Bölüm 3

8.2K 471 588
                                    

Çalan alarm sesiyle oflayarak uyandım. Bir türlü hafta sonu gelmemişti. Gerçi okuduğum bölüm eğlenceliydi ona sözüm yoktu. Banyoya girdiğimde duş alan bir Jungkook görmemle geri çıktım. Neden kapıyı kilitlemediğine anlam verememiştim.

Jungkook"Kapıyı kilitlemeyi unutmuşum pardon."

Banyonun dışında beklerken Jungkook belinde bir havluyla ki o havlu her an düşecek gibi duruyordu duştan çıktı.

Jungkook"Ben kahvaltı hazırlayacağım çabuk gel. Sonra beraber okula gideriz. Hem benim de bisikletim var."

Jimin"Woah cidden mi? Niye kullanmıyordun?"

Jungkook"Sürmeyi pek sevmem ama bugün kullanacağım."

Kafamı onaylarcasına sallayıp banyoya girdim. Jugkook un mis gibi şampuanı kokuyordu.

Daha fazla oyalanmadan çantamı kaptım ve mutfağa geçtim.

Jungkook un yanına oturup yemeye başladım. Telefonuma mesaj gelmesiyle açtım.

Lisa'Günaydın! Bugün gidiyoruz değil mi?'

Ah tamamen unutmuştum. Bugün randevumuz vardı.

Jimin'Evet söylediğimiz gibi okul çıkışı.'

Cevap gelmeyince yemeye devam ettim. Jungkook un dudağının kenarında bir kırıntı kaldığını gördüm.

Jimin"Jungkook." Bana bakmasını sağlayınca elimde dudağımın kenarını işaret ettim. Ne dediğimi anlamamışa benziyordu bu yüzden tekrar gösterdim. Bana yaklaşmaya başladı ve ben daha ne olduğunu anlamadan dudağımın kenarına öpücük kondurdu.

Kastettiğim o değildi demek isterdim ama onu rezil etmek istemedim ve yemeye devam ettim.

Yemekler bitince sofrayı topladık ve çantalarımızı alıp evden çıktık.

Bisikletlere atlayıp yarış yapmaya karar verdik. Önce okula ulaşan kazanacaktı. Ve kazananın Jungkook olması şaşırtıcıydı. Bisiklet çok sürmeyen birine göre başarılı.

Jungkook"Yenmemin karşılığı bana bir ödül vermelisin."

Jimin"Ne istiyorsun?"

Jungkook"Bana şans dilemek için, bugün gitar sınavım var. Bir öpücük."

Gülerek ona yaklaştım ve yanağına bir öpücük kondurdum.

Jungkook"Gel buraya." Dedi ve sanki hiç bırakmayacakmış gibi sarıldı.

Jungkook"Seni çok seviyorum iyi ki ev arkadaşımsın."

Jimin"Ben de seni seviyorum."

Ayrıldığımızda gülümsedi ve saçlarımı karıştırarak yanımdan ayrıldı. Yeri nin bana doğru koşmasıyla ben de ona doğru koştum ve ortada sarıldık.

Yeri"Jimin o çocuk da kim?! Neden onu öptün?"

Olamaz her şeyi görmüştü.

Jimin"Sen boşver bunları gel sınıfa gidelim." Mızmızlansa da bir şey söylemedim.

Hoca geldiğinde hepimiz ayağa kalktık ve oturduk. Bugün hocamız bize sürpriz bir sınav hazırlamış. Bilseydim ben de Jungkook tan bir şans öpücüğü alabilirdim. Bu düşünceyle gülümsedim ve bana uzatılan sınav kağıdına baktım. O kadar da zor bir sınav değildi sadece resim çizecektik işte klasik.

Sınav bittikten sonra sıraya yattım ve gözlerimi kapattım. Yeri saçlarımla oynarken uyuyakalmıştım.

Zilin çalmasıyla uyandım.

Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin