"Hyung ... ကူညီပါေနာ္ Chanyeol က Hyung သူငယ္ခ်င္းပဲ ... က်ေနာ္တို႔ အဆံုးထိ Sehun အတြက္ လက္မေလ်ာ့ပဲ ဆက္သြားရေအာင္ေနာ္ "
Sehunအတြက္ Serious ျဖစ္လြန္းေနတဲ့ Jongdaeကို Jun Myeon ၾကည့္လိုက္ရင္း
"မင္း Sehun အတြက္ ဒီေလာက္ထိ စိတ္ပူလိ္မ့္မယ္ မထင္ထားဘူး ... မင္း သူ႔ကို စိတ္မနာဘူးလား"
"သူက တစ္ခ်ိန္က က်ေနာ့္ရဲ႕ အခ်စ္ဦးပဲေလ ... အခုလို ေသေတာ့မလို ျဖစ္ေနတဲ့ အေျခအေနမွာ က်ေနာ္က ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ မပီသစြာ အၿငိဳးေတးထားေနရမွာလား"
ဒီေတာ့မွ Jun Myeon တုန္လူွပ္သြားၿပီး
"ဘာေျပာတယ္ ... ေရာဂါက အခုမွ အစပ်ိဳးတာ မဟုတ္ဘူးလား"
Jongdae သူ ယူလာတဲ့ ေဆးစာ႐ြက္ေတြကို Junmyeon ဆီ လႊဲေျပာင္းေပးလိုက္ကာ
"တျခားသူတစ္ေယာက္ဆို အခုအေျခအေနက ကုသရင္မွီဦးမလား မသိေပမဲ့ Sehunက သူနာက်င္ရတဲ့ ေ၀ဒနာေတြ သက္သာဖို႔ ထံုေဆးေတြ အိပ္ေဆးေတြ အသံုးျပဳထားတဲ့အျပင္ သူ႔ေရာဂါအတြက္ လံုး၀မသံုးသင့္တဲ့ အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးေတြအထိပါသံုးထားတယ္ ... အဲဒီေဆးေတြက တရားမ၀င္ေဆးေတြ ဘိန္းေတြလိုပဲ ယာယီအားျဖင့္ နာက်င္မူွေတြ သက္သာေစေပမဲ့ အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမ်ွ ေဆးစြဲလာၿပီး ဆက္အသံုးမျပဳရင္လည္း သူပဲအလူးအလဲခံရမွာ ... အသံုးျပဳရင္လည္း ေသမဲ့ေန႔ထိုင္ေစာင့္ခိုင္းသလိုျဖစ္ေနၿပီ... အခုခ်ိန္ေဆးျဖတ္ၿပီး က်ေနာ္တို႔ေဆးေတြနဲ႔ကုသရင္ေတာင္ သူ နာက်င္မူွေတြ မခံစားနို္င္ေလာက္ဘူး ..."
Jongdaeဆီက Sehun အေၾကာင္း သိလိုက္ရခ်င္းပင္ Jun Myeon မိူွင္က်သြားခဲ့သည္။
"အခုခ်ိန္မွေရာ ငါတို႔ကုသလို႔ သူ႔ခႏၶာကိုယ္ထဲက ကင္ဆာဆဲလ္ေတြက ငါတို႔ေဆးေတြကို လက္ခံနိုင္ပါဦးမလား .. အဲဒီ အႏၲရာယ္မ်ားတဲ့ ေဆးေတြသံုးလာခဲ့တာ သူ႔ကိုယ္သူ ေသေၾကာင္းႀကံစည္ေနခဲ့တာ မဟုတ္ဘူးလား"
YOU ARE READING
Venus Flytrap ( Book 1 )
General Fictionနတ္သမီးေထာင္ေခ်ာက္ WARNING : ကိုယ့္ကိုကိုယ္ IQ ျမင့္တယ္ဟု ယူဆသူမ်ားဖတ္ရန္ 😜