Nefes almam zorlaşırken yerimde huzursuzca kıpırdandım. Gözlerimi açtığımda odaya dolan güneş ışınlarından sabah olduğunu anlamıştım. Arkamı dönmemle Jungkook la dudaklarımız birbirine deydi. Ne zaman yanıma geldi hiç bilmiyordum. Güya ev kurallarımızda birbirimizin odasına girmeyeceğimiz vardı. Hepsini çiğnemiştik. Suratını izlemeye dalmışken neden bana bu kadar sıkı sarıldığını düşünüyordum. Jungkook yavaşça gözlerini açtı.
Jimin"Günaydın."
Jungkook"Günaydın. Üzgünüm dün gece korkunç bir rüya gördüm ve senin yanına geldim."
Jimin"Merak ediyorum ben yokken ne yapıyordun?"
Jungkook"Bütün gece uyanık kalıyordum ve sabah olunca uyuyordum."
Jimin"Zavallım. Korkma artık ben varım."
Jungkook"Mesaj sesi. Galiba sana geldi."
Jungkook un sarılışından kurtulup ekrana baktım. Mesaj Lisa dandı.
Lisa'Günaydın sevimli çocuklar. Uyanınca sizi kahvaltıya evime bekliyorum Yeri de burda.'
Mesajı sesli okuduğumda Jungkook gülümsedi.
Jungkook"Oh be. Yemek yapmama gerek yok hemen gidelim." Dedi ve ayaklandı.
Jimin"Tamam o zaman ben bir duşa gireyim."
Girmez olaydım! Jungkook sürekli banyoya geliyor bir şeyler istiyordu.
Jimin"Yine ne var Jungkook?"
Jungkook"Tarağım. Onu verir misin?"
Sinirle elime Jungkook un tarağını aldım ve çok pişman olacağım şeyi yaptım. Kapıyı çırılçıplak olduğumu unutup tamamen açmıştım.
Jungkook aniden arkasını dönünce ne yaptığımın farkına vardım.
Jimin"B-ben bilerek olmadı. Unuttum. Tarağı yere bırakıyorum. Akıl bırakmıyorsun Jungkook." Utançla kapıyı kapattım ve duş almaya devam ettim. Olanlar yanaklarımı kıpkırmızı yapmıştı. Umarım görmemiştir.
Sağa sola dikkatlice bakıp banyodan çıktım ve odaya koştum. Jungkook a yakalanmak istemiyordum. Ama maalesef odada olduğunu da bilmiyordum hem de benim odamda.
Jimin"Jungkook? Burada ne arıyorsun?"
Jungkook"Dolabımda giyecek doğru düzgün bir şey bulamadım ve senin giysilerine bakmaya geldim."
Jimin"Anladım. Şey demin olanlar-"
Jungkook"Önemi yok. Yanlışlıkla olduğunu biliyorum."
Jimin"Tamam o zaman kıyafet seçtiysen çıkar mısın giyinmem gerek ikinci bir kaza olmasın." Gülerek eline en sevdiğim gömleğimi alıp çıktı.
Giyinip salona gittim. Vay canına. Gömlek onda daha iyi durmuştu.
Jimin"Sana çok yakışmış."
Jungkook"Teşekkür ederim. Hazırsan çıkalım. Hem bisiklet yarışı da yaparız."
Jimin"Süper fikir."
Sonunda Jungkook u geçmistim ki arkamdan gelen sesle bisikleti durdurdum. Olamaz Jungkook düşmüştü. Koşarak yanına geldim ve yere çöktüm.
Jimin"İyi misin?"
Jungkook"İyiyim ama sanırım bacağım kanıyor."
Jungkook un pantolonunu yukarı çekip yaraya baktım. Üflediğimde Jungkook inledi. (Fesatlaşmayınız kwkfksdk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşı
FanfictionJungkook evinin kirasını ödemekte zorlandığı için yeni bir ev arkadaşı arıyordu. Saunada kalan Jimin aradığı ev arkadaşı olabilirdi...