Defne: Ö-Ömer hamileyim.😢
Ömer: Olamaz ya. Baba oluyorum. BABA OLUYORUM. BABA OLUYORUMMMM.Defnenin yüzünü avuçlarına alır. Bir anda dudağına yapışır. Sonra baş parmaklarıyla Defnenin gözyaşlarını siler.
Ömer: Tamam. Ağlama. Ya inanamıyorum. Baba mı olucam ben şimdi?
Defne: Evet. Bende anne olucam. 😍
Ömer: Hani hazır değildin sen?
Defne: Neye? Anne olmaya mı?
Ömer: Evet.
Defne: Korkuyordum. Ama şimdi korkmuyorum. Anne olucam ya o yüzden.
Ömer: Yapıcağımızıda yaptık neden korkucaktın ki daha?
Defne: Saçmalama sende Asya gibi.
Ömer: Tabii ya o yüzden saçmaladı. Demek o da biliyordu ha.
Defne: Evet.
Ömer: Alacağı olsun. Neyse hadi gidiyoruz.
Defne: Nereye?
Ömer: Doktora. Cinsiyyetini öğrenelim.
Defne: Daha erken öğrenmek için.
Ömer: Yaa ben bulurum bir şeyler. Öğreniriz. Hadi hadi.
Defne: Ya saçmalama gecenin köründe.
Ömer: Ben dayanamam ya. İnşAllah kız olur.
Defne: Niyeymiş o?
Ömer: Sen kız istemiyormusun yoksa?
Defne: İstiyorum, istiyorum da o erkek olucak. Ben hiss ediyorum. Anneler hisseder ya.
Ömer: Tabii ya tabii. Hadi gel uyuyalım çok yoruldun sen bu gün.
Defne: Tamam.Çiftimiz gece bir birine sarılıp uyur. Sabah olur. Defne uyanır. İşe gitmek için üzerini giyer.
Aynanın karşısına geçip makyaj yapmaya başlar. O sırada Ömer uyanır.
Ömer: Gün... Hop nereye sen?😲
Defne: İşeee.
Ömer: Kızım saçmalama. Kır ayağını otur evinde. Ne işi ya ne işi? Daha önce dinlemedin sözümü başladın işe. Şimdi karnında bebeğimizi taşırken seni işe göndermem ben. Anladın mı?
Defne: Hayır, anlamadım. Gidicem işte.
Ömer: Efendim?
Defne: GİDİCEM diyorum.
Ömer: GİTMİYCEKSİN. Bak Defne beni deli etme.
Defne: Sen zaten delisin.Ömer yine titremeye başlar. Defne artık alışıktı böyle olaylara. Hemen ilaçlarını verir ve kocasının yanına uzanır.
Defne: Tamam, sakin ol.
Ömer: Gitmiyceksin sen o işe.
Defne: Hamileliyimin 6.ayına kadar gideyim, ondan sonra gitmiycem söz.
Ömer: Hayır dedim. Ömer İplikçi karısını hamile hamile çalıştırıyor dedirtmem.
Defne: Bende koca ekmeyi yiyor dedirtmem. Hadi eyvallah. Gittim ben.
Ömer: Çok büyük hata yapıyorsun be güzelim. Çok büyük. Hele üzerindekilerin hesapını da sorucam ben sana.
Defne: He sorarsın.
Ömer: Bak Defne zorlama beni. GİTMİYCEKSİN DEDİM.
Defne: GİDİCEM.
Ömer: İYİ BE. NE HALİN VARSA GÖR. ARTIK SANA HİÇ BİR ŞEY DEMİYCEM DEFNE HİÇ BİR ŞEY.
Defne: Sen nereye?
Ömer: SANA NE? Bekleme beni akşam.
Defne: DEFOL GİT, DEFOL. NEFRET EDİYORUM SENDEN.
Ömer: Sağol ya sağol.Ömer evden çıkıp, bir bara gider. Akşama kadar içer. Defne de Ömer gittikten sonra işe gitmişti. Yarın da haftasonuydu. Gece saat epey geç olmuş, Ömer hala eve gelmemişti. Defne acaba kendine bir şey falan mı yaptı diye düşünür. En son dayanamayıp arar. Telefonu tanımadığı biri açar.
Defne: A-Alo?
Barmen: Merhaba Defne hanım mı konuşan?
Defne: E-Evet. Ömere bir şey mi oldu? Nasıl?
Barmen: Ömer bey şuan yanımda ve gayet iyi merak etmeyin. İçkiyi kaçırdı sadece. Adresi konum atıyorum. Gelin alın.
Defne: T-Tamam. Hemen geliyorum.Çıkmak için hazırlanır. Kapıya gelir ve Halit çıkması için izin vermez.
Defne: Halit abi açın kapıyıda gideyim hadi.
Halit: Ömer beyin kesin emri var. Gece dışarı çıkamazsınız yenge.
Defne: Ömer barda ve benim gidip onu almam lazım.
Halit: Olmaz. Ben giderim.
Defne: Tamam. O zaman sende gel.
Halit: Olmaz.
Defne: OFF YETER BE. YA GEL YA DA AÇ KAPIYI HALİT ABİ.
Halit: T-Tamam sinirlenmeyin yenge.Sonunda bara gele bilmiştiler. Defnenin gözleri hemen Ömeri aramaya başlar. Sonunda bulup yanına gider. Tabii Halitte kuyruk gibi peşindeydi.
Defne: ÖMER.
Ömer: Bi-Bi-ri Ö-Ömer mi de-de-di?🙄
Defne: LAN DELİİİİ.
Ömer arkasını döner.
Ömer: D-D-efne?😲 Ne işin var senin b-burda?
Defne: Hadi Halit abi yardım et de, şu deliyi arabaya taşıyalım.
Ömer: Bı-Bı-rakın ya. Be-Be-n kendim giderim.
Defne: Düş önüme. Seninle yarın hesaplaşıcam.Zar zor Ömeri arabanın arka koltuğuna yatırırlar. Defne de oturur, kocasının başını dizine koyar ve saçlarıyla oynamaya başlar. Şöför koltuğuna da Halit geçer. Eve vardıklarında, Halit Defneye yardım ederek Ömeri yatağa yatırır. Sonra da evden çıkar. Defne her içki kokusu gelince midesi bulanıyor, iğreniyordu. Napıcağını bilemez. Salona inip, orda uyur. Sabah olur. Ömer baş ağrısıyla uyanır. Üzerindeki yorğunluğunu atmak için banyo yapar. Çıktıktan sonra Defnenin odada olmadığını fark eder. Hemen odaları aramaya başlar. En son salona bakar. Orda da yoktu.
Ömer: GÜLEEEER, FATMA HANIMMMM.
GülFat: Buyurun.
Ömer: Defneyi gördünüz mü? Aradım açmıyor da.
Güler: Ben görmedim abi. Anne sen gördün mü?
Fatma: Y-Yok. En son salonda uyuyordu.
Güler: Hamile hamile nereye gidicek ki. Buralardadır elbet çıkar ortaya.
Ömer: Her yere baktım yok.
Fatma: Abooov kendine bir şey yapmış olmasın kızcığaz?
Güler: S-Saçmalama anne!😠
Ömer: 😲Y-Yapmışmıdır sizce?😢Ömer Defneyi kaypetme korkusuyla ağlamaya başlar. Aniden yine krizi tutar. Her şeyi dağıtır. Gülerle Fatma hemen ilaçları bulup Ömere verir.
Ömer: Nerdesin be Defne? NERDESİN?
Kapı çalar. Ömer hemen koşup kapıyı açar.
Ömer: Def... B-Buyrun polis bey?
Polis: Defne İplikçinin yakınımısınız?
Ömer: E-Evet. Kocasıyım ben. K-Karıma bir şey mi oldu?
Polis: ......
Ömer: NEEE?SINIR: 65 vote.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kocam
FanfictionDİKKAT! +18 içerir.Yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler OKUMASIN!