Sabah çalan alarmla uyandım. Jungkook un dudakları boynuma değiyordu ve ne yapacağımı bilememiştim. Belimdeki kollarını çözüp mutfağa gittim. Canım onun için bir kahvaltı hazırlamak istemişti. Sonuç olarak mutfağı alt üst etmiştim ama kahvaltı hazırdı.
Jimin"Jungkook!!"
Jungkook"Buradayım. Beni bir dahakine öpücüklerinle çağır."
Ne zamandır kapıda dikiliyordu bilmiyordum.
Jungkook"Korkma daha yeni geldim."
Düşüncelerimi okuyordu resmen. Bardaklara meyve suyu doldururken arkamdan sarıldı ve bunun sonucu meyve suyu yere düştü. Harika işin yoksa bir de temizle. Elime peçete alıp eğildim. Jungkook un inlemesine anlam veremezken yerleri siliyordum ve sonuç olarak kalçam hareket ediyordu.
Jungkook"Lanet olsun kes şunu. Seni yatağa atmamı mı istiyorsun?"
İşimi bitirip kalktığımda Jungkook un ne dediğini yeni anlıyordum. Arkamda dikilip durduğu için ona temas etmiş olmalıydım. Önündeki şişliğe kahkaha atarken seni sikerim bakışları atıyordu.
Hızlıca kahvaltımızı yaptık ve giyinmek için odama çıktım. Jungkook kendi kıyafetiyle odama girerken ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
Jungkook"Imm acaba birbirimizi giydirsek ne kadar seksi olur diye düşünüyordum."
Jimin"Sen azmışsın." dedim gülerek.
Jungkook"Ben senin önünde eğilsem neler olurdu acaba?"
Oturduğum yataktan ayağa kalkmamı sağladı ve tişörtümün ucunu tuttu. Sanki bu anı bekliyormuşum gibi kollarımı havaya kaldırdım. Tişörtümü yatağa fırlattı. Şuan nedense ön sevişme yaşıyormuşuz gibi hissediyordum. Jungkook dudaklarını göğsüme bastırırken nefes almak zordu. Geri çekilip pijama altımı indirdi. Siyah pantolonumu giydirdi ve ben ondan gözlerimi alamadım. Ardından tişörtümü giydirdi ve sıra bendeydi. Utanılacak ne vardı? Daha fazlasını yaşamıştık ama utanıyordum işte. Tişörtünü çıkarıp boynunu öptüm ve pijamasını sıyırdım. Bana verdiği kıyafetleri özenle giydirdim ve dudağından öptüm.
Jimin"Bunu hep yapmalıyız."
Jungkook"Bana uyar."
Çantalarımızı alıp bisikletlerimizle okula gittik. Nedense okulun dedikodu kaynadığını hissediyordum. Bir gün gelmemiştik ve okul çalkalanıyordu. Herkes bize gülerek bakarken neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Jungkook"Neler oluyor Jimin? Bir fikrin var mı?"
Yeri ve Lisa alaycı bakışlarla karşımızda dikildiler.
Lisa"Hmm Yeri sen bu ufaklıklara tüm okula gönderdiğin mesajı göndermedin mi yoksa?"
Yeri"Aaa görüyor musun unutmuşum. Hemen yolluyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşı
FanfictionJungkook evinin kirasını ödemekte zorlandığı için yeni bir ev arkadaşı arıyordu. Saunada kalan Jimin aradığı ev arkadaşı olabilirdi...