Epilog

845 70 27
                                    

Od katastrofy, jaka miała miejsce w Mental Healt Center minęło kilka miesięcy. Sprawa zakończyła się idealnie, wszyscy zaplątani w to błoto zostali zamknięci w więzieniu.
Byłam w dobrej formie fizycznej , z psychiczną  było odrobine gorzej.
Siedziałam na łóżku zaplatając Leili warkocza. Dziewczynka była teraz taka szczęśliwa, jeszcze kila tygodni temu było naprawdę ciężko oswoić ją z zaistniałą sytuacją, jednak Leila znalazła ciepło i radość w naszym domu.
Po ukończeniu fryzury,czekałam na mojego chłopaka,oboje mieliśmy iść na spotkanie z naszymi przyjaciółmi.
Usłyszałam dzwonek, zbiegłam na dół Leila wraz ze mną. Za drzwiami stał Mike i nasi przyjaciele. Przywitałam go całusem policzek, przyjaciół serdecznym uśmiechem.
Wszystko było tak,jak chciałam.
Rodzice wykluczyli mnie i Mikea z jakichkolwiek akcji detektywistycznych. Jesteśmy zbyt młodzi, by ryzykować życie.
Wyszłam z domu ze świadomością, że za kilka godzin ponownie do niego wrócę, to było wspaniałe uczucie. Zero lęku.

To już jest koniec kochani. Mam nadzieję, że te moje wypociny wam się podobały i będziecie za nimi tęsknić.
Teraz czekajcie na bombe w postaci nowego opowiadania.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania związane ze SL możecie zadawać mi je w wiadomości.
Miłego życia kochani i do zobaczenia w nowym opowiadaniu. Trzymajcie się słoneczka 💚
 

Stranger Love || Mike Wheeler || *w trakcie poprawy*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz