Bölüm 12

5K 295 144
                                    

Bir bütün olmuş vücutlarımıza baktım. Üzerimiz resmen çıplaktı ve bu benim daha da kızarmama neden oluyordu. Jungkook mırıldanarak gözlerini açtı.

Jungkook"Jimin. Lanet okula gitmek istemiyorum."

Jimin"Ben de ama gitmeliyiz. Hem bugün cuma. Yarın tatiliz."

Jungkook ikna olmuş bir şekilde ayağa kalktı. Bense baksırının içindeki hafif şişliğe ve karın kaslarına bakıyordum. Bu sertçe yutkunmama sebep olmuştu.

Jungkook giyinip odadan çıkınca transa girmiş gibi duvarı izliyordum. En sonunda kendime gelip giyindim ve mutfağa geldim. Jungkook çoktan bir şeyler hazırlamaya başlamıştı. Beraber yedik ve evden çıktık.

Okula geldiğimizde sarılıp ayrıldık. Sonuçta herkes aramızda bir şeylerin olduğunu biliyordu. Bu yüzden bu kadar rahattık. Asıl rahat olmayan Lisa ve Yeri ydi. Dolabımdan kitaplarımı alırken ikisini görmüştüm. Birbirlerinden oldukça uzak yürümeye dikkat ediyor ve endişeyle etrafa bakıyorlardı. Kitaplarımı alıp sınıfa girdim. Baekhyun un yanına oturdum.

Baekhyun"Jimin işe yaradı! Artık onunla sevgiliyiz."

Jimin"Çok sevindim Baek."

Baekhyun"Hepsi senin sayende. Ne yapabilirim senin için?"

Jimin"Bir şey yapmana gerek yok. Siz mutlu olun yeter."

Baekhyun"Okul çıkışı bize gelin. Chanyeol u da çağırırım."

Jimin"Tamam ne yapacağız?"

Baekhyun"Bilmem en azından bir şeyler yeriz."

Jimin"Peki."

Ders bittiğinde haber vermek için Jungkook un sınıfına gittim. Daha doğrusu gitmeye çalıştım. Çünkü birisinin çelme takmasıyla yere düşmüştüm. Tabii ki bu kişi Yeri ydi.

Yeri"Sen ne yüzle bu okula geliyorsun? Ne kadar da utanmazsın. Ama bu burda bitmedi bunu bil." Dedi ve yanımdan ayrıldı. Ardından yanıma Jungkook geldi ve yanıma çöktü.

Jungkook"Jimin? Nasıl düştün?"

Jimin"Bunu boşver de okul çıkışı sınıf arkadaşım Baekhyun lara gideceğiz."

Jungkook"Neden ki? Halbuki benim bir planım vardı. Neyse akşama kalsın."

Jimin"Ne planıymış bu?"

Jungkook"Süpriz."

Okul çıkışı planladığımız gibi Baekhyun ların evine gittik. Baekhyun ve Chanyeol yemek yaparken biz sadece izliyorduk. Çünkü yardım etmemize izin vermiyorlardı.

Baekhyun"Tanıştığıma memnun oldum Jungkook."

Jungkook"Ben de. Cidden yardım etmeyecek miyiz?"

Baekhyun"Siz misafirsiniz oturun."

Sofrayı dahil onlar hazırlamıştı. Yemeye başladığımızda cidden Baekhyun un bu kadar iyi yemek yapabildiğini düşünmemiştim.

Jimin"Baek sen harikasın. Chanyeol aç kalmayacak."

Baekhyun"Jungkook da güzel yemek yapabiliyor mu?"

Jimin"Tabii ki. Bir gün siz de bize gelin."

Yemek bittiğinde Baekhyun bulaşıkları yıkarken bizde izlemek için film seçiyorduk.

Chanyeol"Bakın bu yeni çıkan bir film."

Jungkook"Konusu ne?"

Chanyeol"Filmde geleceğe gidiyorlar. Macera dolu."

Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin