Telefonumun çalmasıyla uyandım. Oda karanlıktı yani daha sabah olmamıştı. Kimdi bu saatte. Jungkook un kaşları çatıktı ama uyanmamıştı. Telefonumu alıp balkona çıktım.
Jimin"Alo?"
Taehyung"Jimin acil bir durum var. Jungkook la gelebilir misiniz?"
Jimin"Nasıl bir durum?"
Taehyung"Şu shop yaptığım kızlarla ilgili. Gelince anlatırım."
Jimin"Sen bize gel Jungkook u uyandırmak istemiyorum."
Taehyung"Tamam geliyorum."
Telefonu kapatıp içeri girdim. Ne yapmış olabilirlerdi bu kadar acil? Hem de gecenin bu saatinde. Yatağa oturup gergince düşünmeye başladım. Ne yapmışlardı? Tae nin sesi çok endişeli geliyordu.
Kapının çalmasıyla salona gittim. Taehyung u içeri aldım. Yanından ayıramadığı laptop da yanındaydı ve bu daha çok endişelenmeme sebep oluyordu. Hemen onu koltuklardan birine oturttum. Jungkook da uyanmış neler olduğunu anlamaz bir şekilde yanımıza gelmişti.
Jimin"Jungkook Lisa ve Yeri yine bir şey yapmış."
Jungkook"Ne? Ne yapmış?" Dedi gözlerini endişeyle açarken.
Jimin"Bilmiyorum Tae anlatacak."
Taehyung"Bakın bu durum sizi pek korkutmayabilir ama bence korkunç bir durum."
Jungkook"Artık anlatacak mısın?"
Taehyung"Tamam gelin kendiniz bakın."
Taehyung bilgisayarını açıp Lisa nın profiline girdi. Son durumu okudum.
Jimin"Gaylerle savaş. Arkadaşlar pazartesi günü Jimin ve Jungkook a hayırlı olsun demek için pasta nasıl yapılır onu öğreteceğiz. Un, süt ve yumurtalarınızı hazırlayın."
Jungkook"Oha kız resmen anket yapmış katılmak isteyenler katılsın diye."
Taehyung"Ne yapacaksınız?"
Jimin"Okula gitmeyeceğiz. En azından pazartesi."
Jungkook"Saçmalama Jimin tabii ki de gideceğiz. Pazartesi yapmazlarsa salı yaparlar kaçışı yok."
Jimin"O zaman salı da gitmeyiz Jungkook. Bir pasta mı olmak istiyorsun?"
Jungkook"Savaşmaya hazırım diyorum. Tek kek yapan onlar olmayacak." Dedi ve gülümsedi. O seksi gülümsemenin ardından bir şey çıkacağını biliyordum.
Jimin"Ne düşünüyorsun?"
Jungkook"Biz de yumurta, un ve sütümüzü esirgemeyeceğiz diyorum."
Taehyung la gülerek birbirimize baktık.
Taehyung"Bu harika bir fikir. Neyse ben gideyim artık."
Jimin"Bize haber verdiğin için sağ ol dostum. Sen olmasan öğrenemezdik. Bu akşam bizde kal. Çok geç oldu."
Taehyung"Gidersem daha iyi olacak."
Jungkook"Kal işte. Zaten yarın okulda yok."
Taehyung"Tamam."
Taehyung un uyuması için koltuğu hazırladım.
Taehyung"Televizyon izleyebilir miyim?"
Jimin"Tabii ki."
Jungkook ile odamıza gittik. Uyumaya çalışıyordum ama Jungkook izin vermiyordu. Beni iyice kendine çekmiş boynumu öpüyordu.
Jungkook"Biz acaba bir şeyler mi yapsak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşı
أدب الهواةJungkook evinin kirasını ödemekte zorlandığı için yeni bir ev arkadaşı arıyordu. Saunada kalan Jimin aradığı ev arkadaşı olabilirdi...