Hadi seni uzandıralım abla.Sinem: Hazır mısınız?
DefÖm: Evet.
Bebeğin kalp atışları duyulur. Defne hemen ağlamaya başlar. Ömer ve Sinem de duygulanır.
Sinem: Ev-vet. Kızımızda gayet sağlıklı gözüküyor. Artık sık sık kontrole gelmenize gerek yok. 5. ayın tamam olduğunda gelirsiniz. Kendini çok yorma. Ömer abi sen de üzme Defne ablayı.
Ömer: Tamam, tamam. 😄
Sinem: Eee isim düşündünüz mü?
Defne: Yok. Hiç aklımıza gelmedi.
Sinem: Heyecandan. 😃
Defne: Bir gün akşam yemeyine bekleriz seni. Sonuşta kızımızın halası sayılırsın.
Sinem: Yaaa çok mutlu ettiniz beni.
DefÖm: Artık gidelim biz. Çok tuttuk senide. Görüşürüz.
Sinem: Hoşçakalın. 😘Çiftimiz arabaya binerler.
Defne: Ömeer.
Ömer: Efendim canım.
Defne: Hadi alışverişe gidelim. Hiç bir kıyafetim gelmiyor. Dar oluyor.
Ömer: Tamam. Çıkışta gazeticiler olucak. Rahatsız olmuycaksansa gidelim.
Defne: Olsun.
Ömer: Tamam.DefÖm AVM'ye giderler. Defne önce kendine bir kaç bir şey bakar. Denedikten sonra alırlar.
Ömer: Ee bura kadar geldik. Kızımıza da bir şeyler alalım.
Defne: Ayy evet.Oyuncak mağazasına girerler.
Defne: Ayy Ömer şu ayıcık çok tatlı. Şunu alalım.
Ömer: E bunu da alalım. Kızımızın dişleri çıkarken vereriz oynar. 😇
Defne: Ayy çok güzel oyuncaklar var.
Ömer: Kızımız büyüyünce hepsini alıcam ben ona.
Defne: Şimdilik bunlar yeter bence. Hadi parasına ödeyip gidelim artık. Yorulduk biz babası.
Ömer: Daha gazeteciler var. 😣
Defne: Of ya.AVM'den çıkar çıkmaz gazeteciler çiftimize taraf koşarlar. Ömer bir elini Defnenin beline koyar. Diğer elinde de poşetler vardı.
X1: Ömer bey karınız hamile mi?
Ömer: Evet. Bir kızımız olucak.
X2: İsim düşündünüz mü peki?
Ömer: Daha düşünmedik.
X3: Kaç aylık hamilesiniz Defne hanım?
Defne: 4 buçuk. 😊
X4: Sizden bir poz vermenizi rica edicem.
Ömer: Poşetle falan.
Ömer poşetleri kenara koyar. Ve Defnenin beline sarılır. Diğer elini de cebine koyup poz verirler.
X4: Teşekkür ederiz.
Ömer: Evet arkadaşlar. Müsadenizle biz gidelim. Defne hanım çok yoruldu bu gün.
Gazeteciler: Müsade sizin efendim.
DefÖm: Görüşürüz.Gazetecilerden kurtulup arabaya binerler. Sonunda eve gele bilmişlerdi. Eve geldiklerinde Ömeri bir sürpriz bekler.
Ömer: Ne işin var senin burda? Kim aldı seni içeri?
Fatma: Ben aldım yavrum.
Defne: Tamam Ömer sakin ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kocam
Fiksi PenggemarDİKKAT! +18 içerir.Yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler OKUMASIN!