Epilog

2.7K 118 5
                                    

,,Úsměv" zavolal Max a stiskl tlačítko od foťáku.

,,Maxi kolikrát ti mám říkat ať tady neběháš s foťákem" zavolala jsem za mým malým nezbedou. Už jim je z Katie deset let, nevěřili by jste jak ten čas utíká.

,,Mami chceš pomoc?" objevila se tu Katie. ,,Taťka už psal že je na cestě" usmála se a já věděla že nestíháme.

,,Broučku zamíchej to, musím všem říct ať se schovaj" líbla jsem jí do jejích ještě blonďatých vlásků. ,,Lidičky Dyl je na cestě. Musíte se schovat"

,,Mami ty nemusíš, tebe by viděl každej, když seš tak velká" zasmál se Max a znova zmáčkl fotoaparát. Jo abych vám objasnila situaci Dyl má narozeniny a já jsem znova těhotná.

,,Maxi?" vyjeknu a Max se ještě víc usměje.

,,Mamíí táťka je už před domem" zavolala Katie a to všichni pochopili jako signál se schovat.

,,Katie, běž se schovat já jdu otevřít" Katie přikývla a odcupitala do obýváku. Pomalu jsem došla ke dveřím a otevřela jsem. ,,Ahoj miláčku" políbím ho na rty.

,,No ahoj princezno" usmál se a vešel do předsíně. Vyšla jsem z předsíně a Dyl mě následoval. Vstoupili jsme do obýváku a ukázala jsem na ně že jde za mnou.

,,Překvapení" zařvali všichni a Dyl se lekl a až upustil svůj kufřík.

,,Chcete mě zabít" zasmál se.

,,Ne to určitě ne miláčku a všechno nejlepší" dostala jsem za odměnu pusu. ,,Kdo chce předejte mu dárky už teď" zavelela jsem a šla jsem pro dort.

---------------------

,,Takže vlasně rodiná oslava" zašeptal mi Dyl do ucha, když jsem chystala dezert.

,,Chris není rodina, ale kamarád" políbila jsem ho na tvář a roznesla jsem co mi zbylo. Najednou se ozval zvonek ohlašující přicházení mého dárku.

,,Mám tam jít?" ozval se Dyl.

,,Ne ty jsi oslavenec, já tam dojdu" odkráčela jsem pryč.

,,A ty v osmém měsíci těhotenství" zavolal za mnou ale já ho neřešila. Došla jsem ke dveřím a otevřela je. Za nimi stál Max starší.

,,Díky že jsi tady" stiskla jsem ho v objetí.

,,Bráškovi a moje narozeniny si nemůžu nechat ujít" usmál se na mě a já pustila dál.

,,Nikdo neví že máš přijít tak pšš" mrkla jsem a on šel potichu zamnou. Všichni se na mě otočili a čekali na mou odpověď, na to kdo stál za dveřmi. ,,Mám pro vás překvapení. Nikdo neví o co se jedná, ale myslím že budete nadšení" ukázala jsem rukou a Max vstoupil do plné mísnosti. Dylovi se rozšířili zorničky a já se usmála. Paní Hydová se začala konečně usmívat od ucha k uchu.
,,On dostal jednodenní propustku" vyprskl pan Hyde.

,,Ne už mě pustili otče" mrkl na pana Hyda a já usmála.

,,Vítej doma brácha, jestli chceš můžeš tu zůstat jak dlouho chces" dali si chlapské objetí.

,,Docala by to bodlo" zasmáli se a já musela taky. ,,Hele je mi to blbí, ale moc lidí tu neznám" nervózně se usmál.

,,Klidně ti tady všechny představím" začala jsem u našich bobečků. ,,Tohle je Katie a Max" usmál se, poznal že se jmenuje po něm a jeho lásce z dětství. ,,Tady je můj nejlepší kamarád Chris a jeho přítel Denny. Samozřejmě nesmím zapomenout na jejich dítě Charliho" pohladila jsem ho po jeho vláscích a on se na mě zazubil.

,,Rád vás poznávám" ukloňil se a děti se zahihňali.

-------------------

,,Byla to krásna oslava miláčku" jemně mě políbil a já se musela do polibku usmát.

,,Chováš se jakobych byla z porcelánu. Nejradši bych byla kdybys mě teď hodil na postel a ty víš co" zahihňala jsem, ale najednou jsem v břiše ucítila tlak a u kotníku se mi válela voda.

,,Když si mi tohle řekla posledně, tak jsme zplodili Melody" zasmál se.

,,Dyle?" vzdychnu, když se ozval první stah.

,,Gemmo co se děje?" doběhl ke mně.

,,První stah" zakňučím. ,,Melody už chce ven" Dyl se usměje a rychle čapne porodní tašku. Ještě k tomu si mě vzal do náruče a ječel přes celý dům.

,,Brácha prosím pohlídej Katie a Maxe. Melody už potřebuje ven" musela jsem se prostě zasmát. Do teď si myslím že jsem nejštastnější paní Hydová, co kdy existovala.

Ahoj lidičky,
Takže tohle je konec😥💜
Tahle knížka mi opravdu bude chybět, ale není konec. Ale víc se dozvíte za chvíli v další kapitole. Lovískuju vás💕💕💕

Terka477

My princess✔ (#1)Kde žijí příběhy. Začni objevovat