Bölüm 8

5.9K 336 234
                                    

Uyanmak bana zor gelmişti çünkü hafta sonu hayvan gibi uyumuştum. Jungkook çoktan kalkmış olmalıydı ki bu yüzden yanımda yoktu. Önce banyoya oradan da mutfağa gittim. Bir dakika Jungkook un parmağındaki yara bandı mıydı? Hemen parmağını kavradım.

Jungkook"Ne yapıyorsun beni korkuttun?"

Jimin"Parmağına ne oldu?"

Jungkook"Kestim. Ama önemli değil kanaması durdu."

Jimin"Çok şükür. Sen hazırlama otur." Dedim ve Jungkook u omuzlarından sürükleyerek sandalyelerden birine oturttum.

Jungkook"Sanki sevişmişiz de ben altta olmuşum ayrıca ağrılarım var ve sen bana iş yaptırmıyorsun."

Jimin"Imm altta olmak konusunda doğru söyledin."

Jungkook"Hayal görüyorsun."

Buna gülerek cevap verdim. Bir şeyler atıştırıp okula gittik. Jungkook u sınıfına bırakıp kendi sınıfıma ilerledim. Yeri beni görür görmez sarılmıştı. Bir garip hissetmiştim. Sanki onu hak etmiyordum. Jungkook un söylediklerine göre Yeri benden hoşlanıyordu ve ben duyguları karşısında ne yapacağımı şaşırmış durumdaydım.

Yeri"Nasıl geçti hafta sonun?"

Jimin"Zaten çoğunlukla beraberdik. Güzel geçti. Senin?"

Yeri"Benimki de iyiydi."

Biz konuşurken çoktan hoca gelmişti. Şu an sanat felsefesi dersi vardı. Yani Yeri için heyecan verici benim için oldukça sıkıcı bir ders.

Masanın altından telefonumu çıkarıp Jungkook a mesaj attım.

Jimin'Naber?'

Jungkook'Ders boş kantindeyim gelsene.'

Jimin'Gelemem bizim ders boş değil.'

Jungkook tan cevap gelmeyince başımı sıraya koydum ve uyumaya başladım. Yeri beni uyandırdığında tenefüs olmuştu.

Yeri"Acıkmışsındır diye sana tost aldım." Dedi ve elindeki tostu bana uzattı.

Jimin"Teşekkür ederim. Daha sonra parasını vereceğim."

Yeri"Vermene gerek yok. Sen hep bana bir şeyler alıyorsun. Bir kez de ben alayım."

Jimin"Tamam öyle olsun."

Yeri"Jimin, sanki bugün bana soğuk davranıyorsun. Yanlış bir şey mi yaptım?"

Evet davranıyor olabilirdim çünkü benden soğuyup başkasına aşık olmasını istiyordum. Onu mutlu edebilecek birisine.

Jimin"Alakası yok. Sadece uykuluyum pek konuşasım yok."

Bugünlerde epey yalan söylüyordum.

Yeri"Tamam. Biz yani Jungkook ben ve Lisa konuşup bugün okul çıkışı toplanmaya karar verdik. Malum sınavlar yaklaşıyor ve ders çalışmalıyız. Sende gel."

Jimin"Derslerimiz aynı mı? Biz resim onlar müzik bölümünde."

Yeri"Evet ama ortak olan derslerimiz var. Imm matematik gibi? Gelecek misin?"

Jimin"Gelirim ama nereye?"

Yeri"Lisa nın evinde toplanacağız."

Jimin"Bence çalışmak dışında her şeyi yapacağız ama tamam gelirim."

Kendimizi kesin çalışırız zaten biz çok zekiyiz diyerek avuttuk ve okul çıkışı Lisa nın evine gittik. Hatta şuan Lisa nın odasındaydık. Lisa ve Yeri yatakta oturuyor ben ve Jungkook ise çalışma masasında oturuyorduk.

Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin