Melda: Defne, kızım nereye gidiyorsunuz?
Defne: Sormayın Melda teyze.
Ömer: DEFNE GEL BURAYA.
Ahmet: Oğlum, sakin ol biraz. Noluyor sana?
Ömer: YETER KESİN ARTIK. DEFNE BİN ARABAYA GİDİYORUZ.Defne arabaya biner.
Defne: Ömer, biraz sakin ol. Çok korkuyorum. 😑
Ömer: Tamam, tamam korkma. Sakinim.
Defne: Ben çok korkuyorum. Yavaş kullan arabayı.
Ömer: Tamam.Arabayı kenara çeker. Ömer iyice sakinleştikten sonra yollarına devam ederler. Kısa süreden sonra evin olduğu yere varırlar.
Defne: İhim baya güzelmiş.
Ömer: Hadi geç içeri.
Defne: 2 kişi için biraz fazla değil mi bu ev?
Ömer: Elbet bir gün ailemize yeni üyeler katılıcak. Çok taşınmayı ve değişiklikleri sevmem. O yüzden bu evi aldım. Eğer beğenmediysen yenisini ala biliriz.
Defne: Saçmalama. Ama ben değişiklik yapmayı seviyorum. Onu napıcaz?
Ömer: Sıkıldığında evin bazı yerlerini yeniden dekor ede bilirsin.
Defne: Tamam.😏Aradan 2-3 saat geçer. Defneyle Ömer yemeklerini yedikten sonra uyumak için odaya çıkarlar.
Ömer: Hadi gel birlikte uyuyalım. Koskoca evde korkarsın yalnız.
Defne: Korkmam merak etme.Defne diğer odaya geçip, uyur. Gece kötü rüyalar görür. Korkup uyanır. Uyuyamaz ve Ömerin uyuduğu odaya gider.
Ömer: Noldu Defne?
Defne: Ayhhh. Ödüm koptu. Uyumuyormuydun sen?
Ömer: Yok. Noldu? Neden geldin?
Defne: İstemiyorsan gideyim ben.
Ömer: Noldu Defne?
Defne: Korkunc rüyalar gördüm. Uyuyamadım. Şey .... seninle uyuya bilirmiyim?
Ömer: Tamam hadi gel. Utanmana gerek yok. Gel.Ömer yatakta biraz yana kayarak Defneye yer eder. Yanına yatar. Ömer Defnenin saçlarını okşamaya başlar.
Ömer: Ay bensizde uyuyamazmış.
Defne: Giderim bak.
Ömer: Tamam, tamam.Ömer: Şey, Defne...
Defne: Hı?
Ömer: Immm nasıl söylesem bilmiyorum. Az önce söylediklerim için özür dilerim. Anlık bir hisse kapıldım. Sinirlenince ne söylediğimi bilmiyorum bazen. O yüzden beni biraz alttan almalısın. 😑
Defne: Çok kırdın beni. Onu napıcaz?
Ömer: Ne yapsam affedersin?
Defne: Immm.
Ömer: Hadi, söyle.
Defne: 1 günlük benim kölem olucaksın. Hiç bir işime karışmıycaksın!
Ömer: Yandık.
Defne: Bencede. Hadi söz ver.
Ömer: Tamam dedik.
Defne: Hadi amaaa.
Ömer: Tamam SÖZ.Bir birlerine sarılarak uyurlar. Sabah olur. İlk Defne uyanır.
Defne: ÖMER.
Ömer: NOLDU?😲
Defne: Hadi kahvaltımı hazırla.
Ömer: Allah senin cezanı vermesin. Neden bağırıyosun?
Defne: Hadi. Bu gün benim kölemsin.😎Ömer durur. Güzel bir kahvaltı hazırlar. Defne de hazırlanır. Üzerine rahat bir şeyler giyer.
Aşağı iner. Ömer Defneyi baştan aşağı süzer. Kaşlarını çatar.
Ömer: Ne söylemiştim ben sana?
Defne: Hiç bir şey.
Ömer: Sen benim sözlerimi dinlemiyorsun. Sonu kötü olucak haberin olsun.
Defne: Bu gün senin söz hakkın yok. Saat 12ye kadar kölemsin. 😝
Ömer: Göstericem ben sana söz hakkını.👿
Defne: Ihımmm. Hadi kahvaltımızı edelim. Seninle daha çok işimiz var.
Ömer: Ne gibi?😈
Defne: Fesatlaşma hemen.
Ömer: Tamam, tamam. Ben düşündümde eve hizmetçi tutalım mı?
Defne: Olur aslında. Bende yalnız kalmamış olurum.
Ömer: Bak Defne, dün benim söylediklerime takılma. İstediğin zaman çıkıp geze bilirsin. Ama haberim olucak. Tamam mı?
Defne: Tamam.🙂
Ömer: Ee napıyoruz şimdi?
Defne: Benimle kuaföre gidicez.
Ömer: Tamam.Defneyle Ömer kuaföre giderler. Ömer saatlerce bekle bekle sıkılmıştı. Sonunda Defne gelir ve kuaförden çıkarlar. Ordan "AVM"ye geçerler.
Ömer: Sakın elbise falan alıyorum deme.
Defne: Evet. Nerden bildin?
Ömer: Bak ben bunların hesabını sana sorarım ama.
Defne: Aaa Ömer İplikçi sözünden mi dönüyor yoksa??? Yav he he sorarsın. Hadi.
Ömer: Defneee.Ömerle Defne elbise mağazasına girerler. Defne girer girmez hemen elbiseler seçer. Elbiseleri denemek için kabine girer. Ömer de oturup kahve içiyordu. Defne bir kaç elbiseyi dener. Hiç birini beğenmez. En son plaj elbisesini alır.
Mağazadan çıkıp eve giderler.
Ömer: Defne, fena olucak söyleyeyim ben sana. Demedi deme.
Defne: Çok konuşma. Bekle burda ben geliyorum şimdi.Defne odaya gidip aldığı elbiseyi giyer. Ömerin yanına gelip telefonunu Ömere doğru uzatır.
Ömer: ???
Defne: Fotoğrafımı çekip, instagramıma yüklüyceksin.
Ömer: Defne çok olmaya başladın artık.
Defne: Bu gün benim günüm. Hadi, hadi çek bakalım.Ömer Defnenin dediyini yapar. Hava kararıyordu artık. Defneyle Ömer akşam yemeklerini yemek için şık bir restoranta giderler. Yemeklerini yedikten sonra tatlı yerler.
Defne: Ben bir lavaboya gidip geliyorum. Sonra da gideriz.
Ömer: Tamam. Bende hesabı ödeyeyim.Sonunda eve gele bilmişlerdi. Defne üstünü değişer, pijamasını giyip, mutfağa iner. Ömerde ordaydı. Defneyi görüp elindekini hemen arkaya gizler. Tabi bu da Defnenin gözünden kaçmaz.
Defne: Ne saklıyorsun sen?
Ömer: Hiç bir şey. Ne saklıycam?
Defne: Elini aç!
Ömer: Defne!
Defne: Ö-Ömer.😲 .......... bu.
Ömer: 😠😠😠Merhaba arkadaşlar. Sınavlar yüzünden YB geç geldi. Devamının gelmesi için 60 vote.💕😗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kocam
FanfictionDİKKAT! +18 içerir.Yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler OKUMASIN!