Bölüm 7

6.1K 348 212
                                    

Sabah uyandığımda hala Jungkook un odasında ve hatta yatağında olduğumu fark ettim. Ama etrafta Jungkook yoktu.

Jimin"Jungkook?" Diye seslenmemle komidinin üstündeki notu görmem bir oldu.

'Markete gidiyorum büyük ihtimal sen uyanmadan gelirim.'

Jimin"Başaramadın. Uyandım."

Hemen Jungkook u aradım.

Jungkook"Efendim?"

Jimin"Uyandım ve yoksun Jungkook ne zaman gelirsin?"

Jungkook"Yoldayım az kaldı."

Jimin"Tamam görüşürüz." Dedim ve telefonu kapattım.

Gözlerimi Jungkook un odasında gezdirdim. Masada duran şarkı defterine bakmadan edemedim. Şarkı yazması çok güzel bir şeydi. Sözleri sesli okudum.

Jimin"Şimdi sana koşuyorum. Olduğun yerde durmalısın."

Sayfayı çevirip bir diğerini okudum.

Jimin"Karanlığında kayboluyorum. Bana yardım etmelisin."

Pek kafiyeli sayılmazdı ama güzel yazmıştı. Dış kapının açılma sesiyle salona gittim.

Jungkook un elindeki poşetlerin yarısını alıp mutfağa ilerledim.

Jimin"Tüm marketi almışsın Jungkook."

Jungkook"Biraz öyle oldu sanırım." Dedi gülerek.

İkimiz de hızlıca yiyecekleri dolaba yerleştirdik ve kahvaltı hazırlamaya başladık. Daha doğrusu Jungkook hazırlıyordu ben sandalyeye oturmuş onu izliyordum.

Jungkook"Beni izlemeyi bırakıp şu marulları yıkar mısın?"

Gülerek yanına gittim.

Jimin"Ama seni izlemek daha eğlenceli."

Jungkook"Hm oyuncu mu olsam? Beni her gün televizyondan izlersin."

Jimin"Öpüşme sahnelerini benimle oynarsan olur."

Jungkook"Hep aklın fesatlıkta, hep."

Jimin"Sen de bu kadar seksi olmasaydın."

Jungkook"Şimdi benim tek suçum seksi olmak mı?"

Bir şey demeden sadece gülümsedim. Bu evet demek oluyordu. Kahvaltımızı hazırladık ve yemeye başladık.

Jimin"Jungkook biz ne zaman sevgili olacağız?" Keşke sormasaydım çünkü Jungkook öksürüklere boğulmuştu. İlk başta gülsem de durumun ciddiyetini anladığımda Jungkook u sandalyeden kaldırdım ve arkasına geçtim. Karnına ellerimi sarıp sıktım. En sonunda onu kurtarabilmiştim.

Jimin"Üzgünüm hiç sormadım farzet."

Jungkook"Dediğim gibi, henüz senden sevgili olacak kadar hoşlanmıyorum. Şuan biz en yakın arkadaşlarız. Hem sevgili olsak ne değişecek ki? Şimdi de beni öpüyorsun, sarılıyorsun daha fazla ne isteyebilirsin ki?"

İkimizde gözlerimizi kocaman açıp birbirimize baktık.

Jimin"Hayır hayır! Öyle değil! Sakın yanlış anlama Jungkook. Ben sadece seni sahiplenmek istiyorum. Yani kimseyle sevgili olma hep beni sev istiyorum."

Jungkook"Seni anlıyorum ama bana biraz zaman ver. Tanışalı uzun zaman olmadı biraz birbirimizi tanıyalım."

Onaylarcasına başımı salladığımda beni başımdan öpmesiyle afallamıştım.

Jungkook"Şaşırınca çok tatlı oluyorsun."

Bir de bunun üstüne yanaklarımın kızarışı eklenmişti harika!

Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin