3.2 2002-Minulost
,,Katie pojď už spát" zavolala na mě mamka z ložnice.
,,Jo už jdu" vyplivla jsem poslední kousek pasty. Opláchla jsem si obličej a vyrazila do pokoje za mamkou. ,,Jsem tady" usměju se.
,,Zlatíčko pojď si lehnou, Gemma už skoro spí" vydechla unaveně máma.
,,Dobře" zívnu a zalezu do postele.
,,Katie" zašeptala mamka. ,,To že jsme občas s taťkou mrzutý neznamená, že vás s Gemmou nemáme rádi. My vás milujeme Katie" políbila mě na čelo. Najednou se celým bytem rozezněl zvonek.
,,Já tam dojdu" zavol taťka z obýváku. Mamka se na mě usmála a lehce mě políbila do mých blonďatých vlásků. ,,Jsem nemůžete zde děti nejsou" slyšela jsem tátův hlas z chodby.
,,Mami co se děje?" zakňučím.
,,To nic broučku. Zůstaň tady s Gemmou a nevycházejte ven" slyšela jsem v maminčině hlase strach. Hned jak odešla ducupitala jsem ke Gemmině postýlce.
,,Kdyby se cokoliv stalo, já tě ochráním" zamumlám rychle než někdo otevře dveře.
,,Vidíte jsou tady, máme vyhlášku, že musíme od vás vzít jedno dítě. Kvůli zanedbání" řekla cizí žena v pánském oblečení.
,,Já vám to nedovolím. Nepřídu o Katie nebo Gemmu" stoupl si před nás táta.
,,Pane porušovat vyhlášku policie je porušení zákonu, můžete být za to stíhán" promluvila zase ta žena.
,,Lukasi nech to nemůžeme nic udělat" když se ozval mamčin hlas, otočila jsem se na ní a viděla její slzy v očích. Zatím co ta žena se nahla k postýlce a vytáhla Gemmu.
,,Co to dělate? Nemůžete mi vzít sestřičku" vzlyknu a tu ženu chytím za kotník.
,,Holčičko my musíme, toto dítě je zanedbané a ty budeš mít víc lásky" pohladila mě po vláscích.
,,Ne já vám to nedovolím, chci aby jste si vzali mě místo Gemmi" snažila jsem se mít vyrovnaný výraz.
,,Ne Katie" vzlykne mamka a obejme mě.
,,Mami ať si vezmou mě! Mně už ty roky nevrázíš ale Gemmě je můžeš zlepšit. My se můžeme sejít za deset let ale Gemm už nikdy vidět nemusíš" obejmutí jí vrátím a vydám se k té ženě. ,,Jdu místo Gemm" pokusím se o úsměv. Žena podá Gemmu tátovi.
,,Budeš mi chybět Katie" políbil mě taťka na čelo.
,,Pojď" chytla mě ta paní za ruku a táhla pryč.
,,Katie" slyšela jsem dosud neznámí hlas. Otočila jsem hlavou a uviděla Gemmu. Vykroutila jsem se z jejího sevření a popošla ke Gemm.
,,Nikdy nezapomenu a slibuju ti že se ještě jednou obejmeme" dala jsem jí pusu na čelo. Zatím co ona mi do ruky dala její nejoblíbenější panenku. ,,Mám tě rada" naposledy jsem se na ní usmála.
12.7 2010-Minulost
,,Katie Cox se ihned dostaví do kanceláře ředitelky" ozval se rozhlas jako obvykle v sirotčinci. Zvedla jsem se ze židle a cupitela ke kancelaři.
,,Dobrý den volala jste mě?" nasadila jsem svůj andělský výraz, který jsem se naučila za těch osm let.
,,Ano Katie, ale tentokrát nemáš žádný průšvih" usmála se na mě. Nechápavě jsem asi milionkrát mrkla.
ČTEŠ
My princess✔ (#1)
RomanceJak nám vždy říkal osud: ,,Láska je iluze, ale pokud si jí opravdu přejeme, vezme nás k sobě a už nás nikdy nechce opustit." Byla jsem obyčejná dívka, když můj příběh začal. Vždy jsem doufala pouze v malou svatbu s člověkem, pro kterého bych byla v...