Taehyung bizi uyandırmıştı. Çünkü dibimizde yüksek sesle şarkı dinliyordu.
Jungkook"Bu ses de ne?"
Jimin"Tae kapat şunu."
Taehyung"Amma sızlandınız tamam kapattım. Bugün ne yapacağız?"
Jungkook"Senin evini bizim eve taşıyacağız malum neredeyse biz de kalacaksın her gün." Dedi sırıtarak.
Taehyung"İstemiyorsan giderim Jungkook." Dedi tripli bir sesle.
Jungkook"Şaka yapıyorum. Bugün de üçümüz takılalım."
Taehyung"Jimin bana temiz kıyafet verir misin? Duş almak istiyorum da."
Jimin"Tabii ki." Dedim ve dolabıma ilerledim. Jungkook un sinir olduğu yüzünden belliydi.
Temiz kıyafetlerimi Taehyung a uzattım.
Taehyung"Teşekkürler hemen çıkarım." Dedi ve banyoya ilerledi.
Yatakta uyuşuk uyuşuk yatan sevgilimin yanına oturdum.
Jimin"Şey." Dedim boğazımı temizleyerek.
Jungkook"Ne oldu?"
Jimin"Biz ne zaman evleneceğiz?"
Jungkook"Acele etmemize gerek yok."
Jimin"Teklifini geri mi alıyorsun?" Dedim ruh halimin tam tersi gibi davranarak. Bu durum Jungkook u şaşırtmıştı.
Jungkook"Hayır. Geri almıyorum. Daha ailelerimize bile söylemedik Jimin."
Jimin"Ben söylemeyi düşünmüyorum zaten."
Jungkook"Ne? Her şey adetine göre olmalı."
Jimin"Jungkook ne adetinden bahsediyorsun ben kız mıyım? Lütfen elinde çikolata çiçekle beni istemeye geleceğini söyleme."
Jungkook"Tam da onu söyleyecektim Jimin."
Jimin"Bak biz iki erkeğiz. Gerçekten evlenemeyeceğimizi biliyorsun Güney Kore de bu yasal değil. Sadece sahte bir düğün. Bence ailemizin katılmasına gerek yok."
Jungkook"Sahte mi? Senin için her şey sahte yani?" Dedi öksürerek. Bu aralar hasta görünüyordu.
Bir şey dememe fırsat vermeden kapıyı çarpıp gitti. Ne yaptım ben? Sadece en doğrusunu yapmaya çalışıyordu ama demek istediğim bu değildi. Taehyung ıslak saçlarıyla odaya girdi.
Taehyung"Jung nerede?"
Jimin"Galiba bitti." Dedim dizlerimin üzerine kapanırken. Taehyung iç çekerek yanıma oturdu ve elini omzuma koydu.
Taehyung"İlişkiler böyledir. Mutlaka bozulma aşamasına gelir özellikle böyle ciddi bir karar verdiğinizde sizin için her şey daha zordur çokça fikir ayrılıklarına düşersiniz."
Taehyung çok haklıydı. Tamamen fikir ayrılığı yaşıyorduk.
Jimin"Hey senin daha hiç sevgilin olmadı tüm bunları nereden biliyorsun?"
Taehyung"Az mı sevdik uzaktan?"
Jimin"Kim bu şanslı kız?"
Taehyung"Aslında o bir erkek." Dedi gözlerimin içine bakarken.
Jimin"Kim olduğunu söylemeyecek misin?"
Taehyung"Hayır. Bende kalsın."
Taehyung un arkasına oturdum ve boynundaki havluyla saçlarını kurulamaya başladım.
Jimin"Saçların neden bu kadar yumuşak?"
Taehyung"Sen oyna diye." Dedi gülerek.
Jimin"Jungkook u merak ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşı
FanfictionJungkook evinin kirasını ödemekte zorlandığı için yeni bir ev arkadaşı arıyordu. Saunada kalan Jimin aradığı ev arkadaşı olabilirdi...