Sabah olur. Ömer Defneyi uyandırmaya çalışıyordu.
Ömer: Defne...
Defne: Hııı...
Ömer: Defne hadi uyan güzelim. Öğlen oldu bak.
Defne: Yaa bana ne. Git başımdan. Uyuycam ben. 😴
Ömer: Partiye geç kalıcaz ama. Hem senden intikam alıcam daha.
Defne: Iııı ben uyuycam.
Ömer: Of uyu. Ben gidiyorum o zaman.
Defne yatakda doğrulur.
Defne: Nereye gidiyorsun bakiyim?
Ömer: Hiç bir yere. Seni uyandırmak için öyle söyledim. Hadi gel yemeğini ye. Sonra da hazırlanmaya başlayalım. Daha Efeye hediye alıcaz.
Defne: Of tamam. Bir uyutmadın ya. Çocuk gibi.
Ömer: Sende kedi gibi ne zaman baksam uyuyorsun.
Defne: Hamileyim ben hamile.
Ömer: Çenen düştü yine senin. Dur hadi.Defne durur. Rutin işlerini halledip, yemek yemeye iner. Yemeklerini yedikten sonra çiftimiz partiye hazırlanmak için odaya çıkarlar. Defne aynanın karşısına geçip, hafif makyaj yapar. Saçına da dağınıp bir topuz yapar. En son elbisesini giyer. Ömer de kıyafetlerini alıp yan oda da giyiyordu. Giyindikten sonra Defnenin olduğu odanın kapısını çalar. İzin aldıktan sonra içeri girer.
Ömer: Çok güzel olmuşsun güzelim.
Defne: Sende çok yakışıklı olmuşsun.Ömer Defnenin öyle giyinmesine bir şey söylemez. Hazırlandıktan Efeye hediye almaya giderler. Güzel bir bisiklet alıp, partinin olucağı restoranta giderler. Efe amcasını görür görmez yanın koşar.
Efe: AMCAAA. (Kucağına atlar.)
Ömer: Doğum günün kutlu olsun aslanım.
Efe: Sağol amca.
Defne: Doğum günün kutlu olsun Efecim.
Efe: Sağolun öğretmenim. Kardeşim nasıl?
DefÖm: 😂İyi.
Ömer: Kapıda kaldık ama. Hadi içeri geçelim.Her kesin olduğu mekana giderler. Her kesle görüşürler. Meldada gelmişti. Defne Meldayla biraz sohbet etdikten sonra Ömerin yanına gider.
Ömer: Sen hala o kadınla neden konuşuyorsun Defne?
Defne: O kadın dediyin senin annen Ömer. Hem de kızımızın babannesi.
Ömer: Tamam kapatalım konuyu. Hadi gel otur şuraya. Topukluda giymişsin. Çok yorma kendini.
Defne: Tamam.Pastayı kestikten sonra hediyeleri verirler. Efe bisikleti çok beğenmişti. Partinin sonlarına doğru Melda da gitmiş, sadece aile üyeleri kalmıştı. Efe Leylanın kucağında, Defne de oturduğu yerde uykuya dalmıştı.
Ahmet: Oğlum, uyumuş mu Defne?
Ömer: Evet baba. Yorgunluktan. Şu sıralar çok uyuyor ya.
Leyla: Yaa kıyamam. Ben de öyleydim.
Pamir: Evet ya. Ne zaman Leylayı arasam uyumuş halde buluyordum. Çok sıkılmışdım durumdan.
Ömer: Aynen ya. Bende çok sıkılıyorum.
Ahmet: Oluyor öyle şeyler. Sık biraz dişini.
Ömer: Kızımız gelse de rahatlasak ya.
Asya: Evet ya gelsin artık. Yerim ben onu ya.
Ömer: Hoop yavaş gel. Kimin kızını yiyorsun sen?
Asya: Iyyy tamam be yersiz kıskançlık yapma abi.
Biraz daha sohbet ederler.
Ömer: Biz artık gidelim.Ömer Defneyi uyandırmaya çalışır, fakat uyanmaz ve kucağına almak zorunda kalır.
Ömer: Çok ağırlaşmış bu ya. 😩
Ahmet: Amaan duymasın. 😃
LeyPamAs: 😂😂
Ömer: İyi geceler. 🖐
LAPA: Sizede. 🖐💕Ömerden***
Sonunda eve gelmiştik. Defne hala uyuyordu. Kucağıma aldım. Odamıza çıkarıp, yatağa uzandırdım. Ayakkabılarını çıkarıp, bir kenara koydum. Yarın Defneyle bir tatile gidicektik. Onun haberi yok daha. Uçak sabah 11:00'da kalkıcaktı. Bavullarımızı Fatma abla hazırlamıştı. Ben de üzerimdekilerimi çıkarıp, boxerle Defnenin yanına yattım.☆☆☆Sabah olur☆☆☆
Yine ilk Ömer uyanır. Saate bakar. (08:30) Uçağın kalkmasına 2 buçuk saat kalmıştı. Yanındakı Defneyi uyandırmaya çalışır.
Ömer: Of Defne sıkıldım artık bu durumdan. Hadi uyan. Dünkü kıyafetlerlesin hala. Uyan Defne.
Defne: 5 dakika daha.
Ömer: Tamam ama uçağımız kalkıcak birazdan.
Defne: Ne uçağı?
Ömer: Tatile gidiyoruz.
Defne: Ayy yaşasın.
Ömer: Hamilesin diye intikamımı seni tatile götürerek alıyorum. Kızımız bir doğsun asıl intikamımı o zaman alıcam.
Defne: N-Nasıl alıcaksın?
Ömer: Anladın sen onu. 🔥🔥😉
Defne: Hadi yardım ette bavullarımızı toplayalım. Uçak ne zaman kalkıcak?
Ömer: 11:00'da kalkıcak. Bavullarımız da hazır zaten. Sadece hazırlanıp gitmeyimiz kaldı.
Defne ayağa kalkar ve dolaptan giymek için bir şeyler alır.
Defne: Ne ara hallettin bunları?
Ömer: Dün Efeye hediye bakarken. Hadi, hadi hazırlan artık.
Defne: Tamam.Artık çiftimiz tatil için Bodruma gelmişlerdi. Otele yerleştikten sonra Defne acıktığı için yemek sipariş ederler. Yemek geldikten sonra oturup yerler.
Defne: Ömer...
Ömer: Efendim canım.
Defne: Yemeyimizi yedikten sonra havuza inelim mi? Yüzelim biraz.
Ömer: Ondan daha cazip şeyler biliyorum ama ben. 🔥
Defne: Hevesimin içine ettin Ömer.
Ömer: Tamam. Bir şartla ineriz güzelim.
Defne: Neymiş o şart?
Ömer: Yaklaş söyliycem.Defne Ömere doğru yaklaşır. Ömer Defneyi belinden tutarak kendine çeker ve dudağına yapışır. Hem öpüyor, hem de ısırıyordu. Nefesleri kesilinceye kadar öpüşürler.
Defne: Bu 2 oldu Ömer. Deli misin ya sen? İkide bir dudağımı ısırıyorsun?
Ömer: Evet deliyim.
Defne: Bak ben ısırırsam kötü olur.
Ömer: Isır da görelim.
Defne: Bak çok kötü ısırırım ama.
Ömer: Olsun. 😍
Ömer tekrardan Defneyi öper. Bu defa Defne Ömerin dudağını ısırır.
Ömer: Woow. (Parmağını dudağına götürür. Dudağı kanıyordu.) Dediyin kadar varmışsın güzelim.
Defne: E söyledim ben. Çok acıdı mı?
Ömer: Devamını bekleriz Defne hanım. 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kocam
FanfictionDİKKAT! +18 içerir.Yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler OKUMASIN!