Bölüm 2

9K 481 623
                                    

Telefonumun çalmasıyla gözümü açtım. Daha geceydi. Henüz sabah olmamıştı kimdi arayan? Telefonumu kimin aradığına bakmadan açtım.

Jimin" Alo." Dedim uykulu sesimle.

Yeri"Jimin uyandırdığımı biliyorum özür dilerim."

Jimin" Önemli değil Yeri ne oldu?"

Yeri" Şey benim pembe kapaklı bir defterim vardı ve onu bulamıyorum acaba sende mi?"

Jimin"Bir dakika çantama bakmalıyım."

Çantamdan tam da Yeri'nin dediği gibi  pembe kapaklı bir defter çıkınca gülümsedim.

Jimin"Nasıl oldu bilmiyorum ama bir şekilde defterin benim çantama girmiş Yeri."

Yeri"Çıkışta hızla toparlandığımız için  olabilir. Neyse yarın onu getir lütfen benim için önemli bir defter."

Jimin"Peki getiririm. İyi geceler."

Yeri"Sana da."

Telefonu kapatıp masaya koydum ve elimdeki defteri açtım. Tamam kabul ediyorum meraklı bir insandım. Bu defterde bu kadar önemli ne olabilirdi? İlk sayfasında bir isim yazıyordu.

●Lisa●

Kimdi bu Lisa diye düşünürken diğer sayfada bir kızın resmi çiziliydi. Hafızamı biraz zorladım. Doğru! Bugün bu kızı kantinde görmüştüm. Yeri neden onu çizmişti? Diğer sayfaları çevirdiğimde hep o kızın resimleriyle doluydu. İç çekerek defteri kapatıp çantama koydum. Acaba lezbiyen filan mıydı? Yok artık. Hiç öyle bir havası yoktu. Boşverip uyumak en iyisiydi ama hıçkırık sesleri gelmeye başlamıştı. Hıçkırık derken ağlamayla karışık olanından. Garip bi geceydi. Odadan çıktım ve Jungkook un odasına girdim. Biliyorum anlaşmada birbirimizin odasına girmeyecektik ama önemli bir şey olabilirdi. Jungkook uyuyordu ama uyurken de ağlıyordu. Kabus mu görüyordu? Büyük ihtimal. Baş ucuna oturup saçlarını okşadım.

Jimin" Ştt geçti."

Jungkook gözlerini açtı ve yatakta doğruldu. Islanan yanaklarını elleriyle sildi.

Jungkook"Ahh yine aynı rüya."

Jimin"Ne gördün?"

Jungkook"Bir kız geliyor beni yanağımdan öpüyor ve koşuyor bende onu yakalamaya çalışıyorum kızı bulduğumda kanlar içinde yerde yatıyor. Ovv çok ürpertici."

Jimin"Su getirmemi ister misin?"

Jungkook"Yok sağol. Şey acaba bu gece gerçi sabah olmak üzere ama benimle uyuyabilir misin?"

Jimin"Tamam."

Jungkook yana kaydı ve bende bana açtığı yere uzandım. Bana arkamdan sarıldığını hissettim. Bu beni gülümsetti. Arkamı döndüm ve beline sarıldım. Burunlarımız birbirine değiyordu. Bir an önce sabah olmalıydı yoksa çıldırabilirdim.

-Sabah-

Alarmın çalmasıyla uyandım. Karnımda bir ağırlık hissediyordum. Bunun Jungkook un başı olduğunu anladım. Fakat bir sorun vardı eli çok tehlikeli bir yerdeydi. Sanırım o yeri söylememe gerek yoktu.

Elini şeyimden öhöm çektim ve kafasını kaldırırken uyandı.

Jungkook"Jimin çok kötü başım dönüyor."

Jimin"Neden ki? İçki filan içmedin değil mi?"

Jungkook"İçmedim."

Ayağa kalktım ve Jungkook da kalktı. Ama hiç adım atamadan düştü. Tabii düşmeden onu yakaladım.

Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin