Bölüm'15

5.7K 123 42
                                    

Defne: Ö-Ömer.😲 U-Uyuşturucu bu.
Ömer: 😠😠😠.
Defne hemen Ömerin elinden alır.
Ömer: Defne ver onu bana.
Defne: Vermiycem. Lavabo ne taraftaydı ya?
Ömer: Bak Defne sakın aklımdaki şeyi yapma. Kötü olur yoksa.
Defne: Tamda onu yapıcam.
Ömer: DEFNE VER DEDİM ŞUNU BANA.
Defne: Hayır.

Defne koşarak lavaboyu aramaya başlar. Bulduğunda içeri girip kapıyı kapatır. Ömer kapının arkasından bağırıyordu. Defne paketi açıp uyuşturucunu döker, sonra da suyu açar. Ömer geç kalmıştı. Sinirden delirmek üzereydi.
Ömer: DEFNE SAKIN ORDAN ÇIKMA, SAKIN.
Defne: S-Senin iyiliyin için yaptım.
Ömer: HASSİKTİR. BÖYLE İYİLİK Mİ OLUR HA?
Defne: Ne zamandan beri kullanıyorsun?
Ömer: .....

Karşı taraftan ses gelmeyince Defne kapıyı açar.

Defne: ÖMERRRR NERDESİN???
Ömer: NE VAR NE?
Defne: Yürü gidiyoruz.
Ömer: Nereye?
Defne: Tabii ki hastaneye.
Ömer: Nah giderim.
Defne: Ya gideriz ya da ben bu evden giderim.
Ömer: Odaya kitlerim. 👿
Defne: Ömer hadi gidiyoruz.
Ömer: Defne kır bacaklarını otur evde.
Defne: Gidicez dediysem gidicez.
Ömer: Off hiç çekemiycem seni.

Yukarı çıkmak için merdivenler tarafa yönelir.

Defne: NEREYE? (Peşinden gider.)
Ömer: İzin verirsen uyuycam.
Defne: Hayır izin vermiyorum efendim. Hastaneye gidene kadar kafanın etini yiycem.

Defnenin dediklerini takmayıp odaya girer. Kapıyı Defnenin suratına kapatıp, kitler.

Defne: ÖMER AÇ KAPIYI. ÖMER AÇ DEDİM ŞU KAPIYI.

Kapıya yumruk, tekme falan atıyordu. Ömer sonunda pes edip kapıyı açar.

Ömer: Başımın belasımısın sen???
Defne: Evet.

Ömeri kolundan tutup aşağı sürükler.
Ömer: Off napıyorsun?
Defne: Gidiyoruz dedim. O kadar.

Defne sonunda Ömeri ikna eder. Hastaneye giderler. Ömer hastanede kalmayı kabul etmeyince, doktor bir sürü ilaç yazar. Eve giderken eczaneden ilaçları alırlar. Eve geldiklerinde hava kararmıştı artık. Defne eve girer girmez salondaki koltuğa yayılır.

Defne: Böyle gidilir iştee.
Ömer: Sen benden de inatçı çıktın be. Napıcaz seninle?
Defne: Hadi ilaçını iç ilaçını.
Ömer: Off.

İlaçını içer.

Ömer: Hadi iyi geceler.
Defne: Yatıyor musun?
Ömer: Evet. Sende kendi odanda uyursun. Allah rahatlık versin.
Defne: Küsmüyüz?
Ömer: Saçmalama.
Defne: Ben senle uyumak istiyorum ama.
Ömer: Kendi odanda uyu Defne. Hadi iyi uykular sana.

Odaya çıkıp uyur. Defne de koltukta uyur. Gece saat 3de Ömer su içmek için mutfağa iner. Defneyi görür. Kucağına alıp yatak odasına götürür. Kendisi de yanına yatar.

Sabah olur. Defne uyandığından ilk nerde olduğunu anlamaz. Vücudunu sarmış koca kolları gördükten sonra Ömerin odasında olduğunu anlar. Hayran hayran Ömere bakar.
Ömer: Öpeceksen öp. Sorun değil.
Defne: Ne zaman uyandın sen? Ben neden burdayım?
Ömer: Şimdi uyandım.
Defne: Kıyamadın di mi bana?
Ömer: Sen kendin gelip uyudun.
Defne: Kim? Ben mi?😲
Ömer: Eveet.
Ömer Defnenin dudaklarına bakar. Tam öpeceyi anda yatak odasının kapısı çalar.
Ömer: Sikeyim böyle işe ya.
Defne: Ayıp, ayıp.
Ömer dışarı çıkar.

Ömer: Ne vardı?
Halit (Ömerin adamı): Abi mal hazır. İstersen vereyim bende var. Şimdilik idare eder.
Ömer: Sen mutfakta dolapa koy. Ben götürürüm.
Halit: Tamam abi.
Defne dışarı çıkar.
Defne: Ne malı Ömer?
Ömer: Hiç. Mal falan satıyoruz ya. Di mi Halit?
Halit: Ha evet abi.
Defne: Ömer uyuşturucudan bahs ettiyinizi biliyorum. Nereye koydunuz? Halit abi nerde o?
Halit: Yenge yok bir şey. Yemin ederim.
Ömer: Tamam Halit ver. Naparsa yapsın. Git işinle ilgilen. Sağol.
Halit: Tamam abi.
Defne: ÖMER DERS OLMADI MI SANA HA?
Ömer: Defne ben çok denedim bırakmayı olmadı. Annem bizi bırakıp, gitti bir orospu çocuğuyla evlendi. 15 yaşımdan beri başladım. Bırakmam artık imkansız. Bak birazdan titremeye başlıycam. Krize giricem. Sana zarar falan vere bilirim. Bunların hiç birini hatırlamıycam sonra. Ver şunu bana hadi güzelim.
Defne: Ben elimden ne gelirse yaparım. Bırakmak için bir daha denesen?
Ömer: Krizim tutduğu zaman bana hiç bir şey yardım etmiyor.
Defne: Ben bir şeyler bulurum. Yeter ki vazgeç şu şeyden. Lütfen. Geleceğimiz için.
Ömer: 😑
Defne: Bir şans ver kendine lütfen. Beni biraz seviyorsan.
Ömer: Tamam. Deniycem.
Defne: Çok teşekkür ederim.💕 HALİT ABİİİİ.
Ömer: Neden çağırıyorsun?
Defne: HALİT ABİİİ.
Halit: Buyur yenge?
Defne: Evi köşe bucak arayın nerde uyuşturucu falan varsa hepsini kaldırın. Tamam mı?
Halit: Ama yenge...
Defne: Tamam mı?
Halit Ömere bakar.
Ömer: Tamam Halit. Dediyini yapın.
Halit: Tamam yenge.

Aradan bir kaç saat geçer. Defneyle Ömer salonda oturup kahve içiyordular. Ömer aniden titremeye başlar. Sesi de titriyor, konuşamıyordu.

Defne: Ö-Ömer?

Ömer krize girer. Evi falan dağıtıp uyuşturucu arar. Bulmayınca deliriyordu. Defnenin aklına doktorun krize girince ver dediyi uyuşturucuya benzer ilaç gelir ve ilaçı bulup hemen Ömere uyuşturucu diye verir. İlaçı içtikten sonra kendine gelmeye başlar. Etrafı dağınık gördüğünde üzülür.
Ömer: Çok mu korktun?
Defne: Yo, hayır.
Ömer: Özür dilerim.
Defne: Ne özürü saçmalama. Şimdi hizmetçilere söylerim toparlarız biz ortalığı. Merak etme.
Ömer: Tamam... 💜
Defne: Sen git uyu biraz istersen.
Ömer: Tamam. Ama sende gel.
Defne: Buraları toplayıp geliyorum.
Ömer: Tamam. Çok yorma kendini lazımsın bana.😈

Defne hizmetçilerle ortalığı toplayıp yukarı, kocasının yanına çıkar. Ömer ayak seslerini duyunca kapının arkasına saklanır. Defne odaya girip, kapıyı kapatır kapatmaz Ömer onu kapıyla arasına alıp öpmeye başlar. Nefessiz kalana kadar öpüşürler. Defne Ömerin gömleyini çıkartır. Yatağa uzanırlar.
Ömer: Defne!
Defne: Efendim?
Ömer: Korunuyormusun yoksa?
Defne: Hayır. Senin son yaptığın haraketten sonra bir daha yapmam öyle bir şey.

Ömer "Hayır." cevapını aldığında rahatlandı. Tek hamleyle Defnenin üzerindekileri yırttı. Hemen göğüslerine gömüldü. Göğüslerinden başlayıp kilotuna kadar öpücük bırakmaya başladı. Asıl macera kilotunu çıkardıktan sonra başlayacaktı. Defnenin pürüzsüz vajinasını okşamaya başladı. Diliyle yalamaya başladı. Oda inleme sesleriyle dolmuştu. Defne gözlerini kapatıp, ellerini Ömerin saçlarına daldırmıştı. Ömer ayağa kalktı, boxerini çıkarıp yeniden yatağa uzandı. Defne şok olmuş bir halde bakıyordu.
Ömer: Hadi.
Defne: Ben hayatta yapmam.
Ömer: Eğer beni rahatlatmazsan, içindeyken çok acıtıcam.

Defne sonuncu söyleneni duyar duymaz Ömerin erkekliyini eline alıp okşamaya başlar. Arada yalıyordu. Tabii bu da Ömerin delirmesine sebep oluyordu. Sonunda dayanamaz ve Defneyi altına alıp sertçe içine girer. Defne acıyla inler. Söz konusu seks ve sevdiği kadın olunca Ömer daha da deliriyordu. Bir çok kez gel git yaptıktan sonra her ikisi boşalırlar.








Deli KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin