Bölüm'6

7.6K 156 19
                                    

Ömer kendini uçurumdan aşağı atar. Ahmet bey gelir.
Ahmet: DEFNE NERDE ÖMER?
Defne: 😭😭A-AT-TI K-KENDİNİ. A-AŞ-AĞ-ĞI A-ATTI.😭😭
Ahmet: OĞLUMMMM.

Ahmet kendine gelip hemen ambulansı arar. Ararkende Ömerin yanına düşüyordu. Defne çoktan baş ucunda ağlıyordu. Çok geçmeden ambulans gelir. Ömeri hemen sedyeye alıp ambulansa bindirirler. Defne de ambulansa biner. Ahmet kendi arabasıyla ambulansı takip eder. Hastaneye gelirler. Evdekileri telaşlandırmamak için Ahmet hiç kimseye haber vermez. Ömeri hemen ameliyathaneye alırlar. Defne ağlamaktan harab olmuştu.
Ahmet: Tamam kızım, ağlama.
Defne: Benim yüzümden oldu.
Ahmet: Hayır. Kendini suçlama. Benim hatamdı. Annesini çağırtmıycaktım.
Defne: Vicdanım rahatlasın diye öyle söylüyorsunuz biliyorum ben.
Ahmet: Tamam. Gel buraya.
Defneyi kucaklar. Doktor çıkar.
Doktor: Ömer beyin yakınları siz misiniz?
DefAh: Evet biziz.
Defne: Bir şey mi oldu?
Doktor: Ameliyat iyi geçti. Ömer beyin uyanmasını bekliycez artık gerisi ona kalmış. Birazdan yoğun bakıma alıcaz. Eğer kendine gelse o zaman normal odaya alıcaz.
Ahmet: Görebilirmiyiz peki?
Doktor: Normal odaya aldığımızda göre bilirsiniz anca.
Ahmet: Tamam teşekkürler.
Doktor: Geçmiş olsun.
Ahmet: Sağolun.

Aradan 2-3 saat geçer. Ömer kendine gelmiş, normal odaya almıştılar.

Doktor: Ömer bey dışarıda 2 kişi sizin için sabahtan beri göz yaşı döküyorlar. Alalım mı içeri?
Ömer: Kim?
Doktor: Kızıl saçlı bir kadın. Bir de Ahmet bey.
Ömer: Hayır hiç kimseyi görmek, seslerini bile duymak istemiyorum. Gitmelerini rica ede bilirmisiniz?
Doktor: Siz nasıl isterseniz Ömer bey.
Ömer: Sağolun.

Defne: Göre bilirmiyiz Ömeri artık?
Doktor: Ömer bey sizinle görüşmek istemiyor. Gitmenizi rica etti.
Ahmet: Of oğlum. Deliliyi tuttu yine😞
Defne: NE DEMEK YA GÖRMEK İSTEMİYOR SİZİ. SABAHTAN BERİ ÖDÜMÜZ KOPUYOR BURDA BEYİMİZE BİR ŞEY OLUCAK DİYE. PAŞAMIZ İSTEMİYOR BİZİ.
Doktor: Defne hanım gire....
Ahmet: Bırak. Bir şey olmaz...

Defne odaya dalar.
Defne: BANA BAK SEN NASIL REDD EDERSİN BİZİ?
Ömer: Canım öyle istedi. Sen git sevgilinle ilgilem. Bir deliye zamanını harcama. Benimkisi boş bir hevesti zaten. Geldi geçti. Artık seni istemiyorum hayatımda, hiç kimseyi istemiyorum. ÇIK DIŞARI!
Defne: Allah Allah. Nerde deli varsa beni buluyor hep. İstemezsen isteme. Çokta umrumdaydı sanki. (Gözleri dolmuştu.) Ama bir gün pişman olucaksın bu sözlerine göre. Başka isteyiniz var mı paşam?
Ömer: Bana bak kızım benim ayarlarımla oynama. Ben senin ayarlarınla oynasam fena olucak. Hiç bir şey yardım edemez sana. Umarım anlamışsındır. Ha bu arada ben pişman olucak şeyler söylemem. Hadi şimdi çık dışarı. Babamada söyle gitsin.
Defne: İyi. Defol sende. Delisin sen deli. Nefret ediyorum senden.
Ömer: İstenmediyimi sürekli hatırlatmak zorunda değilsin. Şimdi kurtardınız beni ama er geç yaptığım şeyi tekrar edicem. Bakalım o zaman kim kurtarıcak beni. Keşke ölseydim. Yanıp köz olmaktansa, kül olmak iyidir.
Defne: Hiç bir bok yapamazsın. Önce benden kurtulman lazım. Seni istediyimi falan düşünme sadece...
Ömer: Vicdanını rahatlatmak istiyorsun.
Defne: Aynen.
Ömer: Ben hapishaneden kaçıp kurtuldum. Senden mi kurtulamıycam?
Defne: Hıhı.

Defne dışarı çıkar.
Defne: Ahmet bey siz isterseniz, gidin . Ömer gayet iyi. Size biraz kızgın olduğu için görüşmek istemiyor. Ben burdayım. Bir şey olursa haber veririm.
Ahmet: Tamam kızım. Her şey için çok sağol.
Defne: Ne demek.

Ömer bir yolunu bulup arka kapıya kadar gelir.
Defne: Hooop...
Ömer: Haydaa. Bir şeyede karışma beee. Bırak beni. YALNIZ BIRAK. SENİ GÖRMEK İSTEMİYORUM. SESİNE TEHAMÜLÜM YOK.
Defne: İYİ BE. SANA İYİLİK YAPANDA KABAHAT ZATEN. NEDEN BEN KENDİMİ YORUYORSAM BİR DELİ İÇİN.
Ömer: YETEEER, YETER TAMAM MI YETER. BANA SÜREKLİ DELİ DEMENDEN BIKTIM. SİKTİR GİT ÖNÜMDEN. SEVGİLİNLE FİNGİRDEŞ SEN.
Defne: AĞZINI TOPLA.

Ömer kendini bekleyen arabaya binip bir otele gider. Defne de arabasını uçurumun kenarından götürmek için taksiyle gider. Arabasına binip eve yol alır. Eve geldiyinde stresini atmak için spor kıyafetlerini giyip, spor salonuna gider.

 Eve geldiyinde stresini atmak için spor kıyafetlerini giyip, spor salonuna gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ömer otele gelir. Odasına çıkıp, eline telefonunu alar. Defnenin intagram profilindeki fotoğraflarına bakar.

Ömer: Yuh bu ne ya. Giymese iyidi. Hele bir benim ol. Şu instagramındakıları sildirtmezmiyim ben sana.

Defneden***
Ömerin söyledikleri sürekli kafamda dolaşıp duruyordu. Her aklıma geldiyinde kum torbasına bir tane yumruk geçiriyordum. Ömerin resmini asmıştım. Her kelimesi için bir tane yumruk vuruyor, aynı zaman da sövüyordum.

Ömerden***

Ne kadar fotoğrafı var lan bunun. Hepsini sildirtmezsem bende Ömer değilim. Hepsi açık saçık. Bu ne lan.

Ömer: Ohaa, tesadüfünde bu kadarı...


Deli KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin