Bölüm 15

4.9K 270 103
                                    

Jungkook un dudaklarını dudaklarımın üzerinde hissetmemle gözlerimi açtım. Sadece dudakları değil tüm bedeni üstümdeydi.

Jimin"Ne yapıyorsun?"

Jungkook"Seks."

Jimin"Aptal!" Dedim gülerek Jungkook u üzerimden iterken.

Jungkook"Hadi okula gidelim. Ben çoktan çantaya pasta malzemelerini koydum."

Jimin"Dur ben de çantamı hazırlayayım."

Jungkook"Merak etme bebeğim. Kocan senin çantanı da hazırladı.

Jimin"Yaa! Yerim seni." Dedim ve Jungkook un üstüne çıktım. Hızlıca popoma vurdu. Sahteden ağlamaya başladım.

Jungkook"Jimin!? Üzgünüm acıttım mı?" Dedi popomu ovalayarak.

Jimin"Acıdı. Kötü çocuk."

Jungkook"Tatlı çocuk." Dedi ve beni kucağına alıp ayağa kalktı.

Jimin"Nereye oppa?"

Jungkook"Oppan seni- Oppa mı!?"

Jimin"Niye bu kadar şaşırdın. Aşkım ile aynı şey."

Jungkook"Bunu sevdim."

Jungkook beni küvete bırakıp soyunmaya başladı. Bembeyaz vücudunu salya akıtarak izledim.

Jungkook"Ne düşündüğünü biliyorum. Artık beraber duş almanın zamanı geldi."

Ben utanırım! Birbirimizin penisini görmemiştik. Ya da ben öyle sanıyordum.

Jungkook donunu da çıkardı. Bunu beklemiyordum. Penisine bakmamaya çalışsam da arada gözüm kayıyordu.

Jungkook"Sıra sevgilimde."

Beni de soyduktan sonra suyu açtı. Direk Jungkook a yapıştım.

Jimin"Soğuk!"

Niye inliyordu? Olamaz! Yapıştım derken neredeyse tek vücut olmuştuk.

Jungkook suyu ayarlayıp bana döndü.

Jungkook"İpeksi saçlarını yıkayacağım." Dedi gülerek. Çok heyecanlı gözüküyordu.

Saçlarıma ılık suyu tuttu ve geri çekti. Eline biraz şampuan alıp saçlarıma sürdü. İyice ovalayıp tekrar su tuttu. Köpüklerin yüzüme gelmesiyle gözlerimi kapattım. Ama nedense gözlerimi kapatınca banyoda başım dönüyordu. Bu yüzden Jungkook un beline tutundum.

Jungkook saçlarımı durlayınca beni iliflemeye başlamıştı. Göğüslerimde sanki beni utandırmak istermiş gibi oyalanmıştı. Hatta penisimi bile ovalamaktan çekinmiyordu. İnlememek için dudaklarımı ısırırken Jungkook yüzüme bakıyordu. İnle der gibi bir hali vardı. En sonunda bacaklarımı da sürtüp suyu üzerime tuttu. Ben tertemiz olurken Jungkook daha ıslanmamıştı bile. Duş başlığını alıp başına tuttum. Gözlerini kapattı. Ağzı açıktı ve dili görünüyordu. Dayanamayıp dilimi ağzına soktum. Şaşırıp geriye doğru adım atsa da beni belimden tutup kendine çekmişti. Sanki yağmurda öpüşüyormuş gibi bir hava vardı. Islak ıslak. Saçlarını çekiştirip inledim.

Nefes nefese kaldığımızda aynı anda geri çekildik.

Jungkook un kafasını şampuanladım. Sessiz banyo faslımız bitince kocaman bir havlu alıp ikimiz bir havluya girdik. Gülerek odamıza geldik. Normalde geç kalırdık okula ama bugün baya erken uyanmıştık.

Daha giyinmeden öylece yatakta otururken Jungkook kucağıma oturdu. Ama bu çok tehlikeliydi çünkü benim bacaklarım bayağı açıktı ve Jungkook resmen penisimin üzerine oturmuştu. Hemde penisimin tamamının üstüne. Gözlerim şokla açılırken Jungkook evi sallayacak türden bir inleme sesi çıkardı. Ağlamaya başlayınca güldüm.

Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin