,,Ehm Gemmo posloucháš mě?" zvýšila hlas osoba vedle mě.
,,Cože promiň zamyslela jsem se" usměju se.
,,Ptala jsem se tě jestli se ti Matt zdá cute" zasnila se Ashley.
,,Mě se rozhodně nezdá můj favoryt je určitě Ryan" oblízla jsem se ret.
,,Děkuju za nominaci" políbili mě něčí rty do vlasů.
,,Čau Ryane" usmála se Ashley.
,,Ahoj brouku" pohladila jsem ho po jeho hnědých vlasech.
,,Ehm miláčku nezajdem po škole někam třeba do tvé oblíbené kavárny" zazubil se na mě Ryan.
,,Jasně půjdu ráda" usměju se.
,,Čus bro smíme si přisednout?" přiběhl k nám celí fotbaloví tým.
,,Jasně pojďte kluci nikomu to vadit nebude" kousnu si do jablka. Najednou celý náš stůl byl plný. Letmo jsem se koukla na Ashley. Pomaloučku začala rudnout, protože si naproti ní sedl Matt.
,,Ashley máš po škole čas? Potřebuju od tebe prozbu" jemně jí pohladil po ruce. Očkem se na mě podívala. Já horlivě přikovovala.
,,Jasně ráda ti pomůžu" rychle svou ruku ucukla z jeho sevření.
,,Já už půjdu čekám u auta" pošeptala jsem Ryanovi co ucha a chytla jsem Ashley za tričko a táhla ji pryč.
---------
Jako pokaždé když jsem vkročila do onoho krámku mě ovanula vůně krémového kafe. Usmála jsem se a rychle utíkala ke svému oblíbenému stolu.
,,Na mě se jako nečeká?" usedl vedle mě Ryan. A letmo mě políbil do vlasů.
,,Představ si že ne" usmála jsem. Políbila jsem ho na tvář.
,,Ehm promiň te že ruším ale už jste si objednali" objevila se před náma má dobře známa kámoška Christina
,,Je ahoj Christy" stiskla jsem jí v objetí. ,,Kde máš brášku?" zazubim se.
,,Ale v kuchyni, bojim se že to tam podpálí" zasmáli jsme se. ,,Asi budu hádat co si dáte. Jako obvikle viď Ryane?" prohrábla si svoje vlasy.
,,Ty sis mě všimla?" vyplázl jazyk. Ona mu to samozřejmě vrátila.
,,Tak se mějte já letim pro to jídlo a kafe" zmizela za pultem té kavárny. Pro sebe jsem se usmála. Otočila jsem se na Ryana a on se divně koukal na dveře kavárny. Otočila jsem hlavu ke dveřím. Za zdmi tohoto krámku stáli dva lidé. Muž a žena, ona byla drobná ale muž byl vysoký a svalnátý. Něco na sebe vyřvávali, teda ona diskutovala on křičel. Hlavu otočil k vchodu. Najednou jsem poznala o koho jde. Stál tam Dylan, věnovel mi milí úsměv a rozešel se mím směrem. Nedával velkou váhu na tu ženu co zaním volala. Prošel dveřmi a mířil si to přesně k nám. Ryan se napnul jak luk a pomaloučku jak se Dylan přibližoval zatínal pěsti.
,,Ahoj Gemmo" úsměv se mu rozzářil.
,,Ahoj Dylene" oplatila jsem mu úsměv.
,,Naňanaňaňa" slyšela jsem z vedlejší strany od Ryana.
,,Asi nebudu rušit jen prosim tě řekni svýmu strýčkoj ať dnes přijede" oblízl si své nadýchané rty.
,,Jo jasně, a nic si z toho nedělej Ryan občas neví která bije a přepadneho žárlivost" dám si prst přes ústa na znanení jako by nic.
,,Já a žárlit děláš si srandu" křičel už dost nahlas.
,,To už bude všechno tak já jdu.............Počkat ještě jsem ti chtěl dát tohle ale otevři to až po dárku od strýčka bude se pak zdát lepší a všechno nejlepší k narozkám" políbil mě na hřbet ruky. Ryan už chtěl na něj vylítnout ale já mu pusu zacpala loktem.
ČTEŠ
My princess✔ (#1)
RomanceJak nám vždy říkal osud: ,,Láska je iluze, ale pokud si jí opravdu přejeme, vezme nás k sobě a už nás nikdy nechce opustit." Byla jsem obyčejná dívka, když můj příběh začal. Vždy jsem doufala pouze v malou svatbu s člověkem, pro kterého bych byla v...