Bölüm 10

5.3K 315 267
                                    

Alarm çalmadan erkenden uyandım. Aslında bu gece doğru düzgün uyuyamamıştım. Kızlara ayıp etmiş gibi olmuştum. Ya da sadece ben böyle hissediyordum. Jungkook un odasına girdiğimde melek gibi uyuduğunu gördüm. Bir insan uyurken nasıl bu kadar çekici olabilirdi? Saçları birbirine karışmıştı ağzı ise açık bir şeyler sayıklıyordu. Duymak için yaklaştım ve kulağımı ağzına yaklaştırdım.

Jungkook"Jimin."

Benim adımı söylemesi hoşuma gitmişti. Kulağına fısıldadım.

Jimin"Jungkook."

Dudağına uyandırmadan sakin bir öpücük kondurdum ve odadan çıktım. Daha fazla kalırsam kalp krizi geçirebilirdim.

Karnım gurulduyordu. Hemde gece birden beri. Daha fazla dayanamadım ve kendime kahvaltı hazırladım. Fazla hazırlamıştım uyanınca Jungkook da yesin diye. Resmen kendime ziyafet yaratmıştım. Hazır ramen, pirinç, yumurta rulosu ve yosun çorbası. Benim için ziyafetti. Yemeğimi yerken Jungkook un ne ara kalkıp yanıma oturduğunu bilmiyordum.

Jimin"No oro oyondon?"

Jungkook"Ne? Anlamadım. Yut da öyle konuş."

Jimin"Ne ara uyandın?"

Jungkook"Hmm beni öpünce ateşle kavruldum Jimin nasıl uyanmayayım?" (Skfkakfjaogmsnfjd)

Halbuki sessizce yapmıştım.

Jimin"Pardon aşkım. Aç mısın?"

Jungkook gözlerini kırpmadan yüzüme bakıyordu. Yanlış bir şey mi söylemiştim?

Jimin"Jungkook? Transta mısın?" Elimi gözünün önünde salladım ama işe yaramıyordu.

Jungkook"Aşkım demek? Beni çıldırtmak istemezsin Jimin."

Jimin"Şey ama ben çıldırtmak istiyorum." Dedim yüzümü Jungkook a yaklaştırarak. O da bana yaklaştırmıştı ve artık dudaklarımız değiyordu.

Jungkook"Sonu kötü olabilir."

Konuşurken dudaklarıma bakmıştı.

Jimin"Ne gibi mesela?"

Jungkook"Bilmek istemezsin." Dedi ve beni öpmeye başladı.

Nefes nefese kalınca geri çekildik.

Jungkook"Kahvaltı öpücüğü." Dedi sırıtarak.

Jimin"Her öğün öpüşemeyiz dudaklarımız şişer."

Jungkook"Buna değer ama." Hala yüzünde pis bir sırıtış vardı.

Jimin"Bir fikrim var. Bugün okulu ekelim mi?"

Jungkook"Vay canına inek Jimin den beklenmeyen teklif."

Jimin"Möö. Bu inek tavşanıyla gezmek istiyor."

Jungkook"Tavşan sahile gitmek istiyor."

Jimin"İnek de onla gelmek istiyor."

Jungkook"Tamam şu saçma diyaloğu kesebilir miyiz? Sence de bir tavşan la ineğin aşkı imkansız değil mi?"

Jimin"Bilemicem. Hadi gidelim."

Yürüyerek sahile geldik. Bu sefer Jungkook un cebinden çekirdek yerine cips çıkmıştı. Mübarek çocuğun cebi marketti.

Jungkook"İster misin inekcik?"

Jimin"Tavşanım verir de istemez miyim?"

Elindeki bütün cipsi yutarken Jungkook bana rili nigı bakışları atıyordu.

Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin