Dylen
Její úsměv byl k nezaplacení, pokaždé když se na mě usmála jsem v sobě sehrával vnitřní souboj abych jí nepolíbil.
,,Chceš jít asi za svými přáteli" usmál jsem se na ní a pomalu jsme spolu ruku v ruce procházeli sálem.
,,Jo ale nemůžu najít Chrise" svýma očíma se rozhlížela po sále a já jí začal pomáhat. Náhle jsem uviděl hnědovlasého kluka který se podobal tomu klukovi z kavárny.
,,Není to támhle ten" ukázal jsem na něj. Gemmě se rozzářili očička a rychlým krokem mě táhla k němu. Konečně jsme přešli půl sálu, takže se před námi objevil ten kluk.
,,Chrisi!" zavýskla jako malé dítě, pustila mou ruku a vrhla se mu okolo krku.
,,Gemm" objetí jí opětoval a ještě navrh se s ní zatočil. Náhle se jeho oči upoutaly na mě. Pomalu jí položil a nervózně se na mě usmál.
,,Myslím že se vy dva, už se trochu znáte" Gemm do mě drkla, ať povolím svůj mrzutý výraz. Když jsem se na ní podíval musel jsem se prostě smát.
,,Vím že když jsme se vyděli poprvé, tvařil jsem se jak naštvanej stařík" tyhle slova Gemmu dohnali k slzám, ale ne k těm smutným, pouze k těm veselým, když máte záchvat smíchu. ,,Snad začnem od znova. Jsem Dylen ale pro Gemmi kamarády jsem Dyl" natáhl jsem k němu ruku a on jí stiskl.
,,Jsem Chris a pro Gemmi manžela Chris" všechny nás pohltil smích a nikdo z nás nemohl přestat. Dokuď teda nepřišla ona.
,,Ahoj Gemm" vedle nás se objevila dívka s uhlově černými vlasy.
,,Ahoj Ashley" najednou jí zmizel úsměv z tváře.
,,Já myslela že jdeš na ten ples s Ryanem a ne stímhle" ukázala na mě.
,,Proč bych měla jít s Ryanem, když mám manžela kterýho miluju" stoupla si na špičky a políbila mě na tvář. Teď v mé duši málem vyhrála možnost polibku. Přiblbě jsem se usmál a přitáhl si jí blíž k sobě.
,,Gemmo nehrajte si na nejdokonalejší pár, když jím nejste. Já totiž vím, kde je pravda" zabodla svoje oči do mě a propalovala mě pohledem.
,,A ty zas si nehraj na nej kamarádku, když na mě šiješ intriky, ani nevíš jak to je. A pro příště si vymysli lepší místo na schůzku s Ryanem" nérvozně si zkousla ret, ostatně jako pokaždé když je nervní.
,,Měla by si jít Ashley" teď svůj pohled nasadím já a ona na obranu zvedne ruce k významu míru. Na patě se otočí a vydá se pryč. ,,Abych teď odreagoval trochu situaci. Mohu tě pořádat o tanec Gemmo Hyde?" uklonil jsem se, jako to dělávají princové.
,,Půjdu moc ráda" znova se usmála svým dokonalým úsměvem. Chytl jsem jí za ruku a pomalu jí vedl k parketu. Zrovna hrála rychlejší hudba, tak jsme se houpali jak malé děti do rytmu. Po chvíli našeho skvělého tančení se rozezněla pomalá písnička. Přitáhl jsem si Gemmu blíž a svoje ruce jsem umístil na její boky ,,Nikdy jsem na pomalou písničku netancovala" zamumlala ke mně Gemma. Potichu jsem se zasmál a dál jsme tancovali do pomalého rytmu.
,,Neboj se já tě povedu" usmál jsem se na ní a ona přikývla. Díval jsem se jí do očí a nemohl jsem se jich nabažit. Lhal bych kdybych řekl že mi jí nepřipomíná. Kolem nás se vytvořilo kolečko a my byli středem pozornosti.
,,Ta pozornost mě přivádí do rozpaků" zakňucela Gemm.
,,Nevšímej si jich, si jen a jen moje princezna" najednou se kolem nás svět zastavil a já pocítil že moje druhé já vyhrálo. Naklonil jsem se a co nejemnějí jí políbil, jako by byla z porcelánu. Neprotestovala a pochvíli i začala spolupracovat.
-----------------
,,Tady jste, hledal jsem vás snad úplně všude" přiběhl k nám Chris s úšklebkem. ,,To na tom parketu se jen tak nezapomene" s ještě větším úšklebkem se uvelebil na malé barové židličce vedle Gemm.
,,O tom mi ani neříkej prosím" kopla do sebe mého panáka.
,,Hej to bylo moje" řeknu s úsměvem na rtu. Gemma se konečně zase uvolnila a sama se taky začala smát.
,,OMG" slyšel jsem najednou za sebou arogantní hlas, otočil jsem se a uviděl holčinu s čistě zrzavými vlasy. ,,Gemmo že se za sebe nestidíš, tahat kluky za nos a to sedí o jednu židli" na tváři jí hrál výraz tzv. Poker face.
,,O čem to mluvíš Tý" Gemm nechápavě zamrkala a snažila se vypadat vyrovnaně.
,,Mám ti všechny výjmenovat, dobře. Můžeme začít tímhle tvým manžílkem. Balamutíš ho a podle mě ho ani nemiluješ a tady s Chrisíkem za jeho zády spíš. A o Ryanovi ani nemluvě, přestaň s ním flirtovar čubko" teď se ve mně vařila krev, takhle jí nazývat nebude.
,,Jak si jí to nazvala" vyletěl jsem z té židličky a chtěl na ní vylítnout. Jenže její drobné ručičky mě zastavily.
,,Dyle klid já si to s ní vyříkám sama" podívala se do mých očí a tím mě pomalu uklidnila. ,,Co si tím myslela?" vyjela tentokrát zas Gemm.
,,Tak to konečně světu přiznej spíš s Chrisem Wiliamsem?" vyjekla a já viděl jak zatíná pěsti.
,,My spolu nejsme ani nic nemáme, není můj typ" řekl zděšeně a máchal rukama.
,,Jak nám to ale můžete dokázat" ozvalo se nesouhlasné mručení z davu co se tu utvořil. Podíval jsem se na Chrise a ten rychle gestiguloval na Gemmu která nesouhlasně kroutila hlavou.
,,Teď mě všichni poslouchejte" zavolal, Gemma pořád nesouhlasně kroutila hlavou. ,,Nemůžeme být s Gemmou spolu protože........se mi nelíbí holky" vyjekl. V baru se rozeznělo ticho, Gemm se pomalým krokem rozešla k němu a stiskla ho v silném objetí.
---------------------
,,Kam vlasně jedeme?" zavolal jsem do černé tmy. Když Chrise uklidnila, rozhodla se dokončit náš dokonalý večer. Než jsme vyjeli mi zavázala oči a já netušil kam jedem.
,,Uvidíš" slyšela jsem v jejím hlase smích. Konečně jsme pomalu zastavovali a já si mohl sundat ten šátek. Gemm mi stím pomohla a já konečně viděl hvězdy na nebi. Objevili jsme se u staré budovy. Gemm šla první a já cupital hned za ní. Před námi se objevili dva chlapi se stejným bachařským ohozem.
,,Gemma Hyde a ten je tu semnou" pronesla s klidem. Oni nám otevřeli dveře a vešli jsme do mísnosti plné malých stolů. Na proti nám byli druhý dveře, který se pomalu otevřeli. Zase v nich stáli dva bachaři a za nimi člověk, kterýho bych tu opravdu nečekal.
,,Dyle?"
ČTEŠ
My princess✔ (#1)
RomanceJak nám vždy říkal osud: ,,Láska je iluze, ale pokud si jí opravdu přejeme, vezme nás k sobě a už nás nikdy nechce opustit." Byla jsem obyčejná dívka, když můj příběh začal. Vždy jsem doufala pouze v malou svatbu s člověkem, pro kterého bych byla v...